To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - Testy prasowe ASX-a.

robertdg - 21-10-2010, 16:47

j-rules napisał/a:
kanapy kiepsko wykonane w Fordzie? W którym i pod jakim wzgledem?
Wg mnie to kawałek tandentej szmaty, podatnej na zabrudzenia i plamy, nie wspominam tutaj o skórze, nie wiem, jakie kto ma podejscie w gustach wykonania auta, jednakże wedle mnie jakość wykonania za te cene auta moglaby byc o wiele lepsza.

j-rules napisał/a:
A silnik TDCI to HDI z PSA
Doskonale o tym wiem, chodzi mi o kwestie porównawcza, no bo jak go porównac z ASX-em, z którym silnikiem :?:
1.8 DID MIVEC 116KM lub 150KM, no bo chyba ze słabą benzyną porównywać się go nie będziem, praktycznie moznaby sprobowac porownywac ze 150KM, ale odnosnie wnetrz Fordów to kiepsko, tymbardziej, że w nowych Fordach, takie niby srebrne imitacje na kokpitach, przy panelach sterujacych, etc sa podatne na zarysowania, no jakbym mial miec nowy samochod i niechcacy palcem nieswiadomie/nie celowo zarysowac czesc kokpitu, to bym chyba piane wytoczyl z pyska i zepchnal grata ze skarpy

j-rules - 21-10-2010, 17:05

Cytat:
Wg mnie to kawałek tandentej szmaty, podatnej na zabrudzenia i plamy, nie wspominam tutaj o skórze, nie wiem, jakie kto ma podejscie w gustach wykonania auta, jednakże wedle mnie jakość wykonania za te cene auta moglaby byc o wiele lepsza.
Ale w ktorym Fordzie? w Kudze? Mozliwe, bo w Kudzie nie mialem okazji być. Natomiast w focusach i mondeo - materiał jak wszedzie. Jak w Oplach, Toyotach etc.
A jeszcze rzekłbym ze wygodniejsze i większe ;)

robertdg - 21-10-2010, 17:24

Kanapy w Kudze niewiele się różnią od Tych w Mondku IV generacji (2007-->) a wygoda, to kwestia predyspozycji osobowej, dla mnie ani Opel ani Ford nie jest wygodny, mówie tutaj o nowszych generacjach, nie przekraczających 10lat, zawsze miałem problemy z wygoda tych aut, co oczywiście odbijalo się na moim samopoczuciu, jednymi słowy, jako, że jestem wyczulony na kwestie wygody w aucie, cieżko byloby mi zrobić takim autam dystans 300km, bo już zacząłbym odczuwać dyskomfort - mógłbym to porównac do siedzenia na taborecie przez 8h na zajęciach szkolnych, a wiesz jak to wpływa na kierowce.
racer1972 - 21-10-2010, 22:24

Nieprawda,że cena Grand Vitary jest wysoka - jak do ASX'a dokupi się napęd na drugą oś i porównywalne wyposażenie to różnica wynosi raptem kila tysięcy... (Tak przyznaję chciałem ją kupić ale budżet nie pozwolił...) Ford Kuga jest trochę tandetny zwłaszcza tam gdzie nie od razu widać... Kształtka z badziewnego styropianu na koło zapasowe,dziadowska wykładzina bagażnika,odstająca (i ruszająca się) osłona silnika tylnej wycieraczki,drętwa tapicerka siedzeń... a cena z kosmosu nawet wyższa od Vitary,która ma skórę,biksenony itp.
Uwex - 23-10-2010, 08:56

Zobaczcie , że wbrew temu co piszą niektórzy ASX powala . :P
racer1972 - 23-10-2010, 21:34

Faktycznie zapomniała jak się chodzi z wrażenia... :badgrin:
Uwex - 28-10-2010, 08:32

ASX(benzyna) - Interia
rezon - 30-10-2010, 06:14

racer1972 napisał/a:
Kształtka z badziewnego styropianu na koło zapasowe,dziadowska wykładzina bagażnika,odstająca (i ruszająca się) osłona silnika tylnej wycieraczki,
to jest opis Forda czy Outlandera bo też pasuje :) . Dochodzą jeszcze styropiany pod nogami.
Uwex - 19-11-2010, 08:13

ASX - interia
slawekgr - 10-12-2010, 23:37

http://www.autokrata.pl/a...-1-6-mivec-9904

Test z silnikiem benzynowym

Uwex - 13-12-2010, 13:32

ASX 1.8 DID - autokrata.pl
czarnuch23 - 16-12-2010, 14:29

Nie jestem prasa ale służyłem jako kierowca do sesji zdjęciowej dla jednej z gazet :)

Parę spostrzeżeń co do samochodu: ASX 1.8DID AS&G Instyle.


