To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Kupno Sigmy

VirMan - 04-06-2010, 23:25

siedzi na glebie - ecs dead sądząc po stanie auta - licznik cofany , robota w instalacji , normalne ślady użytkowania , nie ma egr'u , ale pomalowany silnik na czerwono , wiec starszy niz 93 chyba - ale lukasz potwierdzi lub nie. w każdym razie tclu nie ma , wiec nie wiadomo czy w ogóle były z ecs bez tcl , więc wątpię czy to oryginalny silnik. Powiem tak.. Może być mocno dłubany , chociaż po tym diamancie czarnym nie zaskoczy mnie nic :D Nie widać żeby był bity. benzyna , w tle laweta , wiadomo.. Ale cóż - zawsze może sieokazać że .. ktoś nie wie jak ECS naprawić i z tego powodu sprzedaje :)
lukasz12 - 05-06-2010, 01:33

W sumie z tego co widzę to taka średnia, nie jest to totalny złom, ale szału nie robi i obawiam się że po przyjechaniu na miejsce i jeździe próbnej byłoby się do czego doczepić. Podejrzewam że zmęczona kilkuletnią eksploatacją w kraju. Brak TCLu jest fabryczny - zdarzały się takie wersje (szczególnie na poczatku produkcji tj. wczesne 91), chociażby Zbyszek ma takową mimo że późniejsza bo 92.
Pytanie jak chodzi w tym skrzynia i silnik. Karoseria wydaje się być nawet znośna. Wydaje mi się że cena prawdopodobnie adekwatna do stanu i żeby to jeździło tak jak powinno to pewnie ze 2000 trzeba będzie włożyć (chociazby na jakieś drobiazgi typu elementy zawieszenia czy opony itd). Jak ktoś jest blisko to mógłby obejrzeć. W ostateczności z biedą sie da pieniądze odzyskać rozkręcając i sprzedając na cześci.

VirMan - 05-06-2010, 14:43

no ale 93 to nie jest :) a jak jest - to znaczy ze swap silnika i wiadomo co z resztą.
lukasz12 - 05-06-2010, 17:55

VirMan napisał/a:
no ale 93 to nie jest :) a jak jest - to znaczy ze swap silnika i wiadomo co z resztą.


A pytanie z mojej strony takie: Zadałeś sobie trud sprawdzenia, czy to jest 93? Bo odnosze po raz kolejny wrazenie że to jest post, który ma za zadanie tylko post_count++.
Czy mam się po raz 35 powtórzyć że: 93+ mają co najmniej 1 poduszkę powietrzną, inne halogeny, klimatyzację z ekranem, inną tapicerkę, i napis SIGMA nad tablicą rejestracyjną?
Nie lubię być nieprzyjemny, ale odnosze wrażenie że na siłę teraz próbujesz dorobić ideologię że silnik był swapowany. Nie mówie ze to świetne auto, ale nie rozumiem doszukiwania się mankamentów na siłę, tymbardziej że nie ma ku temu podstaw.

zbyszek05 - 05-06-2010, 18:09

no to dołoże parę zdań .....żeby pisać czy to ten a nie inny rok proponuję zajrzeć do sewisówki sigmy tam jest czysto i wyrażnie napisane co było w którym roku ...ba nawet miesiącu modyfikowane a nie chce już mi się szukać . :wink: silnik napewno nie swapowany a to ze ma napisy na czerwono to kwestia lakieru i napisze jeszcze że mam wersję też bez tcl-u a bubek w 24 zaworkach nie ma ecs-u . a przełom konstrukcyjny w silnikach 6g72 wypadał na początku lat 93 tak jak łukasz zauwazył i tak już zostało .karoseria przeszła mały "lifting" oświetlenia . ponadto u mnie rejstracja wypadła w 93 roku ale według win auto jest z końca lat 92 co nie znaczy że model ze zdjęcia jest ze np.stycznia 93?
myślę że cena za taki stan jest adekwatna

zuku19 - 05-06-2010, 23:21

Sorki jeśli kogoś urażę ale, dziwię się co niektórym .
Wystawia ktoś auto za 3200zł od razu zakładacie że musi to być złom i narzekanie że za tanio , jak ktoś wystawi auto za 7000 zł też są narzekania że za drogo . Uważam że tylko osobiste oględziny mogą dać światło na cenę.
Wystawiłem swoje auto za śmieszną cenę bo po prostu chciałem sprzedać , ale nie poszło i nie żałuję wkład jaki włożyłem z opłatami to 550zł i śmigam , a resztę powolutku dopieszczę.
Była to okazja dla kupującego i to samo może się tyczyć tego za 3200 , kto wie może warto się zainteresować.

