To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - Super nowoczesny silnik w L200 '06.

Hubeeert - 22-01-2008, 00:28

Jacek Jabłoński, wiem ale nie powiem? Jakież to dowcipne :roll:

No podziel się z Nami tą wiekopomną informacją. Byleś wyłączył Caps Lock przed napisaniem kolejnego postu ;-)

Anonymous - 22-01-2008, 14:24

Jacek Jabłoński napisał/a:
MMC POLSKA SPRAWDZIŁA KTÓRE SERWISY W POLSCE ZAMAWIAJĄ USZCZELKI POTRZEBNE DO REGULACJI LUZÓW ZAWOROWYCH , WYNIKI SA CIEKAWE ALE O NICH NIE BĘDĘ MÓWIŁ. POZDRAWIAM

Może jednak... W sumie forum jest również po to abym mógł wybrać serwis. Czyż nie?

Anonymous - 23-01-2008, 22:31

Panie Hubeeert,myślę że czepianie się włączonego czy wyłączonego Caps Locka nie powinno być tematem tego forum,przeglądając Pańskie posty znajduję nieco większe błędy w pisowni.Wracając jednak do tematu,niestety nie mogę ujawnić ani skąd mam te wiadomości,ani które serwisy zamawiają omawiane uszczelki.(prośba osoby od której otrzymałem wiadomości) .Myślę jednak że najprościej można dowiedzieć się u żródła (MMC Polska).Pozdrawiam.
Hubeeert - 24-01-2008, 00:20

Panie Jacek błędy z mojej pisowni wynikają przede wszystkim z mojego wrodzonego lenistwa bo nie zawsze chce mi się czytać to co napisałem przed wysłaniem ani też poprawiac każdej literówki za co przepraszam czytelników.

To wciąż jest dowcipne. Mało ale jednak.

Wpadasz z informacją, że wiesz, które serwisy są dobre a które złe. Wykrzykujesz nam to na Forum (pisanie wielkimi literami oznacza krzyk) a potem
Jacek Jabłoński napisał/a:
niestety nie mogę ujawnić ani skąd mam te wiadomości,ani które serwisy zamawiają omawiane uszczelki.(prośba osoby od której otrzymałem wiadomości)

Trzeba było tego wogóle nie pisać. Zgaduje również, że skoro osoba od której masz (o ile ją masz) informację prosi o dyskrecję to oznacza, że mam szanse równe zeru, żeby się tego dowiedzieć. Odsyłanie nas do MMC Car Poland jest wyrazem dość specyficznego humoru.

Winszuję i pozdrawiam.

PS
Od pokazywania błędów w pisowni jest wątek pt "Pręgierz ortograficzny na wesoło" a od zastrzeżeń do mojej osoby dział Ogłoszenia i Problemy.

Hubeeert

Anonymous - 24-01-2008, 08:57

Jacek Jabłoński , zdradź chociaż ile zostało takich uszczelek wogóle zamówionych...3, czy może aż 4...?Pozdrawiam.
Anonymous - 24-01-2008, 20:05

uszczelki do regulacji luzufff....hmmmmm....ciekawe..... :D
ja to myślałem że luzy to sie śrubami reguluje albo podkładkami ... a tu masz .
uszczelkami ...ciekawe ciekawe to 2,5 DID :D
a tak poważnie to nie każde podniesienie pokrywy zaworuff wymaga wymiany uszczelek i nie każda uszczelka pokrywy czy kolektorów jest wymieniana bo akurat była regulacja zaworów
Trzecia sprawa to że w polsce jakość serwisów samochodowych autoryzowanych czy też nie jest w 80% mocno taka sobie. Mi np w zafirze z silnikiem Y20DTH serwis starał się wmówić że po 90tys wymienił pasek rozrzadu i rolki napinaczy :shock:
(dla niewtajemniczonych - Y20DTH jest na łańcuchu)
stad moja nieufność wobec serwisów

LUMPY

Hubeeert - 24-01-2008, 21:54

LUMPY, mylisz wymianę uszczelki pod pokrywą z wymianą uszczelek wtryskiwaczy (oringów) i uszczelek kolektorów.

