Chcę Kupić Outlandera - Outlander 2.0TDi czy 2.2HDi?
rezon - 01-08-2008, 11:04
Hiszpan napisał/a: | Kolega rezon zapomniał np. o silnikach V | Hiszpan czytaj uważnie to nie ja twierdziłem, że wszystkie tłoki chodzą symetrycznie tylko krzychu
Hiszpan - 01-08-2008, 19:00
rezon, fakt - najmocniej przepraszam
Po prostu patrzyłem już na Twoją odpowiedź w której cytowałeś krzycha
Przez te wały korbowe nam się mały off topic zrobił
Grześku - 01-08-2008, 22:34
Miałem okazję jechać outkiem z TDi i HDi, wrażenia z -przyznaję krótkiej - przejażdżki są na korzyść HDi. Ciszej i dynamiczniej.
btw - właściciel pługa 406 z silnikiem HDi powiedział mi, że dopóki karmi się go dobrym paliwem i w odpowiednim czasie leje dobry olej to nie ma z nim żadnych problemów. Temat zna z autopsji więc chyba wie co mówi.
Tak czy inaczej w styczniu będę miał poważny dylemat, tak jak autor tego topicu, TDi czy HDi; póki co 60:40 dla HDi...
krzychu - 02-08-2008, 10:26
Hubeeert napisał/a: | krzychu, na PW poproszę o kontakt i odpowiedź na pytanie co wspólnego masz z firmą 4turbo. |
Nic nie wiem skad takie dziwne posadzenia....
Krzychu
Krzyzak - 02-08-2008, 10:32
krzychu napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | krzychu, na PW poproszę o kontakt i odpowiedź na pytanie co wspólnego masz z firmą 4turbo. |
Nic nie wiem skad takie dziwne posadzenia....
Krzychu |
pewnie stad, ze zamiesciles obrazek z ich logiem - co jest niezgodne z prawem jesli nie posiadasz praw autorskich
krzychu - 02-08-2008, 13:49
A to google ma do nich prawa autorskie?
http://images.google.pl/i...m=1&sa=N&tab=wi
Krzychu
Hubeeert - 02-08-2008, 17:38
krzychu, spokojnie.
Chciałem wiedzieć czy tam pracujesz i tyle.
Pozdrawiam
Anonymous - 05-08-2008, 09:23
Grześku napisał/a: | Miałem okazję jechać outkiem z TDi i HDi, wrażenia z -przyznaję krótkiej - przejażdżki są na korzyść HDi. Ciszej i dynamiczniej.
btw - właściciel pługa 406 z silnikiem HDi powiedział mi, że dopóki karmi się go dobrym paliwem i w odpowiednim czasie leje dobry olej to nie ma z nim żadnych problemów. Temat zna z autopsji więc chyba wie co mówi.
Tak czy inaczej w styczniu będę miał poważny dylemat, tak jak autor tego topicu, TDi czy HDi; póki co 60:40 dla HDi... |
W styczniu zostaną w sprzedaży tylko HDI bo TDI nie spełnia Euro 5 które będzie wymagane od stycznia(chyba że wyprzedaż starego rocznika )
KowaliK - 05-08-2008, 10:09
frankie napisał/a: | Grześku napisał/a: | Miałem okazję jechać outkiem z TDi i HDi, wrażenia z -przyznaję krótkiej - przejażdżki są na korzyść HDi. Ciszej i dynamiczniej.
btw - właściciel pługa 406 z silnikiem HDi powiedział mi, że dopóki karmi się go dobrym paliwem i w odpowiednim czasie leje dobry olej to nie ma z nim żadnych problemów. Temat zna z autopsji więc chyba wie co mówi.
Tak czy inaczej w styczniu będę miał poważny dylemat, tak jak autor tego topicu, TDi czy HDi; póki co 60:40 dla HDi... |
W styczniu zostaną w sprzedaży tylko HDI bo TDI nie spełnia Euro 5 które będzie wymagane od stycznia(chyba że wyprzedaż starego rocznika ) |
Gdzie taka informacja została ujawniona?
Anonymous - 05-08-2008, 13:11
W styczniu zostaną w sprzedaży tylko HDI bo TDI nie spełnia Euro 5 które będzie wymagane od stycznia(chyba że wyprzedaż starego rocznika )[/quote]
Gdzie taka informacja została ujawniona? [/quote]
Nie jest to żadną tajemnicą że od stycznia nowo produkowane auta muszą spełniać Euro 5,
a jak wiesz TDI na pompowtryskach spełnia tylko Euro 4,
audi juz w tej chwili montuje diesle 2.0l w technologi Common Rail,
w przyszłym roku Mitsubishi ma wypuścić silnik diesla opracowany przez siebie
który pewnie ma zastapić jednostkę 2 litrową
rezon - 05-08-2008, 21:29
frankie napisał/a: | W styczniu zostaną w sprzedaży tylko HDI | Wg materiałów Mitsubishi HDI to też tylko norma Euro4. Nowo produkowane nie oznacza nowo sprzedawane - jeszcze z pół roku będzie pewnie TDI dostępny. frankie napisał/a: | audi juz w tej chwili montuje diesle 2.0l w technologi Common Rail, | Grupa VW zaprzestała rozwoju technologii PD, ale wciąż produkuje i montuje takie silniki w samochodach grupy oprócz Audi gdzie weszło chyba już do wszystkich modeli CR.
hoobi - 27-03-2009, 22:04
Witajcie,
to mój pierwszy post na forum. Też stoję przed dylematem który silnik wybrać. Mam możliwość kupna w cenie 2.0 wersji z silnikiem 2.2. Przeczytałem posty o filtrach cząstek stałych i chęć kupna 2.2 zmalała. Ale jak przyjąć założenie, że sprzedam po przejechaniu ok 120 tys. bardziej opłaca się wybrać 2.2.
Proszę o opinie.
tomekrvf - 27-03-2009, 22:59
hoobi, bierz 2.2. Zupełnie inna jazda. Jedzie praktycznie od 1000 obr/min, elastyczniejszy, cichszy i tylko trochę więcej pali.
Dodatkowe koszty to około 600PLN za dodatek do paliwa (raz na 100-120 kkm). Przy 180 kkm wypada wymiana DPF ale pewnie do tej pory będzie to zmartwienie innego właściciela.
rezon - 28-03-2009, 10:17
tomekrvf napisał/a: | tylko trochę więcej pali. | to "tylko torchę więcej" u mnie na jeździe testowej to było 50%. Ale pewnie w normalnej eksploatacji nie przekroczy 1l/100km. Ja czasami jeżdżę nieco szybciej co ma większy wpływ na zużycie paliwa.
Mont - 28-03-2009, 22:27
tomekrvf napisał/a: | Przy 180 kkm wypada wymiana DPF ale pewnie do tej pory będzie to zmartwienie innego właściciela. |
Myślisz, że nowonabywca nie weżmie tegopod uwagę ??
Dzis zamówiłem 2,0DI-D ale sam mam wątpliwości.
Sam nie wiem czy w poniedziałek nie dzwonić by zmienić na 2,2.
Nigdzie nie znalazłęm konkretnej odpowiedzi, które rozwiązanie jest korzytsniejsze ?
Czy 2,2 daje tak bardzo odczuwalną dynamikę ??
Znajomy specjalista od diesli przyznał, że gości klientów na czyszczenie wtrysków.
O 2,0TDI 140KM mówił, że to jednostka na tyle wyżyłowana, że chipowanie za bardzo obciąża turbinę.
|
|
|