To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - [Cari 1.9DI-D] juz jest ! :)

Anonymous - 29-07-2007, 17:30

Rafał, gratuluję Carismy! ;)
Dbajcie o nią!

Odnośnie odpowietrzenia baku to zgadzam sie z arturro. Nie ma takiej możliwości by paliwo wyciekało ze zbiornika! To niedopuszczalne! Zgodnie z normami unijnymi i nie tylko zbiornik jest odpowietrzany przez użytkownika, który odkręca korek, a sygnalizowane jest tzw "psssyt". To wszystko, nie ma nad czym dalej debatować. Jeśli tego "psssyt" nie słychać, to coś jest nie tak jak powinno i koniecznie trzeba sprawdzić szczelność układu paliwowego!!!

Anonymous - 29-07-2007, 17:31

Rafal_Szczecin napisał/a:
mam pytanie, czy w Carismie powinno bylo slychac swist zalaczajacej sie turbiny ?


w dieslu nie powinno byc slychac turbiny

Anonymous - 29-07-2007, 17:49

arturro napisał/a:
w dieslu nie powinno byc slychac turbiny


W dużej części diesli z turbiną słychać, moim zdaniem fajny charakterystyczny "świst" powietrza. W passku którym ostatnio jeździłem również.

a co z ciężarówkami? Tam to dopiero fajnie gwiżdże :mrgreen:

Rafal_Szczecin - 29-07-2007, 18:12

Ficu865 napisał/a:
moim zdaniem fajny charakterystyczny "świst" powietrza

mi sie tez podoba :)

Ficu865 napisał/a:
a co z ciężarówkami? Tam to dopiero fajnie gwiżdże


na codzien jezdze lublinem 3 ( 2,5 litra na turbinie ) i tam dopiero turbinka fajnie swiszczy :D hehe

Anonymous - 29-07-2007, 22:49

nie powinno ale nie oznacza ze cos jest nie tak, na codzien jezdze 3x1,9TDI i 1xD4D i tylko w jednym swiszcze, akurat w tym najbardziej katowanym.
slawek st - 30-07-2007, 12:40

bartek napisał totalna bzdurę
Cytat:
Zgodnie z normami unijnymi i nie tylko zbiornik jest odpowietrzany przez użytkownika, który odkręca korek, a sygnalizowane jest tzw "psssyt". To wszystko, nie ma nad czym dalej debatować. Jeśli tego "psssyt" nie słychać, to coś jest nie tak jak powinno i koniecznie trzeba sprawdzić szczelność układu paliwowego!!!
Nie rozumiem czemu mój post prostujący jego wypowiedż jest likwidowany. Przeciez to jego wypowiedż wprowadza innych w błąd.
Anonymous - 30-07-2007, 12:53

slawek st napisał/a:
bartek napisał totalna bzdurę
Cytat:
Zgodnie z normami unijnymi i nie tylko zbiornik jest odpowietrzany przez użytkownika, który odkręca korek, a sygnalizowane jest tzw "psssyt". To wszystko, nie ma nad czym dalej debatować. Jeśli tego "psssyt" nie słychać, to coś jest nie tak jak powinno i koniecznie trzeba sprawdzić szczelność układu paliwowego!!!
Nie rozumiem czemu mój post prostujący jego wypowiedż jest likwidowany. Przeciez to jego wypowiedż wprowadza innych w błąd.


kurcze slawek przenosze te posty bo nie sa zwiazane z tematem, a post bartka nie dalo sie przeniesc bo rowniez odnosil sie tego tematu, za to jest twoja odpowiedz (tam) z jego cytatem.
kontynuujcie rozmowy w tamtym temacie, a tu jesli ktos napisze cokolwiek o baku to przyjdzie matejko lub chooper i wklepie po czerwonym pasku! :D
LINK DO NOWEO TEMATU nt. zbiornikow paliwa: http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=14541

slawek st - 30-07-2007, 14:09

Rafał ja też gratuluje Carismy, reszta bez zmian. Forum jest wtedy pożyteczne gdy można wymienić się doświadczeniami, spostrzeżeniami, podyskutować. Pozdrawiam.
Rafal_Szczecin - 31-07-2007, 23:56

no i mam pytanie co do wskaznika poziomu paliwa a wskazaniem wg komputera .

tak wiec na wskazniku widzimy cos takiego :




czyli jak widac jest kompletna pustka, wskaznik jest na poziomie " 0 " dziwi mnie fakt, ze nie slyszalem zadnego pikniecia ( no moze raz ) , i ze nigdzie nie swieci sie tzw zydek czyli kontrolka ze nie ma wachy w zbiorniku .

natomiast komputer pokladowy pokazuje mi cos takiego



czyli jak widac wg niego moge przejechac jeszcze 165 km .

i teraz pytanie "kto" mowi prawde ?
nie chce sprawdzac w stylu "jedziesz az zgasnie"

Anonymous - 31-07-2007, 23:59

poczekaj az zapali sie rezerwa i potem porownaj z kompem.
Rafal_Szczecin - 01-08-2007, 00:01

to tu jest cos takiego jak lampka rezerwy ? jezeli tak to gdzie ? moze ten "dystrybutor" powinien sie zapalic na pomaranczowo ? dobrze kombinuje ?
maxwell61 - 01-08-2007, 00:05

hmmm. co prawda nie ma kompa pokładowego ale..jeśli mam tak wskazówkę to jeszcze spokojnie jade około 30 km zanim zapali się lampka (żyd)... pozdrawiam
Pieniek - 01-08-2007, 02:51

Rafał zdjęcia pokazują że masz jeszcze od pyty gnojówki jedź spokojnie i poczekaj aż kontrolka rezerwy zapali się gdy wskazówka zejdzie dobrze poniżej zera. wtedy masz jeszcze ok. 8 litrów paliwa.
Rafal_Szczecin - 01-08-2007, 07:27

Pieniek napisał/a:
Rafał zdjęcia pokazują że masz jeszcze od *cenzura* gnojówki ... kontrolka rezerwy zapali się gdy wskazówka zejdzie dobrze poniżej zera.

jak to od *cenzura* gnojowki ? tuz to wskazowka juz dawno lezy w strefie "0" to ma spasc jeszcze nizej ?
no i pytanie gdzie ta konrolka rezerwy jest ?

Anonymous - 01-08-2007, 08:08

Rafal_Szczecin napisał/a:
no i pytanie gdzie ta konrolka rezerwy jest ?


obok wskazowki po lewej stronie, w cari jest beznadziejny wskaznik paliwa, nie wiem od czego to jest uzaleznione ale chyba od plywaka ktory sobie plywa na falach i pokazuje raz wiecej raz mniej.
w zadnym aucie nie spotkalem sie z takim wskaznikiem. byc moze akurat zgasiles silnik jak byl w najnizszym polozeniu i stad te przeklamania.
ja nie raz sie spotkalem u siebie ze po zapaleniu kontrolki rezerwy po jakims czasie gasla i ponownie zapalala sie po kilkudziesieciu km (tak jakby nagle przybylo paliwa).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group