[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Regulacja obrotów. Czyszczenie przepustnicy
Zhan - 22-04-2010, 23:39
robertdg, no to czego jak czego ale zamulenie na pewno u mnie nie ma wolne obroty moglyby byc nizsze ale wole zbyt wysokie niz wibracje, w ktore wpada nadwozie przy teoretycznie poprawnych wolnych obrotach... Natomiast jesli chodzi o zgranie z TPS-em to chyba krecac srubka zderzakowa odchyla sie calosc, lacznie z TPS-em? Przynajmniej tak mi sie wydawalo jak przygladalem sie przepustnicy. Czyli wkrecanie srubki daje efekt lekkiego wcisniecia pedalu gazu.
robertdg - 22-04-2010, 23:42
Zhan, w Manualu jest napisane jak ustawić TPS względen nominalnego odchylenia klapy przepustnicy, obroty biegu jałowego dla silnika 2.5 V6 to 650 +/- 100 RPM
Zhan - 22-04-2010, 23:59
robertdg, a mozesz podac jakies dokladniejsze namiary na te procedure bo przegladam manuale i cos nie moge tego znalezc
robertdg - 23-04-2010, 10:02
plik 13.pdf od strony 184-->>
Zhan - 23-04-2010, 11:58
robertdg, dzieki, przegladalem ten dokument ale co slepemu po oczach
jkrzysztof80 - 24-04-2010, 00:54
Jak to wam coś pomoże to w VR-ce waha mi się między 590-610 na rozgrzanym silniku.
bieniak - 26-04-2010, 08:36
hmmm a ktoś może mi powiedzieć do czego jest ta śróbka http://images45.fotosik.pl/288/a63e39a04893a051m.jpg
fj_mike - 26-04-2010, 21:53
Fotka jest za mała. Nic nie widać.
bieniak - 26-04-2010, 22:30
sorki nie ten link:):) http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a63e39a04893a051
fj_mike - 26-04-2010, 22:37
Śrubka zgrubna regulacji obrotów.
Przeczytaj temat od początku.
bieniak - 26-04-2010, 22:51
aaa to że niby że to ta jest:)
fj_mike - 26-04-2010, 22:53
bieniak, przejrzyj manuala, robertdg napisał gdzie szukać.
bieniak - 26-04-2010, 23:07
no tak tylko mój angielski nie powala:) z tematu wyczytałem ze tam się ustawia wolne obroty:):)no to jak jutro dojdzie do mnie kopułka i palec to poustawiam wszystko:)ustawie tak jak było w granicach 650:)
[ Dodano: 25-05-2010, 23:36 ]
mam pytanie jak to jest z Tym TPS-em jakie wartości powinny być ustawione??? w manualu jest napisany zakres od 3,5-6,5kOma
otóż mój ma przy zamkniętej przepustnicy 4,13 a w miarę otwierania przepustnicy spada do okolic 1 KOma
tomix - 09-10-2010, 17:51
Witam Koledzy.Trochę odświeżmy temat.
Mam małe pytanko.Otóż,motorek (2,5)po osiągnięciu temperatury roboczej(przejechane 30 km).
Wskazanie obrotomierza na postoju ,jak piszecie około 650 obr.
Niby wszystko OK.
Ale Przy przełączeniu skrzyni na "P" obroty podskakują do około 800,no może nieznacznie mniej.
Czy macie podobnie?
Może nie powinno być różnicy pomiędzy "luzem",a załączeniem na"D".
Po mieście "normalnie"
jeżdżąc z załączoną klimą pali do 12L benzynki.To też różnie,czasami zmieści się w trochę ponad 10.
Co myślicie o tych obrotach?
Pozdrawiam
Zhan - 09-10-2010, 17:55
tomix, to normalne, na P i N silnik chodzi bez obciążenia i wtedy ma wyższe obroty, na R i D skrzynia już "pracuje" i obroty spdają
|
|
|