Carisma - Ogólne - Komentarze do tematu PLUSY i MINUSY od uzytkownikow dla CARI
janusz362 - 12-03-2008, 17:40
ale mimo to carisma jest w stosunku do innych mitsu raczej slabsza i bardziej awaryjna
Robson86 - 12-03-2008, 17:53
janusz362 napisał/a: | ale mimo to carisma jest w stosunku do innych mitsu raczej slabsza i bardziej awaryjna |
poczytaj Raport Narodowego Auto Testu
Pod wzgledem niezawodnosci jest na 7 miejscu:
1 Honda Civic (95-01r) 98,36 pkt
2 Toyota Corolla VIII (97-01r) 97,21 pkt
3 Honda Civic (01-05r) 97,10 pkt
4 Toyota Corolla IX (01-07r) 95,65 pkt
5 Toyota Avensis I 95,43 pkt
6 Toyota Yaris/Verso I 95,24 pkt
7 Mitsubishi Carisma 95,00 pkt
8 Nissan Almera (od 00r) 94,24 pkt.
...
pozniej cala reszta samochodow z Europy
Na dodatek dorzuce jeszcze jeden link:
Mitsubishi Ranking Ogolny
podsumowywujac Carisma jest poprostu sredniakiem wsrod innych modeli Mitsubishi ale na pewno nie jednym ze slabszych modeli
Pozdroo
janusz362 - 13-03-2008, 17:52
faktycznie z tego co mi ROBSON 86 opisales wyglada to zacnie w stosunku do innych aut tej klasy,jedno jest pewne ze troche wtopilem na tym autku z wlasnej winy,wszystkie auta przed CARI byly bomba a na niej lekka wtopa złudne bylo to ze przyjechala z niemiec i myslalem ze bedzie ok,mimo to itak bede ją robil bo teraz to juz musze bo poprostu sporo w niej zrobilem i zostaly mi tylko te tuleje od wachaczy i to wsio bo amorki wstawilem KYB.dieki za zainteresownie moim tematem,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
pozdrawiam wszystkich
Morfi - 13-03-2008, 20:07
Student Ty chyba nie wiesz co to są słabe światła które zawsze można poprawić
Teraz Ja Swoje minusy.
Trzaski plastików z Tyłu.
Dosyć Podsterowne.
O antenie i spryskiwaczu tylnej szyby koledzy pisali
Brak wskaźnika zapalonych świateł.
Plusy
Obszerne wnetrze.
Niskie spalanie w 1.8 GDI (jak na auto 1300kg i 125km)
Prawdziwa rakieta powyżej 4 tys obrotów
W orginalnych częściach Brak korozji
Anonymous - 14-04-2008, 20:47
Siemanko wszystkim. Jestem od niedawna wlascicielem carismy i potrzebuje paru zdan fachowcow o tym aucie to jest 1.6 GLX z 95 r.
Anonymous - 12-06-2008, 10:00
Cytat: | 1 Honda Civic (95-01r) 98,36 pkt |
Zadziwiający raknking Właśnie tydzień temu pozbyłem się tego cudu techniki. Największa przygoda to ukręcenie się półosi w trakcie jazdy z rodziną na pokładzie!!! Nie potwierdzam legendarnej niezawodności tego modelu. A poza tym do silnika 1.6 nie można kupić podstawowych części eksploatacyjnych (drążek kierowniczy, przegub napędowy).
Wcześniej jeździłem Coltem 1.6 '92 i jak widzę je na ulicy to serce mocniej bije. A za parę dni jak dobrze pójdzie dosiądę znowu Mitsubishi tylko, że Carismę 1.9 TD
Anonymous - 19-08-2008, 11:30
wegiel napisal:
Moze mnie moderatorzy nie zlinczuja za lekki offtopic ale chyba stwierdzenie:
Cytat:
precyzyjna skrzynia biegów - nic nie haczy i nie wyskakuje, typowo japońska
mija sie z prawda jako ze nawet w 1.6 przy japonskim silniku byla francuska skrzynia to chyba tym bardziej przy DI-D gdzie jak wiadomo silnik jest bardziej z Renault niz Mitsu.
(sorry za przeniesienie do smietnika)
Student - 19-08-2008, 11:53
Dokładnie Arturro ma rację i proszę nie pisać banialuk jak się mało wie o tym czy się jeździ.
Japońska skrzynia była tylko w GDI.
Anonymous - 07-11-2008, 08:42
minusy:
-stkanie popychaczy
-stuki w tylnym zawieszeniu
-słabej jakości plastiki wnętrza[łatwo się łamią lub wycierają]
-malo miejsca w srodku[w porownaniu do avensis, mondeo]
Student - 07-11-2008, 10:40
Ad. 4 - W porównaniu do którego Avensisa i Mondeo?
