To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Wielkopolskie - STREET LEGAL POZNAN

Focal - 26-05-2009, 11:11

roch_27 napisał/a:

Jedynie na co można ponarzekać to na organizację :roll: i tylko dwa przejazdy :(

pozdro


Wiadomo, nie było idealnie, ale z tymi przejazdami to przesadziłeś... była 1h czasu przejazdów dodatkowych/treningowych.

roch_27 - 26-05-2009, 11:16

Focal napisał/a:
roch_27 napisał/a:

Jedynie na co można ponarzekać to na organizację :roll: i tylko dwa przejazdy :(

pozdro


Wiadomo, nie było idealnie, ale z tymi przejazdami to przesadziłeś... była 1h czasu przejazdów dodatkowych/treningowych.
były ale już po zawodach a organizatorzy nie raczyli o tym poinformować :axe: - a ja się zwinąłem po eliminacjach :doubt:
Czyli jak to się mówi musztarda po obiedzie - ogólnie organizacja była do bani :x

pozdro

filippoz - 26-05-2009, 11:42

Opinie o imprezie można zostawiać tutaj http://www.streetracingpoznan.fora.pl/ ;)
Morfi - 26-05-2009, 11:58

Widze imprezka się udała. Myśmy w Bytomiu mieli 3 przejazdy :) plus jeden treningowy przed zawodami :)
I fajne wyniki poniżej 13s :)

Redlucas - 26-05-2009, 14:10

roch_27 napisał/a:
...Jak już wcześniej napisałem szkoda, że nie było możliwości więcej przejazdów bo bym chciał spróbować startu na D oraz z wbijaniem D przy wysokich obrotach...


Ruszanie z podbitych obrotów i wrzuceniu D to tak jak napisał Bartek. Dodatkowo możliwe, że straciłbyś kilka cennych ułamków sekundy przy wbiciu na uślizg opon.

Dwa pedały w podłodze bez ręcznego powinny wystarczyć. Jeżeli masz dobrze działającą skrzynię i hamulce to ręczny nie jest potrzebny, obroty powinny się zablokować na poziomie 2400-2500 przy starcie.

Bartek - 26-05-2009, 14:43

Redlucas, nie zapominaj o mocy Legnuma..... 2500 rpm turbiny już ładnie pompują....
filippoz - 26-05-2009, 19:42

Bezpośredni link do zdjęć z imprezy http://www.openphotograph...nan-23-05-2009/
PiotrBe - 27-05-2009, 08:01

Roch_27 czasu gratuluję, faktycznie na taka mase auta w porównaniu z konkurencją, jest bardzo dobrze.
Legnum prezentuje się jak zwykle pięknie, znowu sobie powzdycham;D

Swoja droga, ciekawe jaki czas byłbym w stanie wykręcic 2,5 V6 "golasem" z manualna skrzynką... Aż korci, zeby przy nastepnej okazji spróbować

Morfi - 27-05-2009, 11:22

PiotrBe, jakieś 15,8 :) czas na poziomie Hondy CRX d16z5 8)
wichura1 - 27-05-2009, 12:44

Kumpel był 3 w klasie do 1800, ten niebieski Civic ;)




Redlucas - 27-05-2009, 13:26

Bartek napisał/a:
Redlucas, nie zapominaj o mocy Legnuma..... 2500 rpm turbiny już ładnie pompują....


Hmmm... ale do takiej mocy to już powinno się montować sportowe hamulce? Nawiasem mówiąc nawet ładnie takie wyglądają. Jak chcecie szybko zahamować to chyba nie korzystacie z ręcznego? Zanim zainwestuje się w cokolwiek w aucie... to pierwsze są jak dla mnie zawsze hamulce. Ich obowiązkiem jest trzymać auto w ryzach.

Jak zamierzasz galopować na koniu to masz uzdę i lejce... a nie rzemyki :P

Bartek - 27-05-2009, 14:13

Nie wiem jak Brembo, ale seria w seryjnym Legnumie nie trzyma ;)
swinks_UK - 27-05-2009, 14:50

No nie przesadzajmy... rzekłbym że jest na styk jeśli dobierze się tarcze i klocki plus porządne twarde zawiasy Tein'a :wink: .
Jednak na katowanie na torze to opcja z Brembo z przodu jak najbardziej pasi. :D

roch_27 - 27-05-2009, 15:05

No i zasadnicza kwestia napęd 4x4, który ciągnie wszystkie koła ;) :P
Nie pozwoli na to co RWD - gdzie możesz sobie trzymać nogę na hamulcu i palić laki :)

pozdro

kochajj - 30-05-2009, 14:50

na brembo jestem w stanie utrzymać Legnum w miejscu... ciśnienie w dolocie 0,6bara i strzela jak rakieta... tylko skrzyni szkoda, wiec za czesto nie polecam takiej techniki ruszania... i przy tego rodzaju ruszaniu za pewne wskazane jest zamontowanie dodatkowej chlodnicy oleju do skrzyni... zresztą silnik też strasznie szybko "grzeje"... dlatego juz za pare dni wskakuje zestaw MOCAL,a...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group