To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] CAO Gti ---> pompa abs a korektor siły hamowan

pyjte - 01-12-2009, 20:57

Jutro zajrze do siebie mam Gti bez ABS. I sprawa będzie jasna.
kartomaniak gti - 01-12-2009, 21:12

pyjte, Tobie pewnie została pompa z 1.6
rosomak1983 - 01-12-2009, 22:57

pyjte napisał/a:
Jutro zajrze do siebie mam Gti bez ABS.

pyjte, twój Gtik to swap z 1.6. Nie bylo chyba Gtików bez ABS-u

Anonymous - 02-12-2009, 01:13

Były.
pyjte - 02-12-2009, 15:14

Cytat:
pyjte, twój Gtik to swap z 1.6. Nie bylo chyba Gtików bez ABS-u
Byly bo się spotkałem z pytaniem o tylna piaste z abs'em czy bez.
kartomaniak gti, Masz rację. A taki swap z 1.6 bez abs nie byl by rozwiązaniem ?

kartomaniak gti - 02-12-2009, 15:19

Cytat:
A taki swap z 1.6 bez abs nie byl by rozwiązaniem ?


zastanawiam sie nad tym...

pyjte - 02-12-2009, 15:47

kartomaniak gti napisał/a:
zastanawiam sie nad tym...
Myślę że takie rozwiązanie może być najprostsze, najskuteczniejsze i najlepiej wykonane. Zamiast się bawić w jakieś udziwnienia.

kartomaniak gti, przy tym muszę Ci powiedzieć że Piasta do gti z tyłu bez abs'u jest lżejsza :lol:

kartomaniak gti - 02-12-2009, 16:25

dobrze wiedziec :D

[ Dodano: 24-03-2010, 17:54 ]
Żeby nie zakładać nowego tematu.... rozebrałem pompe hamulcową, dokładnie ją wyczyściłem i wymieniłem gumki tłoczka. Pompe zamontowałem i cos nie bangla, pompuje pompuje a pedał od hebla dalej miękki... co jest grane :?: :?: :?:

grifin010 - 28-09-2010, 14:23

Uwaga Odkop !

Udało sie komuś sprawić zeby tył zaczął hamować ? Duzo jest roboty w wywaleniem pompy ? A jakie wrażenia po ww. czynnosci ?

mechu102 - 30-09-2010, 11:01

moze masz zle uszczelnienia, a moze masz odwrotnie pozakladane gumki jesli jest to uszczelnienie typu - "U", sprawdz wargi na uszzcelnieniach, stan cylindra po ktorym pracuja gumki. to wszystko ma wpływ na trzymanie cisnienia a tobie widocznie ucieka.
na silownikach przy dobrze dobranych uszczelnianiach i probie cisnienai 400bar przy 15 minut nie ma prawa nic spasc.
troche pracuje w hydraulice silowej i zajmuje sie naprawa, regeneracja urzadzen hydraulicznych min silownikami.
Ja zawsze robie pomiary starych uszczelnien i zamawiam na wzor nowe w jednej firmie:
http://www.passerotti.com.pl/ofirmie
Zrobia ci nawet uszczelnienia pod konkretny wymiar jak nie maja w katalogu.

grifin010 - 30-09-2010, 21:46

mam odłaczony ABS poprzez wywalenie tylnych talerzyków , i aktualnie zero hamowania z tyłu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group