To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - Minusy Outlandera?

air2air.net - 16-02-2009, 18:56

Grześku napisał/a:
yesko napisał/a:
Próbowałem zapiąć fotelik dziecka na siedzeniu za kierowcą, tyłem do kierunku jazdy.

btw - u mnie na foteliku jest ostrzeżenie: "nie montować tyłem do kierunku jazdy niezależnie od miejsca posadowienia fotelika".
Zresztą synek nie dał by mi żyć jak bym mu takiego psikusa sprawił i posadził go tyłem do zegarów :mrgreen:
Sorki za mały OT.


Na foteliku masz tak napisane, poniewaz tylem do kierunku jazdy mozna przewozic tylko i wylacznie w nosidelkach. Foteliki sa juz dla starszych dzieci. To nosidelka sa do tego przeznaczone, poniewaz dziecko w nim bardziej lezy niz siedzi.

cebull - 16-02-2009, 20:02

air2air.net napisał/a:
Grześku napisał/a:
yesko napisał/a:
Próbowałem zapiąć fotelik dziecka na siedzeniu za kierowcą, tyłem do kierunku jazdy.

btw - u mnie na foteliku jest ostrzeżenie: "nie montować tyłem do kierunku jazdy niezależnie od miejsca posadowienia fotelika".
Zresztą synek nie dał by mi żyć jak bym mu takiego psikusa sprawił i posadził go tyłem do zegarów :mrgreen:
Sorki za mały OT.


Na foteliku masz tak napisane, poniewaz tylem do kierunku jazdy mozna przewozic tylko i wylacznie w nosidelkach. Foteliki sa juz dla starszych dzieci. To nosidelka sa do tego przeznaczone, poniewaz dziecko w nim bardziej lezy niz siedzi.


to co prawda nie temat watku ale musze sprostowac kolege ;)
sa foteliki od 0-18kg od 0-9 montujemy tylem do kierunku jazdy a od 9-18 przodem, sami naszych chlopakow przekladalismy do takiego fotelika w wieku 2-3 miesiace

yesko - 16-02-2009, 23:36

Małe sprostowanie - chodziło mi o nosidełko - nie mogłem objąć pasem nosidełka ustawionego tyłem do kierunku jazdy.
GrzesiekJozefow - 16-04-2009, 08:50

Trochę odświerzę wątek. :) :wink:

Po kilku miesiącach użytkowania Outka znalazłem trzy wady które:

Pierwsza - irytuje mnie - skrzypienie dochodzące gdzieś z okolic fotela kierowcy / podłokietnika, nie potrafię go dokładnie zlokalizować;

Druga - denerwuje mnie - brak pamięci fotela kierowcy, ponowne ustawianie go po przestawieniu np. w myjni doprowadza mnie do szału.

Trzecia - męczy mnie - mały zasięg (dla jasności nie narzekam na spalanie bo kupując 3.0 V6 dokładnie wiedziałem w co wchodzę), wizyty na stacji paliw podczas jazdy na trasie co ~450 km to zdecydowanie zbyt często (przydało by się z 15l pojemności baku więcej).

Anonymous - 16-04-2009, 15:27

yesko napisał/a:
Małe sprostowanie - chodziło mi o nosidełko - nie mogłem objąć pasem nosidełka ustawionego tyłem do kierunku jazdy.


U mnie pomogło cofnięcie drugiego rzędu siedzeń na maksa do tyłu - siedzenia się przesuwają, ale mocowania pasów nie, dlatego miałeś za krótko.

Inne rozwiązanie - zakładanie nosidełka na środkowym miejscu.

ichi - 18-06-2009, 14:39

Moje minusy:

1. słaby nawiew i klima. Może jestem nierozgarnięty ale jak jest ciepło to klima wali super zimnym powietrzem prosto w klatę (ustawienia auto) jak jest zimno to super gorącym powietrzem daje, jakoś nigdy nie zauważyłem aby z kratek leciało powietrze o temperaturze zbliżonej do ustawień, nawet po kilku godzinnej jeździe. Najprostszym rozwiązaniem jest zmiana trybu auto nawiewu na szyba/nogi
2 .Brak podgrzewanej szyby
3. Brak kontrolki poziomu płynu spryskiwaczy.
4 Słabe, trzeszczące plastiki
5. Dynamika auta - ale to da się poprawić chipowaniem
6. Tylna kanapa niewygodna (nie mam na myśli 3 rzędu siedzeń bo jak dla mnie to lipa)
7. Za dużo decybeli spod maski :)

Poza tym Outlander II to fajne auto.. Generalnie dużo więcej plusów niż minusów.

karol_alasz - 19-06-2009, 02:31

ichi napisał/a:
słaby nawiew i klima. Może jestem nierozgarnięty ale jak jest ciepło to klima wali super zimnym powietrzem prosto w klatę (ustawienia auto) jak jest zimno to super gorącym powietrzem daje, jakoś nigdy nie zauważyłem aby z kratek leciało powietrze o temperaturze zbliżonej do ustawień, nawet po kilku godzinnej jeździe. Najprostszym rozwiązaniem jest zmiana trybu auto nawiewu na szyba/nogi


ichi a dawałeś obydwa pokrętła na Auto (od klimy i od nawiewu)? Na początku musi "huragan" dawać żeby jak najszybciej ustalić żądaną temperature w samochodzie a potem już sobie wolniutko kręci raz tu raz tam (są dwa czujniki tem w kabinie-jeden na podszybiu a drugi w okolicach prawego kolana kierowcy). U mnie dziala super i jak jezdze sam to tylko na Auto.Z małżowinką to juz różnie....

ichi napisał/a:
Brak kontrolki poziomu płynu spryskiwaczy.


