To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer w prasie

krzychu - 28-04-2009, 22:19

Powiedzcie mi o co chodzi ze 2 wersjami zawieszenia ?? W którym modelu jest to sportowo zestrojone? Intense?

Krzychu

lukas1 - 28-04-2009, 22:38

tak od Intense po Instyle masz twardsze i napewna Intense ma rozporke pomiedzy kielichami
krzychu - 28-04-2009, 22:45

A gdzies w specyfikacji albo w jakims folderze to pisze? Bo pobieżnie kiedyś patrząc nie doszukałem się. A rozpórkę ma tez chyba każdy diesel?
lukas1 - 28-04-2009, 22:50

tak chyba w katalogu z serwisu

krzychu dzis pytalem o K&N w ASO Dania i niema inie bylo problemow gdy rozbierali cywile i nawet pokazywalem im swoj i nie uslyszalem PO CO ITD

krzychu - 28-04-2009, 22:57

Można jaśniej? Bo nie rozumiem tego ostatniego zdania.
lukas1 - 28-04-2009, 23:31

chodzi o ta dyskusje w ktorej tez uczestniczyles na temat filtrow powietrza k&n
bylo tam wiele przeciwskazan- ze zniszcza silnik i sa do :butthead:
3 mech z ktorymi rozmawialem mowili mi zebym sie nie martwil, ze przy cywilnej jezdzie to nie zaszkodzi

cabaniarz - 17-05-2011, 22:12
Temat postu: dziennik.pl o lancerku 1.6
dzisiaj natknąłem się na kolejny test lancera z silnikiem 1.6.

Link: http://auto.dziennik.pl/a...y-i-trwaly.html

jac - 17-05-2011, 23:54

Czy tylko ja mam wrazenie ze artykulik zostal zrobiony .... delikatnie mowiac "na odwal sie"? Jeszcze wydaje mi sie ze kurtyny liczymy oddzielnie te z przodu i te z tylu tzn poduszek jest nie 7 a 9, klimatyzacje regulujemy nie trzema a jednym pokretlem, generacja jest nie szósta a dziewiata ale autor chamsko przekopiowal info ze strony http://www.autocentrum.pl/mitsubishi/lancer/ gdzie jest po prostu chyba czeski blad, spalanie o ktorym pisze autor jest zawyzone, trendy o ktorych wspomina wlasnie lobbuja teraz nadwozie 5-o drzwiowe jako praktyczniejsze a nie na odwrot jak pisze autor, nastepna bzdura do ciche zawieszenie poniewaz tak jak silnik (przynajmniej 1.8) jest praktycznie bezszelestny (w normalnych zakresach obrotow) to karoseria przenosi wszystkie dzwieki zawieszenia (min kol) w sposob rewelacyjny sprawiajac iz w aucie jest glosno z powodu szumu kol ..... reasumujac autor dostal zlecenie na artykul i odbebnil go na szybko ;-)
gural69 - 24-05-2011, 20:53

Ja nie oglądałem testów przed kupnem auta. Lancer zawsze mi się podobał. Spalanie 0,5 litra na 100 km mniej czy więcej nie powinno mieć znaczenia.
jareksk - 25-05-2011, 14:56

Dealerzy też kurtyny liczą czasami razem - czyli 7 poduszek. Jak kupowałem to informowano mi o 7 (Auto-test Marki k.Warszawy).
lichy - 25-05-2011, 16:41

jareksk napisał/a:
Dealerzy też kurtyny liczą czasami razem - czyli 7 poduszek.

No i mają rację.
Przecież kurtyny są dwie, jedna po prawej stronie i jedna po lewej, ciągną się prawie przez calą dlugość dachu. Nie ma osobnych kurtyn z przodu i z tyłu (przynajmniej ja nie widziałem).
Jak się do tego doda dwie poduszki czołowe, dwie boczne i jedną kolanową, to nie chce być inaczej, jak siedem.

April77 - 17-06-2011, 13:09

A dzisiaj jest artykuł w Auto motor i sport o lancerze 1.8 diesel (porównanie z nową Jettą)
Ogólnie lancera zjechali (silnik ok - reszta porażka przy cenie 90 tysięcy zł)

Wszystko było by ok z artykułem gdyby było to dobrze zrobione ale:
- Na zdjęciach jest wersja invite - za jakieś 55-65 tysięcy w benzynie (a w teście ponoć opisana jest wersja intense) Na stronie mitsubishi wersja z dieslem 1.8 invite w ogóle nie występuje- to co ten pan redaktor Roman Popkiewicz porównywał? wersję benzynową z ropniakiem?
Albo co bardziej prawdopodobne napisał artykuł na "odczepnego", jest wielkim zwolennikiem grupy VW i spółka (żeby nie było nie mówię że są to złe auta), lub jest to po prostu przedruk z wersji niemieckiej (choć w prasie niemieckiej lancer nie jest popularny ale i tak opinie ma całkiem dobrą).
I jak tu wierzyć prasie?

Pawcho - 17-06-2011, 15:32

Przecież Auto motor, Auto świat czy nawet Motor piszą wszystko na jedno kopyto. Wszystko co niemieckie jest najjjjj. jedyna krytyka na jaką sobie czasem pozwolą to jak napiszą, że VW ma trochę nudny kokpit :D . No i jeszcze oczywiście również Skoda i Seat są najlepsze w dalszej kolejności. Z rzetelnością dziennikarską ma to niewiele wspólnego. Z tego co czytam to na dzisiaj najbardziej rzetelnym miesięcznikiem jest Cars.
generalnie nie negują, że niemieckie auta są niezłe ale już ..... jak czytam jaki to VW jest wspaniały, bezkonkurencyjny, bezawaryjny itd., a reszta marek gdzieś tam daleko w tyle.

$iwy - 17-06-2011, 19:54

Tak się składa że wszystkie te czasopisma (Auto moto, auto świat, motor) są wydawane przez wydawnictwa niemieckie - więc nie ma co się dziwić. Vw chyba tylko w Polsce ma taką dobrą sławę (oczywiście poza niemcami) - to chyba pozostałość po sławnym golfie I i II. W stanach z kolei to padaka - słyszałem to z kilku żródeł.
mjsystem - 26-06-2011, 12:53

http://moto.onet.pl/16457...ul.html?node=20

Chyba pozytywna opinia? Mam nadzieje, że wraz ze wrostem sprzedazy wzrośnie liczba mitsumaniaków :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group