To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Plusy i Minusy od uzytkownikow dla CARISMY

janusz362 - 09-03-2008, 18:17

MINUSY>
zawieszenie beznadziejne stuki puki niestety lipa-
sporo pali w mieście-
beznadziejne światła mijania-
sterowniki szyb elektrycznych sie łamią-
siedzenia łamiące druty od spodu-
pukająca klapa ale tu akurat to przeboleje-

Jest to ostatni Mitsubishi jakiego kupiłem!!!taka marka a tyle wad!!!jest to niedopuszczalne!!!
komfort jezdy z tymi stukami beznadziejny..
Ale jest to moja ocena.
pozdrawiam

[ Dodano: 10-03-2008, 18:33 ]
całe zawieszenie jest katastrofalne,szybko się sypie,
co tu pisać ,hm myślałem że będzie to dobry samochod niestety zawiodłem się!!!
jest to najgorsze auto jakie miałem!!!!
wygląd to prawda świetny ale co z tego,jak non stop zawieszenie się sypie ocena moja w skali 1--10 to maksimum 2 do Colta i Lancera ten grat poprostu niedorasta ale to jest moja indywidualna ocena

Anonymous - 21-03-2008, 13:00

PLUSY:
- przestronne wnętrze, zarówno z tyłu jak i z przodu
- dynamiczny silnik
- ergonomiczne wnętrze
- niepowtarzalny styl i sylwetka
- bardzo dobre ogrzewanie

MINUSY:
- praca skrzyni biegów

Anonymous - 27-03-2008, 09:10

GDI 1.8 ,2001, Comfort, 198.000 km

plusy:

-dynamiczny silnik
-bardzo ładny wygląd
-wygoda nadwozia liftback
-bardzo ergonomiczne i świetnie wyposażone wnętrze
-niskie zużycie benzyny
-doskonałe zawieszenie

minusy:

-mały promień skrętu
-głośny przy prędk. ponad 120

Anonymous - 14-06-2008, 20:58

GDI 1.8 1998 150.000 km

Plusy:
- ładny wygląd
- dynamiczny silnik
- małe spalanie w trasie przy prędkości 120-140 tylko 7l
- przestronny w środku
- całkiem bogate wyposażenie jak na samochody w tej klasie
- dobra cena jak się porówna inne samochody w tej cenie

Minusy:
- spalanie w mieście 10l
- głośny powyżej 120 km
- słaba widoczność z tyłu

Tomashi - 19-08-2008, 10:24

Jeżdżę już od pół roku, więc mogę coś dopisać:
PLUSY:
- atrakcyjny wygląd
- przestrzeń (bagażowa i pasażerów)
- super spalanie: miasto (typowe: korki światła itp) 6.5-6.8, trasa: przy 130 km/h 5.5, przy 90 nawet 4.3 l/100 km :D
- kultura pray silnika: nie klekoce jak typowy diesel, przy 130-150 km/h silnik niesłyszalny tylko szum powietrza,
- fajna moc, nawet z bagażem
- widoczność w boki i do przodu
- prowadzenia auta - świetnie trzyma się na zakrętach
- precyzyjna skrzynia biegów - nic nie haczy i nie wyskakuje, typowo japońska.

MINUSY:
- bardzo skromny komputer pokładowy
- durnowate powiązanie komputera z radiem
- brak pozycjonowania kierownicy przód-tył, przy wysokim wzroście i odsuniętym fotelu = niewygodnie wyopostowane ręce
- słabe światła - pomagają żarówki philipsa Nightvision,
- skrzypiąca tylna półka
- za duża kierownica (tak, tak: w takiej Vectrze jest mniejsza i trzyma się duuużo lepiej, do tego haczy o nogi)
- widoczność do tyłu
- brak podłokietnika w podstawej wersji

W sumie "wady" spokojnie do zaakceptowania, póki co jestem baaardzo zadowolony z tej wersji :)

rasiak1980 - 15-11-2008, 22:37

arturro nie zgodzę się ze promień zawracania jest mały :D tym się jeździ jak autobusem, zobacz mercedesa w202 czy chociażby w124 tu można powiedzieć o małym promieniu zawracania. carisma ma przeciętny.

