To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Outlander 2.0TDi czy 2.2HDi?

rezon - 01-08-2008, 11:04

Hiszpan napisał/a:
Kolega rezon zapomniał np. o silnikach V
Hiszpan czytaj uważnie to nie ja twierdziłem, że wszystkie tłoki chodzą symetrycznie tylko krzychu
Hiszpan - 01-08-2008, 19:00

rezon, fakt - najmocniej przepraszam :oops:
Po prostu patrzyłem już na Twoją odpowiedź w której cytowałeś krzycha

Przez te wały korbowe nam się mały off topic zrobił :doubt:

Grześku - 01-08-2008, 22:34

Miałem okazję jechać outkiem z TDi i HDi, wrażenia z -przyznaję krótkiej - przejażdżki są na korzyść HDi. Ciszej i dynamiczniej.
btw - właściciel pługa 406 z silnikiem HDi powiedział mi, że dopóki karmi się go dobrym paliwem i w odpowiednim czasie leje dobry olej to nie ma z nim żadnych problemów. Temat zna z autopsji więc chyba wie co mówi.
Tak czy inaczej w styczniu będę miał poważny dylemat, tak jak autor tego topicu, TDi czy HDi; póki co 60:40 dla HDi...

krzychu - 02-08-2008, 10:26

Hubeeert napisał/a:
krzychu, na PW poproszę o kontakt i odpowiedź na pytanie co wspólnego masz z firmą 4turbo.


Nic nie wiem skad takie dziwne posadzenia....

Krzychu

Krzyzak - 02-08-2008, 10:32

krzychu napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
krzychu, na PW poproszę o kontakt i odpowiedź na pytanie co wspólnego masz z firmą 4turbo.


Nic nie wiem skad takie dziwne posadzenia....

Krzychu

pewnie stad, ze zamiesciles obrazek z ich logiem - co jest niezgodne z prawem jesli nie posiadasz praw autorskich

krzychu - 02-08-2008, 13:49

A to google ma do nich prawa autorskie?

http://images.google.pl/i...m=1&sa=N&tab=wi

Krzychu

Hubeeert - 02-08-2008, 17:38

krzychu, spokojnie.
Chciałem wiedzieć czy tam pracujesz i tyle.

Pozdrawiam

Anonymous - 05-08-2008, 09:23

Grześku napisał/a:
Miałem okazję jechać outkiem z TDi i HDi, wrażenia z -przyznaję krótkiej - przejażdżki są na korzyść HDi. Ciszej i dynamiczniej.
btw - właściciel pługa 406 z silnikiem HDi powiedział mi, że dopóki karmi się go dobrym paliwem i w odpowiednim czasie leje dobry olej to nie ma z nim żadnych problemów. Temat zna z autopsji więc chyba wie co mówi.
Tak czy inaczej w styczniu będę miał poważny dylemat, tak jak autor tego topicu, TDi czy HDi; póki co 60:40 dla HDi...


W styczniu zostaną w sprzedaży tylko HDI bo TDI nie spełnia Euro 5 które będzie wymagane od stycznia(chyba że wyprzedaż starego rocznika :) )

KowaliK - 05-08-2008, 10:09

frankie napisał/a:
Grześku napisał/a:
Miałem okazję jechać outkiem z TDi i HDi, wrażenia z -przyznaję krótkiej - przejażdżki są na korzyść HDi. Ciszej i dynamiczniej.
btw - właściciel pługa 406 z silnikiem HDi powiedział mi, że dopóki karmi się go dobrym paliwem i w odpowiednim czasie leje dobry olej to nie ma z nim żadnych problemów. Temat zna z autopsji więc chyba wie co mówi.
Tak czy inaczej w styczniu będę miał poważny dylemat, tak jak autor tego topicu, TDi czy HDi; póki co 60:40 dla HDi...


W styczniu zostaną w sprzedaży tylko HDI bo TDI nie spełnia Euro 5 które będzie wymagane od stycznia(chyba że wyprzedaż starego rocznika :) )



Gdzie taka informacja została ujawniona? :roll:

Anonymous - 05-08-2008, 13:11

W styczniu zostaną w sprzedaży tylko HDI bo TDI nie spełnia Euro 5 które będzie wymagane od stycznia(chyba że wyprzedaż starego rocznika :) )[/quote]


Gdzie taka informacja została ujawniona? :roll: [/quote]

Nie jest to żadną tajemnicą że od stycznia nowo produkowane auta muszą spełniać Euro 5,
a jak wiesz TDI na pompowtryskach spełnia tylko Euro 4,
audi juz w tej chwili montuje diesle 2.0l w technologi Common Rail,
w przyszłym roku Mitsubishi ma wypuścić silnik diesla opracowany przez siebie
który pewnie ma zastapić jednostkę 2 litrową

rezon - 05-08-2008, 21:29

frankie napisał/a:
W styczniu zostaną w sprzedaży tylko HDI
Wg materiałów Mitsubishi HDI to też tylko norma Euro4. Nowo produkowane nie oznacza nowo sprzedawane - jeszcze z pół roku będzie pewnie TDI dostępny.
frankie napisał/a:
audi juz w tej chwili montuje diesle 2.0l w technologi Common Rail,
Grupa VW zaprzestała rozwoju technologii PD, ale wciąż produkuje i montuje takie silniki w samochodach grupy oprócz Audi gdzie weszło chyba już do wszystkich modeli CR.
hoobi - 27-03-2009, 22:04

Witajcie,
to mój pierwszy post na forum. Też stoję przed dylematem który silnik wybrać. Mam możliwość kupna w cenie 2.0 wersji z silnikiem 2.2. Przeczytałem posty o filtrach cząstek stałych i chęć kupna 2.2 zmalała. Ale jak przyjąć założenie, że sprzedam po przejechaniu ok 120 tys. bardziej opłaca się wybrać 2.2.

Proszę o opinie.

tomekrvf - 27-03-2009, 22:59

hoobi, bierz 2.2. Zupełnie inna jazda. Jedzie praktycznie od 1000 obr/min, elastyczniejszy, cichszy i tylko trochę więcej pali.
Dodatkowe koszty to około 600PLN za dodatek do paliwa (raz na 100-120 kkm). Przy 180 kkm wypada wymiana DPF ale pewnie do tej pory będzie to zmartwienie innego właściciela.

rezon - 28-03-2009, 10:17

tomekrvf napisał/a:
tylko trochę więcej pali.
to "tylko torchę więcej" u mnie na jeździe testowej to było 50%. Ale pewnie w normalnej eksploatacji nie przekroczy 1l/100km. Ja czasami jeżdżę nieco szybciej :twisted: co ma większy wpływ na zużycie paliwa.
Mont - 28-03-2009, 22:27

tomekrvf napisał/a:
Przy 180 kkm wypada wymiana DPF ale pewnie do tej pory będzie to zmartwienie innego właściciela.


Myślisz, że nowonabywca nie weżmie tegopod uwagę ??
Dzis zamówiłem 2,0DI-D ale sam mam wątpliwości.
Sam nie wiem czy w poniedziałek nie dzwonić by zmienić na 2,2.
Nigdzie nie znalazłęm konkretnej odpowiedzi, które rozwiązanie jest korzytsniejsze ?
Czy 2,2 daje tak bardzo odczuwalną dynamikę ??
Znajomy specjalista od diesli przyznał, że gości klientów na czyszczenie wtrysków.
O 2,0TDI 140KM mówił, że to jednostka na tyle wyżyłowana, że chipowanie za bardzo obciąża turbinę.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group