To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

londolut - 05-11-2009, 23:31

Jogurt napisał/a:
mój cejot był z 98 i od nowości na wyspie
Weź pod uwagę brak konserwy w JPN, trasę statkiem do UK w towarzystwie soli z morskiej wody, jazdę po wilgotnej UK po uprzednim shippingu itp :)
rosomak1983 - 06-11-2009, 00:29

Własnie kiedys czytałem ze strasznie nietrwałe te silniki... Jak to jest?

PS myslełes nad swapem do colta 4x4 :)

Kleju - 06-11-2009, 01:07

A gdzie to czytaliście? 8)
To jest tak jak każdy wcześniej sądził (nawet ja) że nie da się uturbić silnika 4g92... A dało się i jakoś to się spisuję. W olsztynie już taki jeździ bodajże rok czy dwa.
Nawet w europie uturbiają 1.3 i też jeżdzą.
Dlatego przestałem wierzyć w historie (niczym nie podparte) krążące po necie/forach itp., że ktoś coś kiedyś, tam gdzieś czytał/słyszał itp. Sam sprawdzę będę wiedział.
Mój też ma prawie 140tyś na liczniku, z tego wynika że już nie powinnien silnik działać. Odpukać w niemalowane po wstępnych oględzinach, krótkiej jeździe próbnej przez mechanika, nie ma zastrzeżeń. Nawet nie wiem czy jest sens rozbierać silnik i patrzeć czy jest wszystko ok, bo stare porzekadło mówi - nie ruszać jak działa ;)
Na innych forach nawet na mivec.co.nz nie wyczytałem jakiś dziwnych stwierdzeń, typowych objawów itp. Można powiedzieć jak dbasz tak masz. Jak pewnie czytaliście na innych forach dużo silników mivec jest przerabianych, nawet uturbianych a raczej wątpie że są to silniki z przebiegami 15tyś km ;) A poza tym dużo części "tuningowych" jest do tego silnika (wałki, wydechy, kolektory, kute elementy itp) więc wystarczy tylko zasobny portfel :)
Raczej osoby które kupują takie auta, wiedzą o co w nich chodzi ;) nie jest przecież tak popularne jak honda vti ;) A do upalania? hmm sądze że droga zabawka nawet w uk... taniej można dostać civica type-r albo integre. I raczej nie robią przebiegów jak w służbówkach, ja nawet nie wiem czy w deszcz będę wyjeżdzał :P :wink: a w zimie to go chyba tylko będę przepalał w ocieplanym garażu :lol:

rosomak1983 napisał/a:
PS myslełes nad swapem do colta 4x4


Nie, ma byc jak najbardziej zbliżony do oryginału 8)

karolgt - 06-11-2009, 01:31

Kleju napisał/a:
A gdzie to czytaliście? 8)


napewno na tym forum, ale gdzie dokładnie to nie wiem, bo to z 3 lata temu conajmniej było :) ale jeśli Twój ma prawie 150tys tzn ze to były tylko plotki.

więc czekamy na postęp prac.

Planujesz jechać na hamownie? pewnie tak, to czekamy na wykres i jak trzyma serie :)

Kleju - 06-11-2009, 01:51

Planuję pojechać na hamownie, ale dopiero po swapie. Teraz muszę wymienić rozrząd, oleje, filtry itp.
A co do tego rzekomo awaryjnego progu 100tyś km, znalezione w sieci:

pyjte - 06-11-2009, 09:51

Gratki ! :) , swapuj i dbaj dbaj ;)
Co do Cyborga to jest w Łodzi biały cejot przeca...

Jogurt - 06-11-2009, 10:17

londolut napisał/a:
Jogurt napisał/a:
mój cejot był z 98 i od nowości na wyspie
Weź pod uwagę brak konserwy w JPN, trasę statkiem do UK w towarzystwie soli z morskiej wody, jazdę po wilgotnej UK po uprzednim shippingu itp :)
no tak bo mój przyleciał samolotem i był zaraz zakonserwowany, nie filozofuj Lutek :wink: to co mnie ciekawi to czemu auta przeznaczone stricte na rynek jpn są zawsze bardziej rude od ich odpowiedników sprzedanych jako nowe na Europe.
rosomak1983 - 06-11-2009, 10:54

Kleju napisał/a:
A gdzie to czytaliście? 8)

pamietam np ze pisał tak admin Hubert.

mkm - 06-11-2009, 13:49

Pamietajcie, ze ten silnik ma ponad 100KM z 1litra (niewiele, bo niewiele, ale ma), odcinke tam gdzie u innych skala na obrotomierzu sie konczy, 15 lat na karku, a Wy sie pytacie czy to trwale silniki... Jak widac trwale, a biorac pod uwage, ze emeryt tego auta nie kupowal to zaryzykowalbym, ze bardzo trwale...
Kleju napisał/a:
Teraz muszę wymienić rozrząd, oleje, filtry itp.