pierwsze co zdziwiło mnie jak wsiadłem to jak przedmówca napisał kierownica dość pokaźna jak jechałem pierwszy raz to czułem się jak kierowca jakiejś "potężnej machiny", jak 18 kołowy król szos hehe. ale to chyba nie jest minus bo do tego idzie się przyzwyczaić, ale zauważyłem że przydać się może jak nam wspomaganie siądzie.

minusy:

- widoczność do tyłu a właściwie niewidoczność do tyłu :shock: (brak poza lusterkami)
- skrzynia biegów (ciężko chodzi :oops: i mało precyzyjna ale idzie się przyzwyczaić)
- skladanie tylniej półki :roll: (zawsze mam problem jak ja zdemontować)
- schowki w drzwiach :lol: (nieporozumienie)
- drogie części i trudno dostępne :evil:

plusy:

+ małe spalanie w trasie :shock:
+ duży moment obrotowy i wysoka moc :twisted:
+ duże wnętrze :mrgreen:
+ duży bagażnik :biggrin:
+ bogate wyposażenie w wersji podstawowej :mrgreen:
+ auto jest podsterowne jeżeli mocno przyciśniemy gaz na zakręcie :twisted: potrafi nam przód uciec, ale to każde prawie z napędem na przód i silnikiem z przodu, plusem natomiast jest to ze ma bardzo dobrze zestrojone zawieszenie co niweluje znacznie ten efekt, jest bardzo przewidywalne przyjemnie się prowadzi szczególnie na długich trasach, (szczególnie jeżeli zerkniemy na wskazania komputera odnośnie spalania :mrgreen: )
generalnie jestem zadowolony

mitring - 30-11-2008, 15:08

1.9TD 1999r.

Plusy:
- spory bagażnik
- ogrzewanie - długo się nagrzewa, ale później jest extra :)
- ekonomiczny

Minusy:
- głośna praca silnika
- słabe caraudio
- mało miejsca z przodu jak i z tyłu
- słaba widoczność z tyłu (parkowanie porażka)
- trocha słaba dynamika (ale to diesel ;) )
- słaba skrzynia biegów - czasem wymaga regulacji
- słabe wykonanie wnętrza - tani plastik ehh

mariusz_skc - 29-12-2008, 13:47

carisma 1.6 16v 1998r benzyna + LPG wersja special:

ten samochód posiadam od 6 lat nie zawiódł ani razu odpukać ( prócz elektromagnesu w rozruszniku)

plusy:
-pojemny bagażnik
-bardzo dobry zrywny silnik
-cicha praca silnika
-przestronne wnętrze
-oryginalny wygląd
-skrzynia biegów wręcz idealna
-bardzo wygodne przednie fotele
-prosta i łatwa obsługa climatronika
-dużo miejsca nad głową
-brak rdzy!
-full opcja bez skóry
-bardzo dobra widoczność w lusterkach bocznych

minusy:
-jak to japońskie w środku plastiki trzeszczą
-spalanie przy lekkim bucie 10-11 litrów gazu, benzyna ok 9l, przy ciężkiej nodze udało mi się 16 litrów gazu spalić :roll:
-car audio fabryczne jest tragiczne, już na szczęście został do wymiany przód.
-brak halogenów
-kierowca regulowana w jednej płaszczyźnie
-za mało pojemnych schowków
-słaba widoczność przez tylnią szybę

Paweł1987 - 11-01-2009, 20:57

GDI z 98r.

+kultura pracy silnika na wysokich obrotach
+dużo miejsca z przodu
+pojemny bagażnik
+spalanie na przyzwoitym poziomie
+komfort jazdy
+ogrzewanie i wentylacja

-delikatne zawieszenie
-ceny niektórych części
-słaba widoczność przez tylną szybę przy cofaniu

I jeszcze jeden minus ale nie związany bezpośrednio z autem- ciężko o "majstra" znającego się na GDI a ASO to paranoja.
Ogólnie to jestem zadowolony z tego auta 8)

loki7777 - 11-01-2009, 21:05

Paweł1987 napisał/a:
I jeszcze jeden minus ale nie związany bezpośrednio z autem- ciężko o "majstra" znającego się na GDI a ASO to paranoja.
Ogólnie to jestem zadowolony z tego auta

Ogolnie to problem poszukac kogos kto wie co robi z mitsubishi i to nie tylko gdi

Chooper - 11-01-2009, 23:11

Bardzo duży "+"

