[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wyciek oleju
Hugo - 20-11-2011, 19:42
adt81 napisał/a: | Hugo to jest ten taki sporych rozmiarów ? | Tak. adt81 napisał/a: | A czy jazda z takim defektem jest w jakiś sposób szkodliwa dla skrzyni - olej silnikowy może się do niej dostać ? | Nie. adt81 napisał/a: | Jeśli to jest faktycznie ten uszczelniacz (swoją drogą jak to na 100% zdiagnozować ?) | Raczej nie ma tam innego miejsca, z którego mógłby być wyciek oleju silnikowego.
adt81 - 20-11-2011, 19:59
OK dzięki serdeczne za info - może jutro przejadę się do mechaników którzy robili mi rozrząd i zapytam ile by ze mnie zdarli za taką "robótkę" i czy podołają takiemu zadaniu
wonsz - 08-01-2012, 12:24
Przy wymianie kopułki zauważyłem coś niepokojącego. Chyba jest to olej. Tylko skąd on wycieka.
http://i.imgur.com/T7lHb.jpg
http://i.imgur.com/USSKR.jpg
http://i.imgur.com/iMlFZ.jpg
http://i.imgur.com/qXJiD.jpg
http://i.imgur.com/MGFUw.jpg
plecho1 - 08-01-2012, 12:50
Najprawdopodobniej spod pokrywy zaworów, albo dokręć pokrywę albo uszczelka do wymiany.
radek79 - 08-01-2012, 13:59
plecho1 napisał/a: | Najprawdopodobniej spod pokrywy zaworów, albo dokręć pokrywę albo uszczelka do wymiany. |
raczej na pewno ,całkiem niedawno przerabiałem temat, za dwie uszczelki ELRINGA zapłaciłem 49zł, trochę roboty jest bo trzeba ściągać kolektor ale przy okazji można z kontrolować stan świec i przewodów WN bo wszystko będzie na wierzchu
deejay - 08-01-2012, 23:47
wonsz napisał/a: | Przy wymianie kopułki zauważyłem coś niepokojącego. Chyba jest to olej. Tylko skąd on wycieka. |
Wyciek oprócz pokryw zworów jest z zaslepki głowicy po stronie skrzyni jak widac. W samej zaślepce jest oring który wystarczy potraktować dobrym silikonem olejoodpornym , wszystko ładnie odtłuscic i położyc cieńką warstwę silikonu i po problemie , roboty max 30 min
Zhan - 12-01-2012, 21:48
deejay napisał/a: | Wyciek oprócz pokryw zworów jest z zaslepki głowicy po stronie skrzyni jak widac. W samej zaślepce jest oring który wystarczy potraktować dobrym silikonem olejoodpornym , wszystko ładnie odtłuscic i położyc cieńką warstwę silikonu i po problemie , roboty max 30 min |
Heh, właśnie zajrzałem na forum żeby o to spytać bo zaczyna mi się sączyć spod tej zaślepki . Orientujesz się może jaki numer ma ten oring?
deejay - 12-01-2012, 23:58
Zhan napisał/a: | Orientujesz się może jaki numer ma ten oring? |
Nigdy go nie mierzyłem , wiec nie wiem .
Zhan - 21-01-2012, 16:01
radek79 napisał/a: | trochę roboty jest bo trzeba ściągać kolektor |
A tak przy okazji, jak ściągacie kolektor to zakładacie później starą uszczelkę czy nową?
radek79 - 21-01-2012, 16:44
Zhan napisał/a: | radek79 napisał/a: | trochę roboty jest bo trzeba ściągać kolektor |
A tak przy okazji, jak ściągacie kolektor to zakładacie później starą uszczelkę czy nową? |
ja zakładałem na starą bo nigdzie nie dostałem nowej
koliber124 - 23-01-2012, 00:22
deejay napisał/a: | wonsz napisał/a: | Przy wymianie kopułki zauważyłem coś niepokojącego. Chyba jest to olej. Tylko skąd on wycieka. |
Wyciek oprócz pokryw zworów jest z zaslepki głowicy po stronie skrzyni jak widac. W samej zaślepce jest oring który wystarczy potraktować dobrym silikonem olejoodpornym , wszystko ładnie odtłuscic i położyc cieńką warstwę silikonu i po problemie , roboty max 30 min |
ma ktoś zdjęcie może gdzie dokładnie jest ta zaślepka głowicy?
Zhan - 23-01-2012, 00:27
http://imageshack.us/f/803/silniku.jpg/
koliber124 - 23-01-2012, 00:32
Zhan jesteś wielki...
dzięki
pozdr
wonsz - 25-01-2012, 13:28
Czym to może być spowodowane?
http://i.imgur.com/n8Hxp.jpg
polaff - 25-01-2012, 13:34
uszczenienie między pokrywą zaworów a kanałem świecy takie okrągłe gumki tzw. okulary.
|
|
|