[97-04]Galant EAxA/W - Wibracje przy 100-140 km/h
Duku - 17-10-2010, 23:17
I sprawdzić to co napisałeś parę postów wcześniej, czy coś jeszcze? Np luz itp?
robertdg - 17-10-2010, 23:21
głownie skup się na luzie, jak go nie wyczujesz - a tak tez może byc, gdyż wyzlobienie może być drobne i to może być pocztkowy objaw - poważne wyżlobienia i 100% gwarantowany luz w momencie gdy objawy nasilaja się juz od 50km/h w zwyż, w przeciwnym wypadku musisz rozbierac przeguby wewnetrzne i patrzec do srodka, ewentualnie mozesz jeszcze skorzystac z rady pipi_ja
Duku - 17-10-2010, 23:25
I to będzie luz góra-dół jeżeli coś? Bo osiowy to normalna sprawa że jest tak?
robertdg - 17-10-2010, 23:28
tak
Duku - 17-10-2010, 23:30
Ok. Jutro obadam.
[ Dodano: 18-10-2010, 22:17 ]
Dzisiaj tam zajrzałem i na lewej półosi jest wyczuwalny (moim zdaniem spory) luz góra-dół:( Co w takim wypadku proponujecie? Dzwoniłem już do Japaneze i nie ma przegubów na stanie. Ani nowych ani używanych. Ale z tego co doczytałem się na forum, to nówki są bardzo drogie. Natomiast jak popatrzyłem na ceny używanych, to jest bardzo duża rozpiętość. Lewą półoś można dostać i za 150zł i za 350zł. Ile tak średnio to powinno kosztować? Bo podejrzewam, że na tej za 150zł to mogę długo nie polatać:)
wujas - 04-11-2010, 00:18
Witam.
podepnę się pod temat. Mojemu autu tez doskwiera trzesienie dochodzące z przodu i wyczuwalne na kierownicy. Dodam że na kierownicy czuć nie tyle wibracje tylko cos w stylu pukania.
Wymienione:
wahacze dolne proste
amorki
tarcze z klockami
zregenerowana maglownica
naprostowane i wywazone felgi
zamieniałem już koła miejscami- bez zmian!
Myślałem ze winny jest jakis przegób wewnętrzny wiec wyciągnąłem półosie i wysłałem do firmy zajmujacej się regeneracją. Dzis otrzymałem od nich telefon i okazalo sie ze nic im nie dolega.
Nie wiem już co o tym myśleć!!
Szepnie ktos dobrą rada
marcinzam - 04-11-2010, 09:10
a może piasta/łożysko
Hugo - 04-11-2010, 09:17
marcinzam napisał/a: | a może piasta/łożysko | Dokładnie, skrzywiona piasta.
wujas - 04-11-2010, 09:37
z prawej strony wymienialem lozysko jednak piasta zostala stara. Wymienialem poniewaz wyczulem luz na lozysku. po tym zabiegu troche sie poprawilo odnosnie drzenia na kierownicy jednak buda lata dalej.
marcinzam - 04-11-2010, 09:49
to zostaje sprawdzenie zawieszenia drążki końcówki drążków, bicie piasty , tarczy i zbieżność może opony ..
wujas - 04-11-2010, 10:41
drazki i koncowki mam nowe. Zawieszenie sprawdzalem na kilku stacjach i osobiscie kilka razy. Nawet teraz jak mam rozczepione wahacze to nie wyczuwam luzow. Mam dwie nowe opony i juz testowalem z przekladaniem przod-tyl jednak bez rezultatu. Wibracje ewidentnie czuc z przodu.
Moze wlasnie jak piszecie wina bedzie po stronie piasy/lozyska.
Chetnie oddałbym auto do jakiegos dobrego mechanika tylko jak narazie nie znalazlem takiego w mojej okolicy dlatego czlowiek sam orze jak moze jednak juz mam tego dosc
Krzyzak - 04-11-2010, 13:18
wujas mi pukał idealnie wyglądający banan (zmieniłem na używany oryginał)
jak nie pomoże wymiana tego, co widać, to albo problem z maglownicą albo ze sztycą kierownicy
Radowan - 04-11-2010, 13:56
Mi wibracje przy dużych prędkościach pojawiały się w Focusie. Winne było łożysko kolumny McPersona (to przy kielichu). Po wymianie problem ucichł.
Hugo - 04-11-2010, 21:05
Radowan w Galancie nie ma tam łożyska.
Radowan - 04-11-2010, 21:35
No tak moje niedopatrzenie. W sumie to nie widziałem nigdy zawieszenia Gala od strony bebechów...
|
|
|