EVO Ogólne - EVO IX tansze w eksploaacji niz diesel
Anonymous - 24-12-2008, 13:03
pawliku napisał/a: | bordo. teraz też ma bordo ale już bez gazu |
wiedziałem, te bordo najbardziej się psują
pawliku - 24-12-2008, 13:04
jaceksu25 napisał/a: | wiedziałem, te bordo najbardziej się psują | a zesz dowciapniś z ciebie tą co teraz ma to sie jeszcze nie zepsuła ani razu no może poza rozładowanym aku to nic
cns80 - 24-12-2008, 13:27
jaceksu25 napisał/a: | te bordo najbardziej się psują | Bordo się do gazu nie nadają. Najlepsze są żółte i niebieskie
Robert - 24-12-2008, 13:56
cns80 napisał/a: | Instalka potrafi kosztować 16 tyś, a pewnie i więcej |
w porowaniu do kupna samochodu za 200 000tys zl to niewiele...
policz sobie samochod za 15000zt instalacja za 3000zl to 20%wartosci auta
teraz samochod drozszy za np 200 000zl instalka lpg za 16 000 to duzo mniej niz te 20% wartosci auta...
I powiedz mi jeszcze ile takich instalacji jest na przykladowqo 100 samochodow
1 moze 2 W wiekszosci sa to najprostsze lub proste systemy...
Druga sprawa ze taka instalacja za 16kola nie jest droga sama z sibie, tylko jest dostosowana do rownie drogiego i zaawansowanego technicznie samochodu.
Bo instalacja LPG z reguly ma przynosci jak najwiekszy zysk w stosunku do spalania benzyny...mysle ze gdyby bylo mozna do np sklay S (Merca) zalozyc instalacje za 2-3tysiace(zamiast za 16tys) to przynajmniej pare % ludzi by tak zrobilo...
Morfi - 24-12-2008, 15:17
Dla Mnie zakładnianie gazu do samochodów sportowych to jest WIEŚ
Miałem poloneza i na gazie i bez. Nie dziekuje nigdy juz tak nie skrzywdze samochodu.
Mam znajomych, z samochodami z gazem.
Widziałem przepalone tłoki przez gaz itd
Ogladałem nie jeden pomiar na gazie i benzynie chodzi o sekwencje i ZAWSZE na gazie auto było słabsze.
Taki Cytat. "by auto miało dobre osiągi to musi być przystosowane tylko do jednego rodzaju paliwa nie może być tak że jeździ sie na benzynie i po chwili sie przełancza na gaz by auto miało maxymalne osiągi na gazie to musi byś spełnione kilka podstawowych warunków typu rzerwa miedzy elektrodami przyśpieszony kąt wyprzedzenia zapłonu itp. wtedy osiągi na gazie zrównają się z benzynowymi".
Sory tomsun ale za twoja wypowiedź bede sie domagał red bara, obraziłes Mnie.
Troche kultury i jezyka sie należy szczególnie jak jesteś Moderatorem.
Inni potrafią.
Będe wysmiewał sportowe auta czy tuningowane zasilane lpg. dla Mnie to wioska i tyle.
Cos dla nowobogackich. Którzy do auta za ponad 150 tys pakuja gaz. Słoma z butow wystaje i tyle.
Znam kilka osób ktore miały gaz i pzrejechały ponad 50 tys km i juz nigdy gazu nie założą.
Wesołych Świat dla wszystkich
kisian - 24-12-2008, 15:48
i do wszystkich, ktorzy sie wypowiedzieli przede mna - kto z was autem na lpg zrobil wiecej jak 10000km... ??