Sedan : rewelacyjne ogrzewanie tylnej szyby lusterek. :!: :!: włączam i za kilka chwil po szronie na tych elementach pozostaje wspomnienie

Anonymous - 12-01-2009, 11:31

Sedan Elegance, I rej 2001r 189KKM (wszystkie moje)

+ linia nadwozia,
+ niskie spalanie w trasie,
+ siedzisko kierowcy z regulacją lędźwiową (wreszcie nie bolą mnie plecy, gdy wysiadam z samochodu - nawet po 6-8 godzinach nieprzerwanej jazdy),
+ wydajna klimatyzacja,
+ nigdy jeszcze nie zawiodła mnie w trasie !!!!!!!!!!

- bardzo kiepskie światła mijania,
- bagażnik niewygodny do załadunku (nadkola, wysokość, niezabezpieczone głośniki w tylnej półce, zawiasy klapy bagażnika dla których trzeba zostawiać miejsce),
- spalanie w mieście za wysokie, ale może to sprawiają korki (zwłaszcza codziennie w Raszynie),
- drogie części i serwis,
- nierozwiązywalny problem z klekotem popychaczy,
- słaba wentylacja bez włączonego nawiewu (przy zamkniętych szybach),
- wiecznie psujące się przyciski otwierania/zamykania szyb,

Niezależnie od wad następny będzie i tak Misiek; chyba Lancer Sportback, a może Outek?

Anonymous - 20-01-2009, 13:36

Carisma 1,8 GDI 2003r (86tyś km)

+ pociągające nadwozie
+ bardzo dobre materiały zastosowane we wnętrzu samochodu (czarna skóra),
+ fajne schowki
+ siedzisko kierowcy z regulacją (bardzo dobre przy dłuższych trasach)
+ ogrzewanie i klima działają bardzo dobrze,
+ dobrze trzyma się w zakrętach
+ dobre nagłośnienie (oryginalne)
+ w miare dynamiczny silnik (we wcześniejszych wersjach )


- kiepskie schowki w drzwiach (miejsce jedynie na chusteczki higieniczne)
- siedzenie kierowcy: brak regulacji wysokości fotela. Dla osób wyższych (powyżej 190cm) duży problem. Ja mam 178cm i też jest mi trochę za wysoko. W poprzedniej cari (98r) siedzenia były idealne
- pojemny bagażnik
- kiepskie oświetlenie dla pasażerów z tyłu
- bagażnik jedynie na drobne przedmioty. Dłuższe elementy ciężko załadować, z powodu nadkoli, progu bagażnika. Ale pare walizek można wrzcić
- spalanie w mieście za duże
- BARDZO DUŻY MINUS : drogi i słaby serwis w Polsce, brak fachowej obsługi, brak specjalistów od silników GDI
- przy większym obciążeniu prądowym, dziwnie pracuje alternator (może to tylko u mnie),
- tylna klapa klekocze (przy niskich temperaturach bardzo słyszalne)
- trochę mułowaty silnik (przez zastosowanie lepszego katalizatora- tak myśle)

Grahamos - 27-01-2009, 21:41

Carisma 98r. silnik Gdi, 170000, ok 5 miesięcy

Plusy:

+ ponadczasowy wygląd
+ wnętrze
+ zużycie paliwa jak na 125 koni rewelacja
+ elastyczny silnik
+ spory bagażnik

Minusy:

- części mogły by być tańsze
- zawieszenie mało odporne na nasze drogi "dziury"
- największym minusem jest głośna praca silnika Gdi i brak 6 biegu

W tym przedziale cenowym to najlepszy wybór na rynku aut używanych.

Necus - 28-01-2009, 06:11

Carisma 1.6, Rok 97, Przebieg 160 000 Czas użykowania 1 rok


PLUSY
+ Dynamiczny silnik
+ Przyczepny na zarętach
+ Małe spalanie
+ Wmiare tanie cześci
+ przestronne wnętrze
+ Ciuchutki silnik


MINUSY

- Skrzynia biegów
- pompka od spryskiwaczy
- czujnik domykania dzrzwi
- przyciski od zamykania szyb z wiekiem nie działają <zaśniedziałe >
- Łączniki stabilizatorów słabiutka sprawa
- Zawieszenie :twisted: odrazu zminiac



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group