Nasze nieMi¶ki ;-) - Volvo V40
londolut - 06-03-2009, 06:06
Derpin napisał/a: | Misiek mierzysz od 0-100 oczywi¶cie na autostradzie i podajesz mi tu czas noo a w ogóle to umyłe¶ go chociaż od zakupu? | No i gadaj co było nie teges
Anonymous - 06-03-2009, 06:09
londolut napisał/a: | Derpin napisał/a:
Misiek mierzysz od 0-100 oczywi¶cie na autostradzie i podajesz mi tu czas noo a w ogóle to umyłe¶ go chociaż od zakupu?
No i gadaj co było nie teges |
widze nie tylko ja nie ¶pie jeszcze o tej godzine hehe
a żeby nie było OT
to on jest czarny na prawdę, czy taki brudny od nowo¶ci
Matejko - 06-03-2009, 08:35
wpisane mial schwarz metalik
a ogolnie jest w sloncu czarno-grafitowy, a wczoraj w nocy przy swietle zauwazylem ze granatowy
Owczar - 06-03-2009, 10:55
Matejko, a może on jest kameleon?
Student - 06-03-2009, 10:58
Prędzej ROPUCHA
Matejko - 06-03-2009, 13:43
nie nie, jest czorny metalik
dzis troche pojezdzilem, pomine wir w baku przy takim stylu jazdy, ale
-odpycha sie az milo, turbinka o sprezaniu 0,6 powoduje ze praktycznie od 1500obr/min jedzie jednym ciagiem,
-z wyboru trzech opcji zawieszenia mam chyba te sport, bo nawet w cari nie bylo az tak twardo,
-cos stuka w mcphersonach, jest to ostro slyszalne, a na szarpakach i po wizycie u mechanika wszystko sztywne, oryginalne wiec albo wytrzymalo 10 lat albo ktos wymienil wszystko, prawdopodobnie jak nie widac tzn ze gorne lozyska amorow
to tyle - trzeba jeszcze mala korekte licznika zrobic, zeby bylo rowno z silnikiem
Owczar - 06-03-2009, 14:49
Matejko napisał/a: |
to tyle - trzeba jeszcze mala korekte licznika zrobic, zeby bylo rowno z silnikiem |
Może lepiej, nie te 400tys będzie Ľle wygładało hehe
No wreszcie jeĽdzi A kiedy kupujesz alu do niego? Strasznie mi się podobaj± te co miałe¶ w Cari. Patrzyłem na alledrogo, ale nie ma takich na mój rozstaw :/ Kup takie do Volvo, to potem odkupie od Ciebie, bo chyba powinny pasować
Matejko - 07-03-2009, 01:28
Owczar napisał/a: | A kiedy kupujesz alu do niego? |
nie kupuje, zostaje jak jest, a czemu?
ano temu, ze jak zapytalem znajomego(V40) kiedy ostatni raz cos robil w zawieszeniu to podrapal sie po glowie i powiedzial:
auto mam 3 lata nic nie robilem i poki co nic nie slysze, zeby cos bylo nie tak
dlatego odpuszczam, w cari mi srednio co pol roku padaly laczniki stabilizatora i inne elementy na 17"
Marcin-Krak - 07-03-2009, 13:39
Matejko napisał/a: | dlatego odpuszczam, w cari mi srednio co pol roku padaly laczniki stabilizatora i inne elementy na 17" |
Yhmmm jakby to napisać żeby¶ się nie obraził - stateczniejemy
Matejko - 07-03-2009, 16:00
niee
tniemy koszta, a do tego zamiast kompletu felg mam wieksze turbo i indeks opon V robi sie za maly
Matejko - 08-03-2009, 22:18
no to kilka zdjec jak to wszystko wygladalo:
drugi i szosty zawor od lewej[stan pozostalych pomine]
na pierwszym cylindrze
na trzecim
cylindry i ich luzy:
costam zostawie, reszta na zlom
nowy serce w aucie - bez oslony
z oslona
wichura1 - 09-03-2009, 09:40
No, ale pomimo wymiany silnika, koszt finalny pojazdu jest niższy niż cena rynkowa.
pawela - 09-03-2009, 11:28
i o to chodzi
Matejko, nie zarżnij starego nowego serca
Matejko - 12-03-2009, 23:36
takie tam foto:
dzis udalo sie wyeliminowac stukanie z przodu, ktorego nikt nie mogl zlokalizowac, bo wszystko dobre, a cos puka - no to stwierdzilem, ze rozbiore mcphersona, zaczalem od lacznika stabilizatora. Po rozkreceniu zlapalem za stabilizator, a on najzwyczajniej w swiecie luzny
2 gumki, pare kluczy jakies 6h pracy i zrobione
trudny dostep bez opuszczania sanek pod silnikiem ale w cari sie udalo to w tym tez musialo:)
jako ciekawostke - gumy stabilizatora mam z lancera/colta gdzie stabilizator mial 18mm
Anonymous - 13-03-2009, 11:18
pieeekna fura
dobrze ze zdjecie robione w nocy
a tak powaznie to czemu jeszcze nikt nie zrobil swapa do cari skoro teraz tak latwo dostac silnik z turbina?
|
|
|