To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 Ogólne - Jakie graty do przekładki VR4

huesped - 13-09-2010, 17:12

witam cie koleo. ma pytanie ondosnie przekladki vr4 czy jest mozliwosc porozmawiania z toba tel?
mario mario - 13-09-2010, 19:30

huesped napisał/a:
witam cie koleo.

A z którym koleo chciałeś rozmawiać.

Ja temat zarzuciłem, bo stwierdziłem, że muszę się douczyć, aby chłopakom z forum głowy bzdurnymi pytaniami nie zaprzątać, więc przeczytałem chyba wszystkie tematy dotyczące VR4 i stwierdzam wszem i wobec, oczywiście wedle mojej wiedzy, że łatwiej i taniej jest przerobić VR4 na europejczyka, niż do europejczyka szczepić zawiechę i napęd z VR4. Ja ostatecznie wybrałem tą opcję droższą, ale niestety mój gal mimo że poliftowy to blachę ma za słabą i nie będą w niego aż tyle inwestował. W przyszłym roku sprzedaję i kupuję takiego samego tylko ze zdrowymi nadkolami i młodszego oczywiście dopiero do tego będę szczepił graty z VR4. Brat już mi szuka w Anglii Legnum VR4 rozbitego, oczywiście dostał instru jak może być rozbity. Także ja jestem narazie na etapie podjęcia decyzji i w trakcie szukania VR4.

Bartek - 13-09-2010, 20:12

mario mario, jak szukasz dla siebie - szukaj w Japonii - z Anglii przyjeżdża 1500 kg rdzy. Te auta są praktycznie niezabezpieczane antykorozynie od spodu (golusieńka blacha) która w moim przypadku po jednej zimie w Polsce z białej jak welon dziewicy stała ruda jak najwredniejsza małpa :)
mario mario - 13-09-2010, 20:30

Bartek napisał/a:
z białej jak welon dziewicy stała ruda jak najwredniejsza małpa :)
dobre porównanie. Jak zauważyłeś ja wybrałem ten droższy i bardziej czasochłonny sposób na stworzenie galanta w wersji elegance, rocznik około 2003 ale z silnikiem i zawiechą VR4. Tak że dla mnie blacha nie ma większego znaczenia i tak pójdzie cała buda na straty, dlatego brejdak szuka mi rozbitka, ale takiego sensownego, gdzie zawiecha silnik i inne potrzebne mi do przekładki elementy będą nienaruszone. Jeżeli przerabiałbym VR4 to wtedy tak tylko z Japan, ale w tym wypadku może być anglik. Rozbitek to większa szansa na tańszy zakup, jedynie obawiam się aby taki z Anglii nie był zajeżdżony. Ciężko będzie znaleźć bitego lekko w przód, mocno w bok i w tył, może być po dachowaniu, nawet takiego już znalazł, ale właśnie był zajeżdżony. Jest ideał do kupienia ale za 25 tys. dla mnie ściany grodziowej i dlatego wybrałem opcję Autora z Lublina. Na koniec mam pytanie w jakich latach robione były VR4 w ósmej budzie, bo albo nie doczytałem albo nie zwróciłem uwagi.
robertdg - 13-09-2010, 20:44

Cytat:
Na koniec mam pytanie w jakich latach robione były VR4 w ósmej budzie, bo albo nie doczytałem albo nie zwróciłem uwagi.
96-03
mario mario - 13-09-2010, 21:31

No właśnie widziałem na e-bayu dwa z 2001 roku i nawet ładniutkie ale cena w okolicach 25 tys PLN. Ale z 2003 to jakoś nie zauważyłem.
pawliku - 14-09-2010, 14:45

mario mario, w 2003 wyszło tylko 7 szt i to sedany i wszystkie juz nie istnieją :D
mario mario - 14-09-2010, 19:42

Cytat:
mario mario, w 2003 wyszło tylko 7 szt i to sedany i wszystkie juz nie istnieją :D
Jaja sobie chyba robisz. To co mogę się domyślać że w 2002 wyszło 50 a w 2001 100 sztuk i te dwa na e-bayu to rodzynki?
pawliku - 14-09-2010, 21:49

mario mario napisał/a:
Jaj sobie chyba robisz
Nigdy w życiu :) potwierdzone info :)

mario mario napisał/a:
To co mogę się domyślać że w 2002 wyszło 50 a w 2001 100 sztuk i te dwa na e-bayu to rodzynki?
możliwe ;)
swinks_UK - 14-09-2010, 22:52

Te w 2003 to wyszły, ale z garażu przy hali fabrycznej :D . Normalnie oprodukcja się zakończyła po koniec listopada 2002, a te kilka sztuk z późniejszą datą w VINie to auta co sie "walały" na hali przez następne 2 miesiące. (info za OZVR4)
mario mario - 15-09-2010, 20:46

To mnie nakręciliście. Siedzę i intensywnie myślę. Brachola nakręcam aby pojechał i sprawdził, ale nie mam z kąd kasy wykołować. Domyślam się że na temat tych dwóch to posiadacie wiedzę.
http://cgi.ebay.co.uk/200...=item3f027c6a64

http://cgi.ebay.co.uk/MIT...=item19bee5c386

ten bordo to za sam kolor bym kupił, mimo, ze blacha i tak by mi się nie przydała.

Anonymous - 15-09-2010, 21:14

Czasem import z JP nie wychodzi taniej? ;)
pawliku - 15-09-2010, 21:40

widze że sledzisz ebay'a tak samo jak ja dzis :D :D

ten pierwszy to ma ciekawe wnętrze bo jest od zwykłego gala elegance...

a bordo znalazłem dzisrano i oglądam go cały dzien bo normalnie w tym kolorku jest [bluzg]!!!! :)

swinks_UK - 15-09-2010, 23:32

pawliku napisał/a:

a bordo znalazłem dzisrano i oglądam go cały dzien bo normalnie w tym kolorku jest ZAJEBISTY!!!! :)


Jak każdy UK Ralliart - zeżarty przez rdzę do cna, że nawet nie ma czego zabezpieczać antykorozyjnie. Spodu brak. :D
Zresztą Michał (mike951) może potwierdzić... :wink:

[ Dodano: 15-09-2010, 22:34 ]
pawliku napisał/a:
ten pierwszy to ma ciekawe wnętrze bo jest od zwykłego gala elegance...


No, popatrz... a takie samo szło w Galach VR4 poliftowych... :P
Jakbyś się przyjrzał, to byś widział, że tapicerka nie ma wzorków tylko jest jednolita. :wink:

pawliku - 16-09-2010, 00:04

swinks_UK napisał/a:
Jakbyś się przyjrzał, to byś widział, że tapicerka nie ma wzorków tylko jest jednolita
w poliftach galach też była bez wzorków :P dokładnie ta sama tapicera :P

przyjrzyj sie :P nie jest podobne?

http://otomoto.pl/mitsubishi-galant-C14639647.html

http://otomoto.pl/mitsubi...-C14293609.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group