lukasz12 - 06-06-2010, 03:53

zuku19 napisał/a:
Sorki jeśli kogoś urażę ale, dziwię się co niektórym .
Wystawia ktoś auto za 3200zł od razu zakładacie że musi to być złom i narzekanie że za tanio , jak ktoś wystawi auto za 7000 zł też są narzekania że za drogo . Uważam że tylko
Była to okazja dla kupującego i to samo może się tyczyć tego za 3200 , kto wie może warto się zainteresować.


Kto narzeka że złom to narzeka, ale za 3000 cudów nie ma co się spodziewać. Nie musi być bardzo zła, ale nie będzie to egzemplarz do jazdy bez dokładania. Nie oszukujmy się. Nawet jak na Sigmę, która jest tania to 3000 to minimum za egzemplarz na chodzie, ale wymagający nakładów.

zuku19 - 06-06-2010, 09:57

lukasz12 napisał/a:


Kto narzeka że złom to narzeka, ale za 3000 cudów nie ma co się spodziewać. Nie musi być bardzo zła, ale nie będzie to egzemplarz do jazdy bez dokładania. Nie oszukujmy się. Nawet jak na Sigmę, która jest tania to 3000 to minimum za egzemplarz na chodzie, ale wymagający nakładów.

Ja jeszcze nie widziałem auta do którego nie trzeba dołożyć , wszystkie to wieczna skarbonka. :)

VirMan - 06-06-2010, 09:59

lukasz12, pisałem że nie 93 , bo gość w ogłoszeniu napisał że to 93.. Czytaj uważnie i ze zrozumieniem. A są sigmy rejestrowane w 94 i są przed tymi dodatkami... Postaram się pamiętać rozkładówki wychodzenia roczników i specjalnie pisać że mówię o rejestracji (jak w Polsce określa się rocznik samochodu) a nie o produkcji .
Bulwa - 07-06-2010, 21:04

VirMan, w Polsce rocznik określa się z numeru vin ,a nie z daty pierwszej rejestracji,moja sigma w niemczech była 96r,taką kupiłem w Polsce urząd celny stwierdził że dla nich to 95 bo tak jest w vinie,tak też mi zarejestrowali,dużo japończyków tak ma ,postarzyli mi już tak trzy auta.
VirMan - 08-06-2010, 20:05

ok :? może jestem ciemny ale czemu moje auto ma rocznik 94 skoro produkcje ma 93 ? albo szary diamant miał w dowodzie 92 a vin mówił ze 91 ? :roll:
Zajc3w - 08-06-2010, 20:13

W POlsce jak to w Polsce co WK to inna interpretacja. Ważne, że wyposażenie i zastosowane rozwiązania techniczne zależą od roku produkcji, a nie od roku pierwszej rejestracji.
wojtas - 09-06-2010, 07:10

VirMan napisał/a:
ok może jestem ciemny ale czemu moje auto ma rocznik 94 skoro produkcje ma 93 ?

Bo w Tarnowie urzędnicy WK są dziwni, w dowodzie data produkcji powinna być zgodna z WINem. :!:

lukasz12 - 09-06-2010, 12:24

wojtas021180 napisał/a:
VirMan napisał/a:
ok może jestem ciemny ale czemu moje auto ma rocznik 94 skoro produkcje ma 93 ?

Bo w Tarnowie urzędnicy WK są dziwni, w dowodzie data produkcji powinna być zgodna z WINem. :!:


Ja myślę że przepisali z oryginalnego dowodu lub amerykańskiego TITLE. Nikt sie nie zagłębia w to co jest w VIN. Zresztą Diamante Virmana to jest model 94, choć produkowany końcem 93. Podejrzewam że u nas jest podobnie tzn. jeśli w niemieckich papierach był 93 to wpisza 93 mimo ze z VIN będzie to model 92. A takie różnice na podstawie których da się wychwycić faktyczny okres produkcji to zostają nam.

wojtas - 09-06-2010, 14:01

W moim przypadku, podczas pierwszego przeglądu w Polsce Pan diagnosta odczytał win i dowidziałem się, że mam 92’. A w BRIFie miałem 93’ (Data pierwszej rejestracji w Niemczech)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group