Tak się składa kolego że ja jeżdżę na gazie od 18 tysiąca km i do tej pory przejeździłem 78000km. Gaz nie jest zbyt dobrym paliwem do samochodów. Jeżeli ja wyczuwam to w takim "osiołku" jak MSS to w aucie wyczynowym będzie to bardziej widoczne.... Do tej pory przez instalację gazową wymieniłem sondę lambda, zaopatrzyłem się w komplet kabli zapłonowych i cewek( szczęściem na allegro kupiłem i wyszło niecałe 50zł - SPRAWNE!!!!), a do dziś wyskakuje mi check control zapewne z powodu katalizatora.....
misiumisiu - 24-12-2008, 20:34
ja też bym nigdy bordo nie kupił na LPG nie nada co innego błękit ala subaru
pawliku - 24-12-2008, 21:18
misiumisiu napisał/a: | ja też bym nigdy bordo |
cns80 napisał/a: | Bordo się do gazu nie nadają |
jaceksu25 napisał/a: | te bordo najbardziej się psują | co wy macie do tego bordo ładny kolorek
Anonymous - 24-12-2008, 21:31
I domyślam się, że z wyczynowym silnikiem 1.2 HTP...
pawliku - 24-12-2008, 22:05
jaceksu25 napisał/a: | I domyślam się, że z wyczynowym silnikiem 1.2 HTP... | to nie fabia tylko felicia 1600
rosomak1983 - 25-12-2008, 01:17
Fajne to EVo i tyle!!!
Jesli to prawda co pisze ze to jedyna taka instalka w Polsce to ciekawa sprawa. Druga rzecz jesli autko ma podniesione udokumentowane na hamowni osiagi moc to druga ciekawa rzecz. Napewno nie jest to wies juz nie przesadzajcie... raczej nazwalbym to eksperymentem... Choc jaki byl sens montowac to chyba tylko wlasciciel wie... Chetnie bym z nim pogadal.
Matejko - 25-12-2008, 02:14
Robert napisał/a: | "150tys nie zrobilo na 101-konnej Vectrze wiekszego wrazenia. Za to szkody wyrzadzilo zamontowanie LPG |
wez pod uwage, ze dodali jaka instalacja - 2generacja przy aucie na pelnym wtrysku to jak wiemy i kazda osoba bedac "za" gazem powie ze to pomylka
cns80 napisał/a: | polsko-włoskich sekwencji do 4,2 V8 |
a to czemu?
bo nie rozumiem zupelnie - dla mnie tlumaczenia typu ze np brc jest lepsze od polskiego staga bo jest zagramaniczne nie dzialaja - tymbardziej ze uklady - to praktycznie to samo, a ze jedno skladaja w polsce - to w niektorych przypadkach lepiej, a porównując sekwencje stag u mnie w cari, z brc w innych autach, to musialbym byc(jak tomusn napisal) debilem aby wywalac 500zl wiecej za nic lub zaryzykuje stwierdzeniem za gorsza instalacje
moge rozpietrzyc kolejna klotnie - nigdy w zyciu wiecej diesla nie kupie - dla mnie silnik tego typu patrzac po tym w leonie to jakas masakra - ze moment ma, ze pali malo - bzdura, zaluje ze nie kupilem benzyny i tyle(dzis komp przy jezdzie po miescie w dieslu pokazal 12.4 srednie- auto oczywiscie w pelni sprawne)
[ Dodano: 25-12-2008, 02:36 ]
kisian napisał/a: | Jeżeli ja wyczuwam to w takim "osiołku" jak MSS |
ja w cari nie czuje zadnej roznicy(dlaczego - patrz ponizej)
kisian napisał/a: | Do tej pory przez instalację gazową wymieniłem sondę lambda, |
skad wiesz ze przez instalacje? w cari 1.6 normalny przebieg dla lambdy obojetnie czy lpg czy nie to ok. 200000km
kisian napisał/a: | zaopatrzyłem się w komplet kabli zapłonowych i cewek |
ktorej generacji masz instalacje - bo obstawiam ze nie sekwencje(ktora to przy twoim silniku powinna byc obligatoryjnie)
kisian napisał/a: | a do dziś wyskakuje mi check control zapewne z powodu katalizatora..... |
skad wiesz ze "zapewne" ?
byles na komputerze i ci to wyszlo ?
czy moze jakis supermechanik powiedzial?
