To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Ogólne - JAKI MACIEPRZEBIEG W SWOICH AUTACH I JAKIE USTERKI MIELISCIE

xjacobs - 20-12-2008, 22:59

Kolega widocznie dużo po mieście jeździ albo ma szeroką stopę :D
darek7513 - 22-12-2008, 11:17

witam ja swoim mss zrobilem ponad 4000 kilometrow w cztery miesące[kupilem mial 102tys] i poza normalnymi standardoowymi wymianami przy kupnie nic jeszcze nie padlo , fakt jest kila denerwujacych rzeczy jak pukanie w drzwiach troche trzeszcza plstiki no i ostatnio pojawily sie piski w tylny zawieszeniu[no ale poszperalem na forum i znalazłem ze wystarczy wyczscic i posmerowac taki element przy szczekach od hamulca recznego pomoglo ale teraz druga strona zaczela ]w sumie to sie ucieszylem ze to zaden elament z zawieszenia. Tak to idzie jak burza tylko tyle ze wymaga naprawde dobrego traktowania ,a i tu mam takie pytanie czy odczuwacie roznice w stosowanym paliwie bo ja tankujac normalne go
ON przy gaszeniu mialem takie dziwnr zachowanie silnka [tak jak by go mielo wyrwac z poduszek] zaczelem lac werve i gasnie spokojnie .Moze ma ktos wlasne spostrzezenia czekam na odp.

Anonymous - 27-12-2008, 17:09

Miśka mam od lutego 2008 .Obecny przebieg 173000.Średnie spalanie 8l.(70% po mieście),na trasie ok.7l.Jak go kupiłem to wymieniłem rozrząd,klocki.olej.W październiku zostałem zmuszony do wymiany amortyzatorów z przodu ,drążków stabilizacyjnych,tulei wahacza. Na tylnej klapie zaczyna pojawiać się maleńka rdza (nad plastikiem) Jedyna poważna usterka to z mojej winy bo wpadłem na głupi pomysł zamiast wydać trochę kasy na czyszczenie klimy,to kupiłem taki spray co to niby się samemu robi ten zabieg.za dużo tego wlałem co spowodowało lekkie zalanie instalacji elektrycznej ale dzięki bogu wystarczyło solidne suszenie,autko uziemione na jeden dzień.Na początku były jeszcze problemy z licznikiem -złe wskazania prędkości i obrotów ale dałem sobie z tym radę,nie działały poprawnie el.podnoszenia szyb-wystarczyło przeczyścić przełączniki.
Z autka jestem zadowolony.Jedyne co mnie czasem denerwuje to specyficzny klekot jak to w GDI.

czuk1 - 05-01-2009, 10:44
Temat postu: nowy nabytek MSS 1.8 GDI, 174 tys. rocznik 1999.
Mam tę gwiazdę 3 miesiące. Mini van. Zielony. Dobrze utrzymany.
Ma chorobę silnika - delikatne cykanie w silniku (póki się nie rozgrzeje).
Zacina się otwieranie prawej przedniej szyby.

rysiekxj - 05-01-2009, 11:37

2002 DiD family- kupiłem go w sierpniu 08 z przebiegiem 111 tys po sprowadzeniu z Belgii z ks. serwisową. Zaraz udałem się na przegląd do salonu Mitsu i wszystko było ok ! Ale z uwagi na brak wpisu dot. rozrządu -zaraz go wymieniłem . Po czasie zaobserwowalem małe wychylanie się wskaźnika temp. płynu -więc sam wymienłem termostat, teraz żałuję, że kupiłem tańszy bo chyba się zacina przy pierwszym otwieraniu a objawia się to tym,że w pierwszej kolejności /wskaźnik na baczność/ załącza mi się wentylator poczym wszystko powraca do normy / wkaźnik odchyla się lekko w lewo i tak się dalej utrzymuje. Przejechałem jak dotychczas 8 tys.km w tym ze 2 tys. na autostradzie z większą prędkością i 0 zużycia oleju - a mam zalany Midland 10/40. Pozatym dochodzi lekki świerszcz z kokpitu wyświetlenia komputera, roletę podkleiłem na odcinku 10 cm i wymieniłem przewody pod nowe głośniki. Jak do chwili obecnej jestem mile zaskoczony jakością MSS.
Anonymous - 25-01-2009, 06:42

2003 DID Avance 115KM stan licznika 147tys.
Właśnie po wymianie czujnika temperatury silnika (od razu po odpaleniu odczytywał 129 stopni a silnik pracował tylko na wolnych obrotach).
W ASO stwierdzono że części nie posiadają w żadnym magazynie w kraju do sprowadzenia czas oczekiwania dwa tygodnie.
Nie chcąc oczekiwać aż tak długo sprawdzałem po sklepach hurtowniach allegro, z uzyskanych odpowiedzi wynika że czujnik dostępny tylko i wyłącznie poprzez ASO Mitsubishi oraz brak jakichkolwiek zamienników.

cns80 - 25-01-2009, 13:48

staszekk napisał/a:
czujnik dostępny tylko i wyłącznie poprzez ASO Mitsubishi oraz brak jakichkolwiek zamienników.
Jeśli masz wymontowany czujnik to weź na wzór i jedź do ASO Renault. Szukaj od Megane, Laguna (DTi, DCI). Możesz też sprawdzić Renault Traffic i Opla Vivaro. Możliwe że podpasują.
rysiekxj - 25-01-2009, 14:02

albo oznaczenie silnika FQ9
oloolosz - 17-02-2009, 00:55

ja mam swojego od 2006,miał wtedy 22000km,teraz 110 000km
a rocznik 2004,1 rejestracja 2005
-uszkodzony klawisz podnoszenia szyb
-klocki 2 razy-jezdze energicznie
-zdarta farba z progów-kamyki zamiast soli w skandynawi
-wiadomo ,olej castrol magnatec-jest dobry?jak uwazacie?
-filtr przciwpyłowy w maju 2007 oraz uzupełnienie klimatyzacji
-trzeszcze cos pod deską,pod zegarami
-cieżko wchodzą biegi?co z tym zrobić??