:shock: Nawet nie wiedziałem ,że samochód może być wyposażony w taki cóś :shock:
Osobiście wolałbym czujnik poziomu oleju (nie ciśnienia),bo skoro bierze to niech pokazuje ile wziął :biggrin:

ichi napisał/a:
Za dużo decybeli spod maski

A ja dla odmiany kocham ten "klang",ale to chyba z powodu mojego zboczenia zawodowego... Pracuję w siłowni okrętowej-to dopiero są decybele!!! :D
Mam tu nawet takie sztuki na pompowtryskach ale to 2-suwowe V-ki -takie amrekanckje dziwadła...Ale strzykawy Boshki. :wink:

cebull - 19-06-2009, 09:37

karol_alasz napisał/a:


ichi napisał/a:
Za dużo decybeli spod maski

A ja dla odmiany kocham ten "klang",ale to chyba z powodu mojego zboczenia zawodowego... Pracuję w siłowni okrętowej-to dopiero są decybele!!! :D
Mam tu nawet takie sztuki na pompowtryskach ale to 2-suwowe V-ki -takie amrekanckje dziwadła...Ale strzykawy Boshki. :wink:


ooo to ciekawe ;) sa silownie gdzie nie ma silnikow i tam jest duzo ciszej :D , wiem bo tak w pracy mam :D

karol_alasz - 19-06-2009, 10:41

cebull napisał/a:
ooo to ciekawe sa silownie gdzie nie ma silnikow i tam jest duzo ciszej , wiem bo tak w pracy mam


Siłownie takie dla pakierów chyba... :mrgreen:
A co do siłowni okrętowych to chyba pieśń przyszłości żeby cicho było-niemcy testują w swojej "bundeswasser" ogniwa paliwowe to może tak...ale i tak pompy bedą buczeć od chlodzenia i inne takie... A o jakiej siłowni cebull wnosisz?

Sorrry za OT ale pisałem już,że zboczenie zawodowe...

tomekrvf - 20-06-2009, 19:21

karol_alasz napisał/a:
ichi napisał/a:
Brak kontrolki poziomu płynu spryskiwaczy.


Nawet nie wiedziałem ,że samochód może być wyposażony w taki cóś

Moja mazda 323 z 1992 roku ma taką kontrolkę :D

ichi - 20-06-2009, 21:30

Cytat:
karol_alasz napisał/a:
ichi napisał/a:
Brak kontrolki poziomu płynu spryskiwaczy.

Nawet nie wiedziałem ,że samochód może być wyposażony w taki cóś

Moja mazda 323 z 1992 roku ma taką kontrolkę :D


Chodziło mi o kontrolkę niskiego poziomu płynu do spryskiwaczy, że by nie być zaskoczonym jego brakiem.

Cytat:
ichi a dawałeś obydwa pokrętła na Auto (od klimy i od nawiewu)? Na początku musi "huragan" dawać żeby jak najszybciej ustalić żądaną temperature w samochodzie a potem już sobie wolniutko kręci raz tu raz tam (są dwa czujniki tem w kabinie-jeden na podszybiu a drugi w okolicach prawego kolana kierowcy). U mnie dziala super i jak jezdze sam to tylko na Auto.Z małżowinką to juz różnie....


ano dawałem.. i nieodmiennie mam ten sam problem. W innych wozach to tylko w przypadku klimy manualnej miałem podobny problem :)

Przy okazji cieplejszych dni pojawił się kolejny minus. Z tyłu dzieciaki mi jęczą że gorąco a z przodu mam lodówę :) , niby coś wieje spod foteli przednich do tyłu ale to dużo za mało. Powinien być jeszcze nawiew na tył z konsoli środkowej.

tomekrvf - 20-06-2009, 23:01

ichi napisał/a:
Chodziło mi o kontrolkę niskiego poziomu płynu do spryskiwaczy, że by nie być zaskoczonym jego brakiem.

O tym właśnie pisałem - o kontrolce niskiego poziomu płynu do spryskiwaczy. Mam to w obu mazdach. Galant EA też ją może mieć.

karol_alasz - 21-06-2009, 01:43

ichi napisał/a:
ano dawałem.. i nieodmiennie mam ten sam problem.


To może by jednak zajechać do serwisu i im wyłożyć sprawę ....lato się zbliża i szkoda się męczyć w ózku za ponad 100k.

tomekrvf napisał/a:
Moja mazda 323 z 1992 roku ma taką kontrolkę

Nie,no cieszę się razem z Tobą ...

Hubeeert - 22-06-2009, 21:01

tomekrvf napisał/a:
Moja mazda 323 z 1992 roku ma taką kontrolkę

Mój Mitsu Mirage z 1988 roku ma taką kontrolkę więc mazda nie była pierwsza ;-)

cebull - 22-06-2009, 21:20

co do poziomu plynu to w outku, zdaje gdzies juz byla o tym mowa, najpierw przestaja dzialac spryskiwacze reflektorow a dopiero potem szyb wiec jezt troche czasu by sie zorientowac i uzupelnic poziom

karol_alasz, w silowni (moze nikt nie nakrzyczy na nas za OT ;) ) to myslalem o turbogeneratorach, jedyny halas to od kotlowego fana ;)
silnik glowny w moim przypadku nie uzywany wiec nie halasuje :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group