Wielkopolskie - STREET LEGAL POZNAN
Focal - 26-05-2009, 11:11
roch_27 napisał/a: |
Jedynie na co można ponarzekać to na organizację i tylko dwa przejazdy
pozdro |
Wiadomo, nie było idealnie, ale z tymi przejazdami to przesadziłeś... była 1h czasu przejazdów dodatkowych/treningowych.
roch_27 - 26-05-2009, 11:16
Focal napisał/a: | roch_27 napisał/a: |
Jedynie na co można ponarzekać to na organizację i tylko dwa przejazdy
pozdro |
Wiadomo, nie było idealnie, ale z tymi przejazdami to przesadziłeś... była 1h czasu przejazdów dodatkowych/treningowych. | były ale już po zawodach a organizatorzy nie raczyli o tym poinformować - a ja się zwinąłem po eliminacjach
Czyli jak to się mówi musztarda po obiedzie - ogólnie organizacja była do bani
pozdro
filippoz - 26-05-2009, 11:42
Opinie o imprezie można zostawiać tutaj http://www.streetracingpoznan.fora.pl/
Morfi - 26-05-2009, 11:58
Widze imprezka się udała. Myśmy w Bytomiu mieli 3 przejazdy plus jeden treningowy przed zawodami
I fajne wyniki poniżej 13s
Redlucas - 26-05-2009, 14:10
roch_27 napisał/a: | ...Jak już wcześniej napisałem szkoda, że nie było możliwości więcej przejazdów bo bym chciał spróbować startu na D oraz z wbijaniem D przy wysokich obrotach... |
Ruszanie z podbitych obrotów i wrzuceniu D to tak jak napisał Bartek. Dodatkowo możliwe, że straciłbyś kilka cennych ułamków sekundy przy wbiciu na uślizg opon.
Dwa pedały w podłodze bez ręcznego powinny wystarczyć. Jeżeli masz dobrze działającą skrzynię i hamulce to ręczny nie jest potrzebny, obroty powinny się zablokować na poziomie 2400-2500 przy starcie.
Bartek - 26-05-2009, 14:43
Redlucas, nie zapominaj o mocy Legnuma..... 2500 rpm turbiny już ładnie pompują....
filippoz - 26-05-2009, 19:42
Bezpośredni link do zdjęć z imprezy http://www.openphotograph...nan-23-05-2009/
PiotrBe - 27-05-2009, 08:01
Roch_27 czasu gratuluję, faktycznie na taka mase auta w porównaniu z konkurencją, jest bardzo dobrze.
Legnum prezentuje się jak zwykle pięknie, znowu sobie powzdycham;D
Swoja droga, ciekawe jaki czas byłbym w stanie wykręcic 2,5 V6 "golasem" z manualna skrzynką... Aż korci, zeby przy nastepnej okazji spróbować
Morfi - 27-05-2009, 11:22
PiotrBe, jakieś 15,8 czas na poziomie Hondy CRX d16z5
wichura1 - 27-05-2009, 12:44
Kumpel był 3 w klasie do 1800, ten niebieski Civic
Redlucas - 27-05-2009, 13:26
Bartek napisał/a: | Redlucas, nie zapominaj o mocy Legnuma..... 2500 rpm turbiny już ładnie pompują.... |
Hmmm... ale do takiej mocy to już powinno się montować sportowe hamulce? Nawiasem mówiąc nawet ładnie takie wyglądają. Jak chcecie szybko zahamować to chyba nie korzystacie z ręcznego? Zanim zainwestuje się w cokolwiek w aucie... to pierwsze są jak dla mnie zawsze hamulce. Ich obowiązkiem jest trzymać auto w ryzach.
Jak zamierzasz galopować na koniu to masz uzdę i lejce... a nie rzemyki
Bartek - 27-05-2009, 14:13
Nie wiem jak Brembo, ale seria w seryjnym Legnumie nie trzyma
swinks_UK - 27-05-2009, 14:50
No nie przesadzajmy... rzekłbym że jest na styk jeśli dobierze się tarcze i klocki plus porządne twarde zawiasy Tein'a .
Jednak na katowanie na torze to opcja z Brembo z przodu jak najbardziej pasi.
roch_27 - 27-05-2009, 15:05
No i zasadnicza kwestia napęd 4x4, który ciągnie wszystkie koła
Nie pozwoli na to co RWD - gdzie możesz sobie trzymać nogę na hamulcu i palić laki
pozdro
kochajj - 30-05-2009, 14:50
na brembo jestem w stanie utrzymać Legnum w miejscu... ciśnienie w dolocie 0,6bara i strzela jak rakieta... tylko skrzyni szkoda, wiec za czesto nie polecam takiej techniki ruszania... i przy tego rodzaju ruszaniu za pewne wskazane jest zamontowanie dodatkowej chlodnicy oleju do skrzyni... zresztą silnik też strasznie szybko "grzeje"... dlatego juz za pare dni wskakuje zestaw MOCAL,a...
|
|
|