Galant - Ogólne - Galant 4x4 po 2000 roku byl taki?
Hubeeert - 16-12-2007, 23:55
pikok, jako administrator pragnę zuwazyć, że na 5 postów na naszym forum we wszystkich pieciu masz do kogoś jakieś uwagi albo problemy.
Mam propozycję - pikok napisał/a: | Te zdjęcia którymi się chwali to zapewne fotki jakiegoś gala z ebaya | to weź i namierz tego Gala. Albo jeszcze lepiej - zarejestruj się na forum VR4 w UK (to nie problem) i napisz, że Nevman nie ma tego Gala.
Jakoś średnio mnie interesują Twoje podejrzenia i Twoje agresywne posty więc niniejszym ostrzegam - albo się uspokoisz albo pożegnasz się z pisaniem na tym podforum (galant). Dlaczego? Poczytaj Zasady Forum. I jeszcze coś - na tym Forum obowiżują zasady demokratyczne a jedną z podstawowych Zasad demokracji i prawa jest zasada domniemania niewinnosci dopóki podejrzenia nie zostaną udowodnione. Więc dopóki ich nie udowodnisz z łaski swojej odpuść lub zgódź się na konsekwencje opisane parę zdań do tyłu.
Prośbę tą kieruję do wszystkich. I prosze o spokój.
Gdzie do cholery są moderatorzy?
macia - 17-12-2007, 11:53
pikok napisał/a: | Mając auto nie widzę żadnego problemu pochwalić się nim z gazetą na masce |
Ja w tym temacie chciałbym dorzucić trzy grosze od siebie. Chłopaki, VR4 to fajne auto, niewątpliwie rzadko spotykane, szczególnie na naszych drogach. Ale żeby robić z tego jakąś megasektę, to już chyba komuś się lejce powaliły... Chwalić się? - bez przesady... Robić zdjęcia z gazetą? - bez jaj. To tylko auto i to wcale nie najlepsze, nie naładniejsze, nie najszybsze, nie najrzadsze. Może warto trochę przybastować z tymi ochami i achami, bo z lekka zaściankiem tu zalatuje. Jeżeli ktoś ma VR-a to super, ale nie znaczy, że jest od kogoś lepszy. Mamy zazdrościć, prosić o udowodnienie posiadania? Trochę to żenujące... Oj, kończę, bo słabo mi
SWEEPER - 17-12-2007, 12:31
Zgadzam się z tobą macia ja sam mam w planach wstawienie do swojego golasa 4x4 i silnika 2,5 bi turbo i nie przeszkadza mi że pali 15l/100 km w mieście tylko to że stanę się nieformalnie tzw. golfiarzem bo nie obwiesiłbym gala żadnym znaczkiem VR4.
macia - 17-12-2007, 12:52
SWEEPER napisał/a: | nie obwiesiłbym gala żadnym znaczkiem VR4 |
Wiesz, to nawet nie o to chodzi, bo prawie nikt z tych ulicznych tuningowych odpustowców nie wie, co to jest galant VR4. Chodzi o to, by nie robić z tego niepotrzebnej szopki, jakby nie wiem, co to miało by być. Takie szukanie uznania nie wiadomo z jakiego powodu...
SWEEPER - 17-12-2007, 12:59
No racja ! Dawać fotki ,namiary ,ceny ,co trzeba a czego nie trzeba robić ,trochę rad w stylu Adam Słodowy i z góry dziękuję.
Anonymous - 20-12-2007, 03:11
taa
a tak w ogole to co to za cieniasy z tymi pomyslami z gazetami
jakbys mial kolego jakies inne ze tak powiem zachcianki to startuj smailo jak sie wyrobie (no i Ty tez) to bedzie i z mikolajem z kurierem lubelskim .
nic poki co internet tu na miejscu sucks bo bym photoshopem z pamela dorobil nie? przeciez inaczej sie nie da co? PAJACUJESZ!