*
1. obstawiam ze nie masz sekwencyjnej instalacji, ktora powinienes miec zalozona(chec oszczedzenia kilku stowek wychodzi teraz w zakupie np kabli i cewek)
2. jesli masz sekwencje - szukales jak najtaniej - zalozyl zaklad, ktory zrobil 50 golfow na sekwencji, zadnego SS, ale oni sie znaja i wiedza co i jak
3. blad wywala bo jesli masz sekwencje to masz zle emulowane wtryski(patrz pkt 2.) jesli masz 2 generacje - cudem bedzie jesli nie wywali bledu, bez emulowania wtryskow
napisze po raz kolejny
zwolennikiem gazu nie jestem, przeciwnikiem juz tez nie, ale za to jestem w stanie sobie obciac reke, ze moj silnik w cari po przebiegu 218 tys. km z czego 40tys km na lpg, jest w lepszym stanie niz inne 1.6 po takim samym przebiegu jezdzone tylko na benzynie, wszystko rozbija sie o zasade - jak dbasz tak masz
piszecie ze to profanacja itp. ale co forum jest temat o lpg i benzynie - w 90% przypadkow - przeciwnikami instalacji sa osoby, ktore jej nie maja zamontowanej, lub mialy zbieznosc z autami ze zlymi instalacjami, zle wyregulowanymi itp. - ale owe bledy nie wynikaly z tego ze jest lpg, tylko z niefachowosci monterow, zlego doboru instalacji
mam w kaliszu znajomego z SS 1.6 zalozyl lpg 2 gen, narzeka bo po 50tys. km wykonczyl silnik - ale po raz kolejny napisze, bledem nie jest lpg tylko to ze instalacja 2 gen. nie powinna sie znalezc w tym silniku,
do wszystkiego wiekszosc klopotow z instalacjami lpg - sprawiamy sobie sami, czym?
nieodpowiednim serwisem, nie stosowaniem sie do terminow przegladow i temu podobnymi rzeczami...
a owe evo - nie ma jednej instalacji - ma 2 rownolegle, czyli ten co montowal wiedzial co robi i wiedzial po co to robi, nie jest to auto do oszczedzania, dlatego napisze po raz kolejny - chcialbym zobaczyc wykres mocy na lpg i benzynie - obstawiam wyzsza moc na lpg, gorszy przebieg momentu, ale wyzsze wartosci w gornym zakresie obrotow, czyli wszystko sie wyrownuje a jezdzimy taniej
michu_872 - 25-12-2008, 02:49
to ja doleje oliwy do ognia...
jakieś 3 lata temu w wyścigach równoległych startowało auto zasilane właśnie LPG...
Mnie gaz się osobiście nie podoba ale sam używam tego "dobrodziejstwa"
jeżeli ktoś bardzo lubi ganiać EVO i żadnym innym autem to czemu nie
jego wola i jego prawo na czym jeździ...
To "on" wydaje na to kasę nie my
Anonymous - 25-12-2008, 08:29
pawliku napisał/a: | jaceksu25 napisał/a: | I domyślam się, że z wyczynowym silnikiem 1.2 HTP... | to nie fabia tylko felicia 1600 |
heheh to z przejedzenia
ale w dalszym ciągu ten kolor....
Matejko napisał/a: |
3. blad wywala bo jesli masz sekwencje to masz zle emulowane wtryski(patrz pkt 2.) jesli masz 2 generacje - cudem bedzie jesli nie wywali bledu, bez emulowania wtryskow
|
Pod niektórymi sprawami mogę się podpisać, ale ta wyżej zacytowana postawiła mnie w osłupienie - upewnij się, bo troszkę się pomyliłeś.
kisian - 25-12-2008, 09:33
Matejko napisał/a: | Robert napisał/a: | "150tys nie zrobilo na 101-konnej Vectrze wiekszego wrazenia. Za to szkody wyrzadzilo zamontowanie LPG |
wez pod uwage, ze dodali jaka instalacja - 2generacja przy aucie na pelnym wtrysku to jak wiemy i kazda osoba bedac "za" gazem powie ze to pomylka
cns80 napisał/a: | polsko-włoskich sekwencji do 4,2 V8 |
a to czemu?