- Nowe auto mały przebieg a silnik na zimno chodzi jak stary rozwalony diesel z mercedesa beczki. Wstyd go odpalać przy ludziach. Kultura pracy -5 w skali od 0 do 10.
Długo musiałem sie przyzwyczajać do pracy silnika ze skrzynią, W "terenie" gdzie musiałem trochę wspinać się pod górki sprzęgło protestowało pięknym smrodem.
Po tym jak wyłączyłem ESP żeby testować napęd smród już mnie nie opuszczał do samego końca jazdy (miałem wrażenie że nie radzi sobie)

- Zawieszenie jest typowo na drogi utwardzone i lepiej żeby nie było dziur. Można zapomnieć o zabawie w terenie; szkoda auta. Każda dziura to nieprzyjemny łomot od zawieszenia, sztywne, na dziurach ma tendencje do nieprzyjemnego bujania przód-tył (kolegę mdliło jak byśmy byli na morzu),

- Wnętrze: Plastiki trzeszczą na każdej dziurze (auto nagrzane a nie kostka lodu), system Rockford Fosgate przyjemnie gra ale głośnik niskotonowy brzmi jakby był oderwany od całości. Moim zdaniem wygłuszenie auta też powinno troszkę lepiej sie spisywać- silnik, zawieszenie opony wszytko to jest mocno slyszalne co wydaje mi sie za taka kase dość uporczywe.

Ogólnie autko przyjemnie się prowadzi na asfalcie i w mieście, Napęd na 4 koła w zimę zapewni całkiem fajną przyczepność chodź bez ESP utrzymanie auta w ryzach wymaga już doświadczenia. Z włączonym ESP wypluło mnie z zakrętu przy tej samej prędkości gdzie spokojnie przejechałem w poślizgu bez ESP - prawdopodobnie kwestia przyzwyczajenia się :)

Skrzynia w normalnym ruchu sprawuje się bardzo dobrze, precyzyjne zmiany biegów, chodź biegi jak dla mnie bardzo krótko zestopniowane. Silnik na mieście daje sobie świetnie radę jest dynamiczny, pozwala sprawnie poruszać się w miejskim ruchu. W terenie raczej ciężko było mi go okiełznać na 1 "pałowanie" na 2 znowu dusił się bo nie dawał rady. Albo orgia obrotów albo nigdzie nie pojedziesz.

Bardzo fajny akcent podświetlenia dachu panoramicznego i sama przesłona dachu składająca się z 3 sztywnych części podsufitki a nie miękkiego materiału. Środek bez "wodotrysków" prosty ale funkcjonalny.

"teren" o którym mowa wyżej to nic innego jak drogi szutrowe, trochę zasp i zjazdów nad wisłę ale omijając tarasy Offroad (wjechać bym wjechał ale juz bym tam został ), Czyli drogi gdzie moj colt spokojnie przejedzie i nic nie urwie.

Podsumowując nie wydał bym ponad 110 tysięcy na to auto, Za tą kasę spodziewałem się troszkę więcej wygody i jakiś kompromis między autkiem na miasto a autem pseudo-terenowym. Dostałem tylko auto na miasto chodź na pewno bezpieczniejsze przy trudnych warunkach pogodowych.

irekmiecz - 16-12-2010, 16:14

http://moto.onet.pl/16324...ul.html?node=20
lapass - 17-12-2010, 10:54

Porównanie ASXa z Dusterem, miesięcznik 4x4, numer 10/2010.




Jerry_1 - 17-12-2010, 17:21

czarnuch23 napisał/a:
Długo musiałem sie przyzwyczajać do pracy silnika ze skrzynią, W "terenie" gdzie musiałem trochę wspinać się pod górki sprzęgło protestowało pięknym smrodem.
Po tym jak wyłączyłem ESP żeby testować napęd smród już mnie nie opuszczał do samego końca jazdy (miałem wrażenie że nie radzi sobie)
A czy Ktoś jeszcze z Koleżeństwa forumowiczów stwierdził taki objaw, czy była to wada tylko tego egzemplarza ? Z góry dzięki za wypowiedzi.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group