roch_27 - 20-12-2007, 10:36
PLPynton, ładna bryczka
pozdro
Anonymous - 20-12-2007, 12:10
Zajefajny ten wozik, szkoda ze nie mój
Anonymous - 21-12-2007, 00:19
drout napisał/a: | ...szkoda ze nie mój |
a to to mozemy latwo zmienic hehe
kochajj - 21-12-2007, 19:18
no prawie jak moj ... widze ze nie skonczony ... pod kierownicą coś 'dynda' ... zolty to od poduszki chyba.... ... śliczny
Anonymous - 22-12-2007, 12:45
nie, rozebralem cala kierownice i wiecie co? mam go juz z PADDLE SHIFT w kierownicy! z tego co wiem tylko rzekomo 2 inne osoby tego wlasnie dokonaly. teraz biegi to bajka, paluszkiem... tydzien sie grzebalem/zbieralem ale warto bylo. jakby co to wiem teraz ze i w normalnych galach mnozna cos takiego wstawic w kierownice.
kochajj - 22-12-2007, 17:51
pokaz jakieś fotki i moze jakiś manual????
Anonymous - 22-12-2007, 18:42
cuuube napisał/a: | "dopoki nie zobacze nie uwierze" |
widze ze jednak cos konkretnego sie pojawia zapowiada sie ciekawie gdybym nie kupil tego co mam i niebylbym tak zadowolony to pewnie pokusilbym sie o sedana LHD
Anonymous - 22-12-2007, 18:56
fotki samej manetki bede mial ale dopiero jak brat je wysle (wlasnie niedawno opuscilem kraj), moge natomiast dac manuala, choc sama manetka jest taka jak idzie do tempomatu tylko w nadruku sa 2 strzalki zamiast napisow:
1. rozkrecic i zdjac oslony kolumny kierowniczej (3 sruby plus zatrzaski)
2. zdjac poduszke (2 sruby) wczesniej odlaczajac akumulator i odczekujac pare minut
3. sciagnac kierownice (1 nakretka plus przyrzad do sciagania)
4. wymienic clock spring (te sprezyne od kierownicy nad czujnikiem polozenia, te ktora doprowadza sygnaly do samej kierownicy) na model o przynajmniej 2 przewodach wiecej z galanta oczywiscie.
5. podlaczyc dodatkowy konektor do dodatkowych wyjsc clock spring
6. podlaczyc mechanizm paddle shift (wedle upodoban) do kierownicy, mechanicznie
7. zalozyc kierownice, podlaczyc mechanizm shiftera do clock spring
8. zdjac konsole centralna (5 wketow z czego 2 pod zaslepka skrzyni i jeden pod miejscem na napoje)
9. podlaczyc wiazke trzyprzewodowa z wyjscia clock spring plus 12V (gorace na ON) do standartowych przekaznikow (np gotowe plytki). wyjscia NO przekaznikow ida na przelaczniki shift UP/shift DOWN np na wiazce idacej do manetki skrzyni (konektor 8 pin). ja mam np tak ze przekazniki maja podwojne wyjscia i tak ten obslugujacy shitf UP na NO ma shift DOWN na NC i vice versa drugi- po to aby uniemozliwic wbicie UP i DOWN jednoczesnie z paddle i dzwigni zmiany manualnej.
10. sprawdzic ect i zalozyc konsole centralna i oslone kierownicy.
cuuube mam jeszcze jakies fotki w aparacie chyba z przeprowadzania badan ect w stacji kontroli to moge cos zapodac jak chcesz ale dzis bo jutro jade do czech, tez w sprawie VR4 w sumie.
Anonymous - 09-02-2008, 02:20
Długo mnie tu nie było (cześć PIKOK, stęskniłeś się może?)
Ominę twoje wcześniejsze komentarze i nie będę się zniżał do robienia fotek z gazetami jak już kilku kolegów napisało.
Kto ma możliwość i chce zobaczyć mojego VR-a to zapraszam na Japfest - 17th May 2008 - tor Castle Combe w UK.
Mam nadzieje SWINKS że uda Ci się przyjechać to pogadamy przy naszych autach a nie na forum z rozgoryczonym z zazdrości PIKOKiem.
I w pełni zgadzam się z MACIA to nie jest golf dwójka z rynną zamiast tłumika i trący wydechem po asfalcie żeby na odpusty nim jeździć i puszczać mandarynę z pierdzących głośników. To jest po prostu zajefajne auto na codzień, które dodatkowo może dać sporo przyjemności na torze. A szczerze mówiąc to oprócz naprawdę zainteresowanych, to nawet w UK niewiele osób wie co to jest za auto. I dobrze, bo chodzi oto żeby jeździło a nie po oczach biło
|
|
|