Zresztą było to opisane w tym wątku
Jacek Jabłoński napisał/a:
Lumpy zastanów sie dobrze nad tym co piszesz tu nie chodzi o sama regulacje, tylko o pracę którą należy włożyć żeby się dostac do wałków.Nie wszystkie servisy w polsce to robią.Jest bardzo trudny dostep.Dlatego to zlewaja.Sposób jest jeden trzeba zapytać i spraw3dzic na fakturze czy w pozycjach są wpisane uszczelki (zawsze powinny być wymienione)dwie pod kolektory i cztery oringi.Wg. instrukcji na rurkach od wtryskiwaczy (powinny być odkręcane)powinny być zaznaczone po jednej kresce że byłe raz okręcane.Pozdrawiam,

A Ty odpisałeś:
LUMPY napisał/a:
nie interesuje mnie
;-) - zdanie wyrwane z kontekstu choć pasuje. Serwisujesz maszyny budowlane. Są tam pewne wymagania. Mam nadzieję, że ich przestrzegasz :wink:

Serwis OPLA dał mój samochód mechanikowi który ukradł wszystko oprócz paska - w Y17DT - efekt silnik szmelc po rozpadnięciu się starej rolki.

EDIT
Jeszcze coś - ja też uważam, że nie każdą uszczelkę muszę zmieniać ale jak SAM to robię. Mechanikom lub osobom sprawaiającym wrażenie mechanika nie ufam i wolę żeby zrobili zgodnie z procedurą.

Anonymous - 26-01-2008, 15:08
Temat postu: L200
Faktycznie ta nieprzyjemna regulacja co 40 tys to fakt, od serwisu otrzymałem potwierdzenie. Dla mnie to co najmniej chore, jak nie zbrodnia, bo jak jakiś średnio rozwinięty serwisant coś pogrzebie w silniku za duzo, albo wpadną mu resztki konserwy z noża którym właśnie dokonywał nam regulacji, może być krucho z naszym silnikiem.
A uwierzcie mi, ze takiego jełopa spotkałem w autoryzowanym serwisie.

A jak było z tą sprawą z poprzednim L200? np. 2004 / 2005 ? Z tego co slyszałem, był on o niebo mocniejszy i wytrzymalszy od obecnego. I wielu twierdzi ze ładniejszy.

Anonymous - 26-01-2008, 17:48

Nie wiedziałem o tej regulacji i szczerze mnie to martwi że tak jest , sam kilkanaście lat temu pracowałem w autoryzowanym serwisie mazdy i "szarady" z przeglądami w tych autach było tak że przez parę lat w bodajże 3 mazdach przy przeglądzie trzeba było regulować zawory na podkładkach to świadczy o jakości silnika jak jest dopracowany i z jakich materiałów wykonany po za tym te silniki po prostu się nie psuły , odwrotnie "szarada" tam regulacja non stop też podkładki o usterkach nie wspomnę katastrofa .
Może nie trzeba panikować jeżeli mają tak wpisane w serwisówce to trudno okaże się w użytkowaniu jak będzie na ile ustawienia będą trzymały z tym że w mojej L-ce jeden zawór lub wtryskiwacz słyszę od samego początku.

Anonymous - 06-02-2008, 19:37

PIONIER333 napisał/a:
w mojej L-ce jeden zawór lub wtryskiwacz słyszę od samego początku.

Dowiedziałem się, że "sprawdzenie luzów zaworowych" ma się odbywać co 20 kkm (chyba, że jest automatyczna regulacja).
Powiedziano mi w serwisie, że to sprawdzenie odbywa się na zasadzie osłuchania silnika.

Nie znam się: samochód ma jeździć (od przeglądu do przeglądu), silnik ma być trwały.

Czy ktoś może skomentować: czy organoleptyczna :badgrin: diagnostyka luzów zaworowych jest wystarczająca dla trwałości tego supernowoczesnego silnika?

Anonymous - 06-02-2008, 19:47

Hej Elili a tak powiedzieli ci w ASO we Wrocku? Ja napisałem list do tajlandi do producenta i odpisali, że na przeglądach mają sprawdzać zawory ale modele, które musiały przejść regulacje to jakieś 5 % wszytkich eLek wyprodukowanych w roku 2007.

Pozdro

Anonymous - 01-03-2008, 01:12

Hej yugoloth jak mozesz to napisz do nich odnosnie glosnego odglosu w manualu ciekawy jestem co oni powiedza bo jak widac nasi nie daja rady
Anonymous - 02-03-2008, 19:00

Spoko dziś napisze, odpowiadają w ciągu tygodnia więc dam znać jak coś.

Pozdro

Anonymous - 05-04-2008, 16:24

i jak odpowiedzieli Ci cos na ten hałas?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group