Sam wspomniales... Jak z dostepem do czesci?


rosomak1983 napisał/a:

pamietam np ze pisał tak admin Hubert.

Podlinkuj te posty, tylko sprawdz czy o ten silnik chodzilo.

rosomak1983 - 06-11-2009, 14:02

mkm napisał/a:
odlinkuj te posty, tylko sprawdz czy o ten silnik chodzilo.

najlepiej niech autor sie wypowie czy o to mu chodzilo. Ale o ile dobrze pamietam chodzilo własnie o MIVEC.

Hubeeert - 06-11-2009, 14:16

Kleju napisał/a:
A gdzie to czytaliście?
Ja to pisałem. CA4A MIVEC miał problem własnie z trwałością tego systemu. Informacja z MMC.
Kleju - 06-11-2009, 17:18

mkm napisał/a:
Pamietajcie, ze ten silnik ma ponad 100KM z 1litra...


Dokładnie 110 koni ;)

mkm napisał/a:

Kleju napisał/a:
Teraz muszę wymienić rozrząd, oleje, filtry itp.

Sam wspomniales... Jak z dostepem do czesci?


W uk są dostania niemal od ręki, wysyłka do pl, 21 funtów. Zaczynając od filtrów, poprzez rozrząd, uszczelki, elektronikę itp. Za jakiś czas będę zamawiał. Jak ktoś, coś chce, to można razem zamówić, bo części są do wszystkich coltów:
http://www.camskill.co.uk...p?plid=m9b0s0p0
Chyba że z autralii ;)
http://www.rpw.com.au/sho...uemart&Itemid=5

Hubeeert napisał/a:
Ja to pisałem. CA4A MIVEC miał problem własnie z trwałością tego systemu. Informacja z MMC.


Ale co się dzieje? Jeśli te silniki są tak awaryjne, dlaczego samochody osiągają takie ceny? Dlaczego wiele ludzi modyfikuję te silniki, np dół od 4g93... Trochę to dziwne. U nas w pl też było przekonanie że silnik z 1.6 jest "niereformowalny"... Do czasu aż ktoś to zrobił.
Przeglądałem też dużo for, nie wyczytałem tego że są to mało trwałe silniki, że coś się psuje po jakimś tam przebiegu. Chyba że użytkownik że swojej winy zniszczy silnik. Może jeszcze konretów nie mogę napisać, bo auto mam za krótko, nie shamowałem samochodu, więc też nie wiem jak z mocą i momentem. I nie chodzi też o to, że jak mam ten silnik to "musi" byc dobrze. Kieruję się tutaj rozsądkiem, ale także wiedzą wyczytaną na innych forach. Poznaje ten silnik dopiero.
Ale jak na razie, patrzę przez palce na legendy krążące po necie.
Jak wcześniej napisałem, 4g92 podobno też nie dawało się uturbić, a już wystroić to w ogóle... Na forach też nie znalazłem usmażonych tłoków i zniszczonych bloków, a podobno tak się dzieję przy dmuchnięciu już 0.5bara...

kartomaniak gti - 06-11-2009, 17:43

Cytat:
W uk są dostania niemal od ręki, wysyłka do pl, 21 funtów. Zaczynając od filtrów, poprzez rozrząd, uszczelki, elektronikę itp. Za jakiś czas będę zamawiał. Jak ktoś, coś chce, to można razem zamówić, bo części są do wszystkich coltów:
http://www.camskill.co.uk...p?plid=m9b0s0p0

a tłoki sie dla mnie znajdą? bo kurde na tej stronie nie było albo słabo szukałem :?

Kleju - 06-11-2009, 17:49

Musiałbyś napisac do nich maila. Ja się jeszcze pytałem o czujnik temp, to mają w ofercie ale nie ma na stronie pokazanego. Więc jest szansa że będą mieć.
Ale w australii napewno coś znajdziesz ;)

kartomaniak gti - 06-11-2009, 18:05

no dobra jakby co to piston 81.5 cm :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group