To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wibracje przy 100-140 km/h

Duku - 17-10-2010, 23:17

I sprawdzić to co napisałeś parę postów wcześniej, czy coś jeszcze? Np luz itp?
robertdg - 17-10-2010, 23:21

głownie skup się na luzie, jak go nie wyczujesz - a tak tez może byc, gdyż wyzlobienie może być drobne i to może być pocztkowy objaw - poważne wyżlobienia i 100% gwarantowany luz w momencie gdy objawy nasilaja się juz od 50km/h w zwyż, w przeciwnym wypadku musisz rozbierac przeguby wewnetrzne i patrzec do srodka, ewentualnie mozesz jeszcze skorzystac z rady pipi_ja
Duku - 17-10-2010, 23:25

I to będzie luz góra-dół jeżeli coś? Bo osiowy to normalna sprawa że jest tak?
robertdg - 17-10-2010, 23:28

tak
Duku - 17-10-2010, 23:30

Ok. Jutro obadam.

[ Dodano: 18-10-2010, 22:17 ]
Dzisiaj tam zajrzałem i na lewej półosi jest wyczuwalny (moim zdaniem spory) luz góra-dół:( Co w takim wypadku proponujecie? Dzwoniłem już do Japaneze i nie ma przegubów na stanie. Ani nowych ani używanych. Ale z tego co doczytałem się na forum, to nówki są bardzo drogie. Natomiast jak popatrzyłem na ceny używanych, to jest bardzo duża rozpiętość. Lewą półoś można dostać i za 150zł i za 350zł. Ile tak średnio to powinno kosztować? Bo podejrzewam, że na tej za 150zł to mogę długo nie polatać:)

wujas - 04-11-2010, 00:18

Witam.
podepnę się pod temat. Mojemu autu tez doskwiera trzesienie dochodzące z przodu i wyczuwalne na kierownicy. Dodam że na kierownicy czuć nie tyle wibracje tylko cos w stylu pukania.

Wymienione:
wahacze dolne proste
amorki
tarcze z klockami

zregenerowana maglownica
naprostowane i wywazone felgi

zamieniałem już koła miejscami- bez zmian!



Myślałem ze winny jest jakis przegób wewnętrzny wiec wyciągnąłem półosie i wysłałem do firmy zajmujacej się regeneracją. Dzis otrzymałem od nich telefon i okazalo sie ze nic im nie dolega.
Nie wiem już co o tym myśleć!!
Szepnie ktos dobrą rada :cry:

marcinzam - 04-11-2010, 09:10

a może piasta/łożysko
Hugo - 04-11-2010, 09:17

marcinzam napisał/a:
a może piasta/łożysko
Dokładnie, skrzywiona piasta.
wujas - 04-11-2010, 09:37

z prawej strony wymienialem lozysko jednak piasta zostala stara. Wymienialem poniewaz wyczulem luz na lozysku. po tym zabiegu troche sie poprawilo odnosnie drzenia na kierownicy jednak buda lata dalej.
marcinzam - 04-11-2010, 09:49

to zostaje sprawdzenie zawieszenia drążki końcówki drążków, bicie piasty , tarczy i zbieżność może opony ..
wujas - 04-11-2010, 10:41

drazki i koncowki mam nowe. Zawieszenie sprawdzalem na kilku stacjach i osobiscie kilka razy. Nawet teraz jak mam rozczepione wahacze to nie wyczuwam luzow. Mam dwie nowe opony i juz testowalem z przekladaniem przod-tyl jednak bez rezultatu. Wibracje ewidentnie czuc z przodu.
Moze wlasnie jak piszecie wina bedzie po stronie piasy/lozyska.
Chetnie oddałbym auto do jakiegos dobrego mechanika tylko jak narazie nie znalazlem takiego w mojej okolicy dlatego czlowiek sam orze jak moze jednak juz mam tego dosc :?

Krzyzak - 04-11-2010, 13:18

wujas mi pukał idealnie wyglądający banan (zmieniłem na używany oryginał)
jak nie pomoże wymiana tego, co widać, to albo problem z maglownicą albo ze sztycą kierownicy

Radowan - 04-11-2010, 13:56

Mi wibracje przy dużych prędkościach pojawiały się w Focusie. Winne było łożysko kolumny McPersona (to przy kielichu). Po wymianie problem ucichł.
Hugo - 04-11-2010, 21:05

Radowan w Galancie nie ma tam łożyska.
Radowan - 04-11-2010, 21:35

:oops: No tak moje niedopatrzenie. W sumie to nie widziałem nigdy zawieszenia Gala od strony bebechów...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group