-I najwazniejsze- rok temu wjechałem w zaspe sniezną,prawym kołem,w chwili wjechania myśle,że było lekko skręcone w lewo,niemogąc samemu wyjechać,wyciągnął mnie inny samochód,podczas wyciągania skręciłem kołami w lewo,a pod nadkole napchało się pełno sniegu.
Gdy stałem na prostej niemogłem skrecic w jedną strone,niepamiętam w którą,w końcu poszło,ale cięzko,tak jaby jakiś przewód był załamany,po kilku skretach opry ustały,ale za to wyje pompa od wspomagania,zwlaszcza gdy skręcam,a najmocniej gdy skrecam do oporu. Sprawdziłem,nigdzie nic niejest załamane,mechanik jeden powiedzial ze pompa sie przesiliła,a inny ze coś sie zgięło w układzie kierowniczym,bo wycie sie wzmaga jak sie skręca.Od tego czasu przejechałem około 40 000 km,pompa pracuje,lekko sie kreci,tylko wyje.
Panowie,co o tym myslicie?

[ Dodano: 22-02-2009, 00:38 ]
a dzis mi padł termostat i wspomaganie,miałem do domu 100 km,pod domem troszke przygazowałem i juz lzej sie kreciło,acha i jak jechałem i przygazowałem lekko to tez działało wspomaganie,co myslicie?moze lód sie wytracił z oleju i cos przyblokował,jutro posprawdzam,bo dzis wstawiłem do ogrzewanego garazu,a tak to trzymam pod chmurka

NygusUK - 28-09-2009, 21:33

Witam,

Jeżdżę moją Gwiazdą Przestrzeni od niemal roku. Kupiony od 2go właściciela, serwisowany, z przebiegiem 60k km. Do tej pory przejechałem jedynie jakieś 7k km. U mnie jedyne co odnotowałem, to denerwujące skrzypienie dachu. Poza tym na minus jest to, że autko jest głośniejsze niż np. Lanos, którym jeździłem poprzednio. Z plusów fajne zawieszenie, dynamiczny silniczek, wygodna (choć tylko 4-stopniowa) automatyczna skrzynia biegów IVECS II.

Pozdrawiam.

piotrek1980 - 06-10-2009, 06:48

Witam
Widzę że mam jeden z lepszych przebiegów :mrgreen:
1,9 DID
Od 31 stycznia 2004 na stukałem już 330 tyś km
z awarii to tylko dźwignia kierunkowskazów, przełącznik zamykania okien czujnik EGR i przepalona rurka przy nim.
Przy zawieszeniu to tylko raz końcówka drążka kierowniczego wymieniana i ostatnio łącznik stabilizatora tył.
raz amortyzatory, przydało by się znowu wymienić
rozrząd 3 razy klocki i olej to już nie pamiętam ile razy.
Co ciekawe to ten samochód ma 4 kierowców, każdy w domu jeździ inaczej a mimo to jakoś się trzyma skoro sprzęgło jest jeszcze oryginalne.
niedawno wracałem załadowanym(ok 450kg) z Niemiec i jeszcze 200km/h się napędził no może 195 :D
Jeżeli miał bym gwarancje że następny misiek taki będzie to biorę w ciemno.

Mobili - 16-10-2009, 19:17

rok użytkowania i zero problemów. chociaż zrobione w roku tylko 5tys.km. I co mnie cieszy auto zrobiło się dużo żwawsze ale widocznie wcześniej ktoś w niemczech go zamulił.
przebieg teraz 209tys. nie wiem czy olej wymienić przed zimą? jak mówicie?

xjacobs - 16-10-2009, 21:33

Ja bym to zrobił po zimie, ale nie wiem, może w tej materii diesle nalezy traktować inaczej ;)
dicanio - 13-01-2010, 12:07

mam SS 1,6 z 2003 roku i jestem pierwszym właścicielem pierwsza ustarka była niedawno po przejechaniu 95tys zapaliła się kontrolka na desce i okazało się ,że sonda lamba. 200 zł i lata dalej . W tej chwili ma 100 tys .
PS nigdy nie byłem w ASO wymieniałem tylko oleje zawsze na czas , a po 80 tys wymieniłem rozrząd

drtymf - 13-01-2010, 13:12

Mój SS 1,9 DID - 2001rok , podobno 186tys.
Mam od września - po zakupie standard - rozrząd, filtry, olej.
Z zauważonych rzeczy - prawdopodobnie dwumasa się kończy - grzechocze na wolnych obrotach,
pourywane przyciski sterowania szyb na panelu kierowcy,
popalone żarówki podświetlenia zegarów,
piszczy coś w desce koło radia.
Ostatnio zerwały się sprężyny pod siedzeniem kierowcy, no i jak wiozłem na zachód towar długi to chyba ruszyłem zamek klapy tylnej bo się nie zawsze domyka dobrze i trzeba docisnąć. No i jeszcze termostat do wymiany - zrobi się jak cieplej będzie :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group