To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] OUTLANDER TURBO upgrade ukladu hamulcowego

Sxizo - 03-04-2015, 22:50

Fragu napisał/a:
Pewnie, ale jednak trzeba dołożyć...a te heble z srt4 niby dają radę :wink:


Ale to wciąż 2 tłoczki

macia - 03-04-2015, 22:53

Powtórzę: poszukajcie hamulców od evo. Adaptacja może wyjść podobnie jak te z srt a jakość i skuteczność gwarantowana, a nie prognozowana...
staszq2 - 03-04-2015, 22:54

macia napisał/a:
Myślę, że wystarczyłoby trochę dołożyć

No w sumie jak patrzę to 800 - 1000 zł komplet zacisków i 1800 - 2000 zł komplet tarcz i klocków, różnica jeszcze w wielkości tarczy, EVO 320 a SRT 340 ...
Szkoda, że nikt na forum nie robił takiej przeróbki byłoby wiadomo co jak i ile

macia - 03-04-2015, 22:55

Nie pamiętam dokładnie, ale kiedyś Stec proponował mi adaptację hamulców z evo i jakoś 3000 miało to kosztować.
staszq2 - 03-04-2015, 22:58

macia napisał/a:
jakoś 3000 miało to kosztować

Do tego 2000 za tarcze i klocki czyli za 5000 mamy sprawne hamulce

macia - 03-04-2015, 23:04

Nie nie, cena na gotowo. Być może zwrotnice używane były, mówię, że nie pamiętam :P
W każdym razie gdybym teraz szukał rozwiązania braku hamulców w O1T (a jest to hańba, bo auto nie potrafi zahamować pomimo, że rozpędzić się umie), na pewno zadzwoniłbym w kilka miejsc, które serwisują evo. Dzisiaj połączenia telefoniczne są gratis w abonamencie :P

staszq2 - 03-04-2015, 23:07

macia napisał/a:
Dzisiaj połączenia telefoniczne są gratis w abonamencie

Dobrze "mówisz" nawet z ciekawości podzwonię
macia napisał/a:
nie pamiętam

Skleroza nie boli ale się ją odczuwa :P :mrgreen:

krzychu - 04-04-2015, 14:43

SRT4 vs EVO VII-IX
340mm vs 320mm
28mm vs 32mm

Chyba bym wolał z EVO. Ta są 4 tłoczki czyli po 2 z obu stron. Mniej naprężą to tarcze. Do tego bez problemu znajdziesz felgi które wchodzą na te zaciski (17 cali z odpowiednim ET). A do tego SRT4 to nie wiem czy 17 wejdzie....

staszq2 - 04-04-2015, 16:10

krzychu napisał/a:
Do tego bez problemu znajdziesz felgi które wchodzą na te zaciski (17 cali z odpowiednim ET)

Czy w takim wypadku moje oryginalne 17" mogą ocierać ? Czy to tylko taka uwaga aby nie przegiąć z ET chociaż Misiek i tak ma dobrze schowane koła więc jak już to przy nowych alu które mam zamiar kupić to raczej z mniejszym odsadzeniem niż mam.
krzychu napisał/a:
28mm vs 32mm

Jeśli otwór wentylacyjny jest tej samej grubości to byłyby tarcze z EVO wydajniejsze mimo mniejszej średnicy, poza tym dostępność tarcz i klocków do EVO w stosunku do STR4 to jakieś 20:1 :mrgreen:
Jeśli "Byczek" wróci z turbiną z EVO to zapewne trzeba będzie mu i heble zasponsorować z tego modelu chociaż ja i tak jestem bardzo spokojnym kierowcą :P
We wtorek urządzę sesję telefoniczną i zdam raport ile i jaki warsztat krzyczy sobie za usługę upgrade'a hamulców

[ Dodano: 12-07-2015, 11:36 ]
Wracam do tematu :D
1700 zł za komplet używanych Brembo z Evki z nowymi tarczami prod. Mikoda ( wiem że DBA byłyby dużo lepszym rozwiązaniem ale pozostawmy ten temat bez komentarza :mrgreen: ) 320 mm (nawiercane i nacinane) plus nowe klocki....
Cena bardzo fajna - mam zamiar jutro podjechać i zobaczyć ten komplet tylko co oprócz tego trzeba by było na pewno zrobić, dokupić to nikt nie jest w stanie mi odpowiedzieć bo "wszystko okaże się przy montażu" - słaba odpowiedź, jeden warsztat stwierdził, że będę musiał założyć dystanse na felgi ( 250 - 500 zł zależy od producenta), mi się wydaje, że mam sporo miejsca przy felgach i obeszło by się ... Pytanie czy trzeba będzie modzić ze zwrotnicami czy też z czegoś przełożyć... Czy nikt z forumowiczów nie sprawdził tego na własnej skórze i wszystkie Outlanderki jeżdżą na tych fabrycznie badziewnych ??

W@sio - 12-07-2015, 16:33

Z forumowiczów nikt, ale jak dobrze pamiętam Dtec działał takie coś w O1T swojej mamy, trzeba zwrotnice z EVO bo bez nich nie założysz zacisków. Poza tym sprawdź ET oemowych felg, te z EVO 9 mają ET38 :-)
staszq2 - 12-07-2015, 19:45

W@sio napisał/a:
trzeba zwrotnice z EVO bo bez nich nie założysz zacisków...Poza tym sprawdź ET oemowych felg, te z EVO 9 mają ET38

Dzięki Peter :mrgreen:
Jak te zwrotnice nie będą kosztować majątku to się pewnie skuszę i będę delektował nie bijącymi tarczami 8) jak po drodze nic nie wypadnie...

macia - 12-07-2015, 21:17

Wasiu ma rację, zwrotnice na pewno. Stec kiedyś mi proponował zamianę, ale się nie skusiłem. Zadzwoń i podpytaj go co dokładnie musisz wymienić, źródło informacji dobre 8)
staszq2 - 12-07-2015, 21:44

macia napisał/a:
Zadzwoń i podpytaj go

Szukałem nr do Steca bo wspominałeś o nim we wcześniejszych postach ale nie znalazłem info, rozumiem że mówisz o Mariuszu Stecu tak? Znalazłem nr na stronie internetowej nr do Wiesława Steca chyba jego ojciec, dobrze myślę ? Byłbym wdzięczny jeśli ewentualnie posiadasz i podesłałbyś na PW :mrgreen:
ATW to szukałem zwrotnic na necie ale to biały kruk, raptem 2 sprzedających więc pewnie trzeba będzie obdzwonić po ludziach którzy mają autka z GB ale komplet zwrotnic to minimum 600 zł za takie w kiepskim stanie patrząc na foto...
No i dochodzą dystanse 10 mm bądź zmiana na alu z EVO ale to już by była katastrofa finansowa dla mnie :doubt:

macia - 12-07-2015, 21:49

Tak, chodzi o Wieśka.
Numer zaraz podeślę Ci na pw.
A u niego na półce to te białe kruki walają się zapomniane, zaniedbane :finga:

staszq2 - 12-07-2015, 21:52

macia napisał/a:
A u niego na półce to te białe kruki walają się zapomniane, zaniedbane

To daje perspektywę taniego zakupu... :p



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group