bo nie rozumiem zupelnie - dla mnie tlumaczenia typu ze np brc jest lepsze od polskiego staga bo jest zagramaniczne nie dzialaja - tymbardziej ze uklady - to praktycznie to samo, a ze jedno skladaja w polsce - to w niektorych przypadkach lepiej, a porównując sekwencje stag u mnie w cari, z brc w innych autach, to musialbym byc(jak tomusn napisal) debilem aby wywalac 500zl wiecej za nic lub zaryzykuje stwierdzeniem za gorsza instalacje
moge rozpietrzyc kolejna klotnie - nigdy w zyciu wiecej diesla nie kupie - dla mnie silnik tego typu patrzac po tym w leonie to jakas masakra - ze moment ma, ze pali malo - bzdura, zaluje ze nie kupilem benzyny i tyle(dzis komp przy jezdzie po miescie w dieslu pokazal 12.4 srednie- auto oczywiscie w pelni sprawne)
[ Dodano: 25-12-2008, 02:36 ]
kisian napisał/a: | Jeżeli ja wyczuwam to w takim "osiołku" jak MSS |
ja w cari nie czuje zadnej roznicy(dlaczego - patrz ponizej)
kisian napisał/a: | Do tej pory przez instalację gazową wymieniłem sondę lambda, |
skad wiesz ze przez instalacje? w cari 1.6 normalny przebieg dla lambdy obojetnie czy lpg czy nie to ok. 200000km
kisian napisał/a: | zaopatrzyłem się w komplet kabli zapłonowych i cewek |
ktorej generacji masz instalacje - bo obstawiam ze nie sekwencje(ktora to przy twoim silniku powinna byc obligatoryjnie)
kisian napisał/a: | a do dziś wyskakuje mi check control zapewne z powodu katalizatora..... |
skad wiesz ze "zapewne" ?
byles na komputerze i ci to wyszlo ?
czy moze jakis supermechanik powiedzial?
*
1. obstawiam ze nie masz sekwencyjnej instalacji, ktora powinienes miec zalozona(chec oszczedzenia kilku stowek wychodzi teraz w zakupie np kabli i cewek)
2. jesli masz sekwencje - szukales jak najtaniej - zalozyl zaklad, ktory zrobil 50 golfow na sekwencji, zadnego SS, ale oni sie znaja i wiedza co i jak
3. blad wywala bo jesli masz sekwencje to masz zle emulowane wtryski(patrz pkt 2.) jesli masz 2 generacje - cudem bedzie jesli nie wywali bledu, bez emulowania wtryskow
napisze po raz kolejny
zwolennikiem gazu nie jestem, przeciwnikiem juz tez nie, ale za to jestem w stanie sobie obciac reke, ze moj silnik w cari po przebiegu 218 tys. km z czego 40tys km na lpg, jest w lepszym stanie niz inne 1.6 po takim samym przebiegu jezdzone tylko na benzynie, wszystko rozbija sie o zasade - jak dbasz tak masz
piszecie ze to profanacja itp. ale co forum jest temat o lpg i benzynie - w 90% przypadkow - przeciwnikami instalacji sa osoby, ktore jej nie maja zamontowanej, lub mialy zbieznosc z autami ze zlymi instalacjami, zle wyregulowanymi itp. - ale owe bledy nie wynikaly z tego ze jest lpg, tylko z niefachowosci monterow, zlego doboru instalacji
mam w kaliszu znajomego z SS 1.6 zalozyl lpg 2 gen, narzeka bo po 50tys. km wykonczyl silnik - ale po raz kolejny napisze, bledem nie jest lpg tylko to ze instalacja 2 gen. nie powinna sie znalezc w tym silniku,
do wszystkiego wiekszosc klopotow z instalacjami lpg - sprawiamy sobie sami, czym?
nieodpowiednim serwisem, nie stosowaniem sie do terminow przegladow i temu podobnymi rzeczami...
a owe evo - nie ma jednej instalacji - ma 2 rownolegle, czyli ten co montowal wiedzial co robi i wiedzial po co to robi, nie jest to auto do oszczedzania, dlatego napisze po raz kolejny - chcialbym zobaczyc wykres mocy na lpg i benzynie - obstawiam wyzsza moc na lpg, gorszy przebieg momentu, ale wyzsze wartosci w gornym zakresie obrotow, czyli wszystko sie wyrownuje a jezdzimy taniej |
Instalka jest założona BRC Sequent24, błędy wyskakujące w kompie to właśnie nagrzewanie katalizatora i wyskakują różnie na przykład w czasie spokojnej jazdy po równej drodze itp....
Edit by Jackie (się komuś 2 razy kliknęło )
|
|
|