To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Chip tuning Kraków.

mkm - 03-06-2010, 19:15

konradx napisał/a:
Pan sprzedawca z salonu i Pan "kierownik ASO" proponowali wgranie nowej mapy za 1.5kPLN w "zaprzyjaźnionej" stacji

Trafiłeś na tak zwanych „łowców jeleni”.
Od „zaprzyjaźnionej stacji” dostaja gratyfikacje finansowe (niemale :wink: ) za doprowadzenie klienta.
Sek w tym, ze wszystko odbywa się na zasadach „niepisanej umowy” wiec w razie kłopotów wypieraja się wszystkiego, a Ty z reguly nawet nie wiesz gdzie jest ten „zaprzyjaźniony warsztat”...

13zbyszek13 - 03-06-2010, 20:46

kolego ja mam REALLI ART założony przez ASO i po serii badań /drogowe,hamownia udowodniłem ze nie działa jak powinien / od 01/04/2010 w zasadzie mnie tylko zwodzą.
mkm - 04-06-2010, 07:36

13zbyszek13 napisał/a:
kolego ja mam REALLI ART założony przez ASO i po serii badań/drogowe,hamownia udwodniłem ze nie działa jak powonoiem / od 01/04/2010 w zasadzie mnie tylko zwodzą.

Jakbys mial RALLIART-a to pewnie byłoby ok :mrgreen:
13zbyszek13 popraw literowke :wink:

13zbyszek13 - 04-06-2010, 11:51

Ok.
KowaliK - 04-06-2010, 13:52

Żeś poprawił...
Krzysiek_slask - 04-06-2010, 14:31

KowaliK napisał/a:
Żeś poprawił...


Moze chlopina chcial po prostu wykpic zludna moc chipa opisywana tu na forum

REALLY ? ART :D

Hubeeert - 04-06-2010, 22:44

konradx napisał/a:
jak bym podjechał do ASO w Białymstoku ze zmienionym oprogramowaniem przez inne ASO pt. naprawa gwarancyjna - to co byście Panowie zrobili... rozumiem, że odesłali mnie z kwitkiem na lawecie?

Jeżeli by sprawdzili parametry pracy silnika i okazałoby się, że są zmienione - jest chip - to straciłbyś gwarancję na silnik i podzespoły z nim związane a MMC dostałoby informację o tym fakcie.
konradx napisał/a:
w lutym br. odebrałem nowego Outka II 2.0TDI a Pan sprzedawca z salonu i Pan "kierownik ASO" proponowali wgranie nowej mapy za 1.5kPLN w "zaprzyjaźnionej" stacji - bo oryginalny chip (box) MMC jest słaby a kosztuje 5kPLN... na pytanie co z gwarancją, czy nie będzie kłopotów, dowiedziałem się, że 70% Outków jeżdżących po polskich drogach ma wgraną "legalnie" mapę przez ASO i że jest "ciche porozumienie" między ASO, żeby przeprowadzać naprawy gwarancyjne w takich przypadkach... bo przecież MMC zapłaci...

A na piśmie tego nie dał prawda? Powiem w ten sposób - jeżeli to prawda to oznacza jedno z dwóch:
1. Kierownik jednego z serwisów powinien wylecieć na zbity pysk a ASO stracić autoryzację.
2. Faktycznie jest takie porozumienie i krok z punktu 1 powinien zostać powtórzony w tych uczestniczących w "porozumieniu" ASO.

13zbyszek13 - 05-06-2010, 07:46

Cytat:
Jackie


jesteś dealerem MITSUBISHI to powinieneś znać opowiedz na proste pytanie.
Ile dni ma deler na opowiedz na oficjalną złożoną na piśmie i potwierdzoną że została przyjęta reklamację ?

Hubeeert - 05-06-2010, 18:52

13zbyszek13 wszystko masz w warunkach gwarancji w ksiązce gwarancyjnej. I teraz zastanawiam się - czy nie potrafisz czytać czy po prostu usiłujesz coś udowodnić. Jeżeli to drugie - proszę napisz wprost o co tym razem oskarżasz dilerów (wszystkich) :lol:
Jackie - 05-06-2010, 19:47

konradx napisał/a:
dowiedziałem się, że 70% Outków jeżdżących po polskich drogach ma wgraną "legalnie" mapę przez ASO i że jest "ciche porozumienie" między ASO, żeby przeprowadzać naprawy gwarancyjne w takich przypadkach... bo przecież MMC zapłaci...

