MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Reklamy Mitsubishi
cns80 - 10-03-2008, 07:37
arekp napisał/a: | Target powinien chwycic | Znaczy emeryci
arekp - 10-03-2008, 11:30
cns80 napisał/a: | arekp napisał/a: | Target powinien chwycic | Znaczy emeryci
|
Z obserwacji poczynionych w Dublinie w ciagu tygodniowego pobytu powiedzialbym, ze targetem jest mamusia odwozaca dziecko (sztuk jeden) do szkoly/ze szkoly.
7/10 osob kierujacych 'duzymi' samochodami to kobiety! Liczylismy z kolegami, bo im nie wierzylem.
saphire - 10-03-2008, 12:07
To by potwierdzało moje obserwacja poczynione wśród moich znajomych:
- panie życzą sobie duże, wysokie i bezpieczne auta (np. moja zażyczyła ,,dużego dżipa'' np. Outlandera albo ewentualnie RAV4)
- panowie wolą bardziej sportowe limuzyny
cns80 - 10-03-2008, 13:49
arekp napisał/a: | Z obserwacji poczynionych w Dublinie | Tu je Polandia
A jak wiadomo target może być różny w róznych krajach.
I chyba nie chcesz mi powiedzieć że ta reklama emitowana w Polsce jest skierowana głównie do kobiet (czyli do targetu, który domniemujesz). Moja żona powiedziała że to szmira niczym reklamy wybielaczy. Niczym jej nie zachwyciła.
arekp - 10-03-2008, 21:13
Moja kobieta powiedziala dzis, ze tylko duze auto chce ... po tym jak jej pokazalem Nissana Micre jako przykladowy samochod, ktory moglbym jej kupic do jezdzenia z dzieckiem.
Zona kolegi nie chce slyszec o niczym mniejszym od Toyoty RAV4. W tym przypadku decyzja o duzym samochodzie jest akurat sluszna, co potwierdzic moga dwie polamane STALOWE felgi (jezdzi tylko w miescie) w jej obecnym Renault Clio.
tomekrvf - 10-03-2008, 22:07
arekp napisał/a: | co potwierdzic moga dwie polamane STALOWE felgi (jezdzi tylko w miescie) w jej obecnym Renault Clio |
to może potrzebny jej czołg?
cns80 - 11-03-2008, 07:49
Podrążyłem temat. Zapytałem żony co zauważa w tej reklamie. "Czysty samochód. Nawet jak wjedzie w wodę to jest czysty". Gdyby nie wiedziała że to Mitsubishi to by olała tą reklamę.
Morfi - 11-03-2008, 10:10
Co do Reklam, to najpieknieszą reklame w ostatnim czasie. Ma Fiat Bravo.
Az skusiła mnie podejśc do salonu i zobaczyc z bliska nowa Brave, pomimo, że jest to ostatnia marka która bym wybrał
Anonymous - 11-03-2008, 15:29
Ja może zrobię troszkę offtopic i napiszę o tym że firmy zarówno Fiat jaki i Mitsubishi zrobiły wielki postęp. Wg mnie reklama to jedno (trochę takie wciskanie) a postawienie na nowoczesną stylistykę, osiągi i trwałość to drugie. Firmy takie jak Mercedes czy Volkswagen wg mnie trochę zgnuśniały. Zobaczyły że ludzie kupują ich modele i przestały inwestować w nowoczesną stylistykę. Oczywiście tradycja zobowiązuje ale... Ford obejrzał się i także najnowsze modele wyglądają stylistycznie całkiem na poziomie. IMHO reklama Mitsubishi ma być pokazaniem ludziom że taka marka istnieje na rynku. Dlatego jest puszczana w jedynce między dziennikiem a pogodą w najlepszym czasie. Potem ludzie mają się dopytać jakie samochody ma ta marka np. od znajomych albo jadąc ulicą i widząc salon żeby pomyśleli :"Może wstapię?" Albo zobaczą jeszcze billboard "fajne to auto i reklama była w Tv może jest ciekawe?" Choć jakieś chwytliwe hasło by się przydało bo obecnego nie pamiętam. Może "Mitsubishi-oryginalny samuraj" ja na to poleciałem. mam nadzieję że się nie przeliczę.
Trik - 11-03-2008, 23:36
Jeśli chodzi o reklamę Nowego Lancera spodobała by mi się reklama z muzyczką z początków sprzedaży w stanach - zespołu Whitey - Non stop. Taki fajny pociąg czuć, do autka oczywiście.
McDoune - 15-03-2008, 10:28
Tak sobie popatrzyłem na aktywność spotu Outlandera w TV. Jest on emitowany w wielkiej trójce TVP, Polsat, TVN + TVN24 i to tylko po 18. Zastanawiam się kto i dlaczego doradził MMC taką "niespotykaną" strategię
Anonymous - 15-03-2008, 11:11
sa reklamy mitsu w tv
McDoune - 15-03-2008, 11:57
gumas_72 napisał/a: | sa reklamy mitsu w tv |
ano w marcu są , nie oglądasz Mariuszowej stacji ??
Morfi - 15-03-2008, 17:28
W radiu RMF tez są
Anonymous - 16-03-2008, 18:58
McDoune napisał/a: | Tak sobie popatrzyłem na aktywność spotu Outlandera w TV. Jest on emitowany w wielkiej trójce TVP, Polsat, TVN + TVN24 i to tylko po 18. Zastanawiam się kto i dlaczego doradził MMC taką "niespotykaną" strategię | Najlepsza ogladalnosc!!
|
|
|