Ktoś tu myli roczniki i specjalnie mija się z prawdą.
Ad. 1 Ok.
Ad. 2 Ok.
Ad. 3 W Cari nie ma się co wycierać ani łamać poza przyciskiem w panelu otwierania szyb.
Anonymous - 07-11-2008, 11:37
Student napisał/a: | Ad. 4 - W porównaniu do którego Avensisa i Mondeo?
Ktoś tu myli roczniki i specjalnie mija się z prawdą.
Ad. 1 Ok.
Ad. 2 Ok.
Ad. 3 W Cari nie ma się co wycierać ani łamać poza przyciskiem w panelu otwierania szyb. |
mondeo mk.II
avensis 97-00
626 gf
zreszta wiekszosc klasy sredniej
carisma bardziej przypomina octavie, jette czy bore czyli golfa z dorobionym bagaznikiem
wystarczy porownac rozstawy osi
kratki nawiewów szczegolnie srodkowe
przełacznik lamki oswietlenia wnetrza[nad tylnymi siedzeniami]
zamkniecie schowka pod radiem
zamkniecie schowka miedzy fotelami z przodu
wypadajaca zapalniczka z tylu[wylamany zaczep]
kierownica po 160kkm wyglada jak w mazdzie po >300tys
w sumie glowna zaleta jest to ze nie rdzewieje
Student - 07-11-2008, 12:08
Nie wiem czym się kierujesz ale sam rozstaw osi to nie wszystko, jest jeszcze coś takiego jak ergonomia wnętrza. (porównaj starą Octawię, Leona czy Borę) do Lanosa i zobaczysz że w Lanosie jest więcej miejsca na kolana i pasażer wygodniej siedzi)
No możesz porównać taż Accorda z 2005r. (dla mnie klasa wyżej niż Cari) piękne auto i co z tego, dobre dla 1-2 osób, bo z tyłu nie ma w ogóle miejsca na kolana a dzieciaki dotykają nogami fotela kierowcy jak są na fotelikach czego w Cari nie zaobserwowałem.
Jeździłem Awensisem i nie powiem że tam jest więcej miejsca.
Miałem kupić Mazdę 626 - owszem prestiżowo wygląda lepiej , inna pozycja siedzenia i lepsze materiały wnętrza ale na tym kończy się przewaga Mazdy.
Żadnej z przytoczonych usterek u mnie nie znajdziesz jeżdżę codziennie i wożę dzieci więc auto jest eksploatowane intensywnie.
Już tak jest że u jednych coś pali się w rękach (np. moja siostra) a u innych jest 10lat.
Bynajmniej szanuję odmienne zdanie.
Anonymous - 07-11-2008, 12:12
arturro napisał/a: | wegiel napisal:
Moze mnie moderatorzy nie zlinczuja za lekki offtopic ale chyba stwierdzenie:
Cytat:
precyzyjna skrzynia biegów - nic nie haczy i nie wyskakuje, typowo japońska
mija sie z prawda jako ze nawet w 1.6 przy japonskim silniku byla francuska skrzynia to chyba tym bardziej przy DI-D gdzie jak wiadomo silnik jest bardziej z Renault niz Mitsu.
(sorry za przeniesienie do smietnika) |
Arturro, mozna to tak zrozumiec ze ja sie chwalilem ta japonska skrzynia i Student potem sadzi ze banialuki opowiadam
kiernos - 03-05-2009, 10:19
Matejko napisał/a: | Moje pierwsze pytanie:
Jakto wam nie leci ze spryskiwacza na tylna szybe?? Powinny leciec dwa ladne strumienie w ksztalcie odwrocone V w kierunku od spryskiwacza w dol szyby, u mnie lecial jeden strumien do momentu wymiany silniczka od spryskiwacza |
witam mam pytanie własnie mi przestał działac silniczek i nie bardzo moge go znalesc gdzie on sie znajduje?
Graczyq - 03-05-2009, 10:49
kiernos napisał/a: | Matejko napisał/a: | Moje pierwsze pytanie:
Jakto wam nie leci ze spryskiwacza na tylna szybe?? Powinny leciec dwa ladne strumienie w ksztalcie odwrocone V w kierunku od spryskiwacza w dol szyby, u mnie lecial jeden strumien do momentu wymiany silniczka od spryskiwacza |
witam mam pytanie własnie mi przestał działac silniczek i nie bardzo moge go znalesc gdzie on sie znajduje? |
Silniczek spryskiwaczy jest na dole zbiornika płynu spryskiwaczy. Dojście nie jest zbyt wygodne, ale możesz dostać się tam zdejmując przednią część osłony w lewym nadkolu lub/i lewą, dolną osłonę silnika dla lepszego dojścia.
|
|
|