Ciche porozumienie? Żarty sobie robisz? Byłaby to dużej klasy nielojalność wobec partnera w biznesie (tu: MMC) więc pierwszy który to zrobi to... już go nie ma, tylko o tym nie wie. Poza tym jest to zwyczajnie nieuczciwe i tyle.
konradx napisał/a:
Pan sprzedawca z salonu i Pan "kierownik ASO"

To zapewne małe bolki, które biorą kasę od "zaprzyjaźnionego warsztatu" i mam wrażenie, że właściciel ASO nawet o tym nie wie. Jakbyś mógł mi podesłać z kim rozmawiałeś będę wdzięczny (via PW) a proszę o to, żeby kogoś nie obuli w kłopoty, bo np. gdybyś im uwierzył i zrobił mapę - gwarancji byś nie miał a regres do nich masz żaden, więc zanim oszukają innych klientów to trzeba coś z tym zrobić.
konradx napisał/a:
jak bym podjechał do ASO w Białymstoku ze zmienionym oprogramowaniem przez inne ASO pt. naprawa gwarancyjna - to co byście Panowie zrobili... rozumiem, że odesłali mnie z kwitkiem na lawecie?

Nie. Zadaniem ASO jest pomóc i uruchomić auto. To czy będzie to zrobione na gwarancji zależy wyłącznie od Ciebie.
13zbyszek13 napisał/a:
Ile dni ma deler na opowiedz na oficjalną złożoną na piśmie i potwierdzoną że została przyjęta reklamację ?

Na reklamację masz 14 dni na odpowiedź w innym przypadku przyjmujesz ją bez zastrzeżeń więc uznajesz i nie ma tu nic do rzeczy fakt bycia czy nie dealerem - to reguluje Kodeks Cywilny.
Pozdrawiam

13zbyszek13 - 06-06-2010, 08:47

Hubeeert napisał/a:
teraz zastanawiam się - czy nie potrafisz czytać czy po prostu usiłujesz coś udowodnić. Jeżeli to drugie - proszę napisz wprost o co tym razem oskarżasz dilerów (wszystkich)


1. Czytać kolego potrafię
2. O nic nie oskarżam
Chodzi mi o podpowiedź i tylko tyle.
Nie wiem skąd u Ciebie kolego tyle złośliwości ?

[ Dodano: 06-06-2010, 08:52 ]
Jackie napisał/a:
13zbyszek13 napisał/a:
Ile dni ma deler na opowiedz na oficjalną złożoną na piśmie i potwierdzoną że została przyjęta reklamację ?

Na reklamację masz 14 dni na odpowiedź w innym przypadku przyjmujesz ją bez zastrzeżeń więc uznajesz i nie ma tu nic do rzeczy fakt bycia czy nie dealerem - to reguluje Kodeks Cywilny.
Pozdrawiam


Dzięki za odpowiedź
podpowiedź mi jeszcze 14 dni kalendarz owych czy 14 dni roboczych.

Hiszpan - 06-06-2010, 13:17

Kalendarzowych.
13zbyszek13 - 07-06-2010, 19:17

Dostałem dziś odpowiedź że wszystko jest Ok i MMC nie widzi problemu.
Mimo że moje autko ma osiągi mniejsze niż deklaruje REALLI ART
Nm / KM
365 / 167 - dane jakie deklaruje REALLI ART dla Outlandera
344 / 162 - mój samochód z REALLI ART
310 / 140 - seryjny wg.danych MMC
-----------------------------
- 21 / - 5
Co z tym fantem zrobić ?

rezon - 07-06-2010, 22:13

13zbyszek13 napisał/a:
Dostałem dziś odpowiedź że wszystko jest Ok i MMC nie widzi problemu.
jak zwykle :( . Jeszcze Ci odpiszą, że nie są stroną, bo samochód i realiarta kupiłeś od dealera, a nie od MMC. Skąd ja to znam....
13zbyszek13 napisał/a:
- 21 / - 5
Co z tym fantem zrobić ?
masz wyjścia dwa - olać sprawę albo zażądać zwrotu kasy za produkt niezgodny z umową od dealera, u którego kupiłeś realiarta (jeśli jesteś konsumentem to ARt. 10 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego). Następnie albo dostaniesz kasę i oddasz realiarta, albo zaproponują obniżkę jego ceny, albo będziesz musiał dochodzić swoich praw sądownie bo Cię oleją, a MMC ich będzie wspierać duchowo zamiast naciskać na załatwienie sprawy polubownie ku obopólnemu zadowoleniu.

Jackie - 07-06-2010, 22:47

13zbyszek13 napisał/a:
- 21 / - 5
Co z tym fantem zrobić ?

Powiedz mi gdzie badałeś te parametry? Czy hamownia jest certyfikowana? Czy jest czteronapędowa (wiem, że można odpiąć napęd 4X4 niemniej masa wirowana wału pozostaje i powinna być uwzględniona) ? Poza tym różnice wydają mi się być w granicach błędu nawet na dobrych hamowniach ale o tym niech wypowie się jakiś inżynier, bo mnie wiedzy nie starcza.
Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group