[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Rdza na nadkolach tylnych JaChyl
Anonymous - 27-07-2008, 09:05
| Hugo napisał/a: | | Jak czytam lokalizację tej "lakierni" to aż strach pomyśleć o efekcie końcowym. |
Czesto te warsztaty na wioskach sa lepsze niz te niby profesjonalne w miastach
rosomak1983 - 27-07-2008, 16:36
A nie da rady zrobic samemu tej konserwacji? Domyslam sie ze potrzebny jest garaz i kanał ale co jeszcze?
wojtas20 - 28-07-2008, 15:27
kompresor będzie Ci potrzebny.
stary alfer - 28-07-2008, 15:41
| wojtas20 napisał/a: | | kompresor będzie Ci potrzebny. |
Co masz na myśli?
Misiek :) - 28-07-2008, 18:50
| SlaVkoEg napisał/a: | Czesto te warsztaty na wioskach sa lepsze niz te niby profesjonalne w miastach |
Czasem te w miastach robią po taniopści i na odwal się, nie położenie a lakiernik się liczy
pozatym koszty utrzymania warszatu w mieście i w "stodole" są inne (tak samo urządzone lakiernie)
Kiedyś słyszałem o jakimś lakierze bezbarwnym, który zmniejsza/likwiduje odpryski (jak by jakiś kauczuk), ale szczegułów nie pamiętam
rafq - 29-07-2008, 17:43
| stary alfer napisał/a: |
Pozostają jeszcze profile zamknięte czyli np. progi. Tam wlewa się od starych, zużytych olejów, poprzez specjalne płyny m.in na bazie wosku.
|
a jak je tam wlać, aby pokryły całą powierzchnię od środka ?
Jogurt - 29-07-2008, 20:53
| rafq napisał/a: | | a jak je tam wlać, aby pokryły całą powierzchnię od środka ? |
bardzo prosto. potrzebujesz pistolet np taki jak do baranka ale z inną końcówką tzn z taka elastyczną rurka o długości ok 20 cm zakończona dyszą z kilkoma otworkami. wtedy środek konserwujący pryska we wszystkie strony świata tzn profilu
rafq - 30-07-2008, 14:40
| Jogurt napisał/a: | | rafq napisał/a: | | a jak je tam wlać, aby pokryły całą powierzchnię od środka ? |
bardzo prosto. potrzebujesz pistolet np taki jak do baranka ale z inną końcówką tzn z taka elastyczną rurka o długości ok 20 cm zakończona dyszą z kilkoma otworkami. wtedy środek konserwujący pryska we wszystkie strony świata tzn profilu |
Pomysłowe Takie rzeczy powinni już w fabryce. Teraz wiem co Josie miał na myśli pisząc w innym temacie o konserwacji nadkoli przez oryginalne dziurki w karoserii, bo zastanowiało mnie "how to hell he wants to do it"
Tylko co to jest ten baranek ?
Jogurt - 30-07-2008, 16:26
| rafq napisał/a: | Tylko co to jest ten baranek ? | zabiłeś mnie tym pytaniem. to jest taka konserwacja jak np fabrycznie jest na progach pod lakierem
saphire - 30-07-2008, 21:59
pomarszczona warstwa ochronna ciut elastyczna i wygląda jak... baranek
rafq - 31-07-2008, 01:27
no co.... człowiek się uczy całe życie a mówiąc baranek macie na myśli jego futerko
saphire - 31-07-2008, 08:53
Powierzchnię futra baranka - też taka pofalowanie-zakręcona choć lepiej by chyba było powiedzieć "murzynek" w sensie podobieństwa do krótko ściętej fryzury murzynka tyle że to niepolityczne
rafq - 31-07-2008, 11:00
Dzięki Szafir
JayChyl - 31-08-2008, 23:50 Temat postu: [CA1A 1.3] Zdjęcia rdzy na nadkolach Przemka Colta I oto one:
Co o tym myślicie? Reperaturki od Fiesty czy coś da się jeszcze z tego zrobić?
Hugo - 01-09-2008, 16:35
| JayChyl napisał/a: | | Co o tym myślicie? | Będę szczery. Fatalnie to wygląda. Błotnik jest matowy. Sam go podmalowywałeś czy taki już był? Nie jestem pewien, ale moim zdaniem było tam coś grzebane nieudolnie i teraz Rdza "podnosi" lakier. Kiepsko widzę możliwość uratowania tych nadkoli. Chyba tylko przeszczep innych reperaturek.
|
|
|