To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wyciek oleju

Hugo - 20-11-2011, 19:42

adt81 napisał/a:
Hugo to jest ten taki sporych rozmiarów ?
Tak.
adt81 napisał/a:
A czy jazda z takim defektem jest w jakiś sposób szkodliwa dla skrzyni - olej silnikowy może się do niej dostać ?
Nie.
adt81 napisał/a:
Jeśli to jest faktycznie ten uszczelniacz (swoją drogą jak to na 100% zdiagnozować ?)
Raczej nie ma tam innego miejsca, z którego mógłby być wyciek oleju silnikowego.
adt81 - 20-11-2011, 19:59

OK dzięki serdeczne za info - może jutro przejadę się do mechaników którzy robili mi rozrząd i zapytam ile by ze mnie zdarli za taką "robótkę" i czy podołają takiemu zadaniu :-)
wonsz - 08-01-2012, 12:24

Przy wymianie kopułki zauważyłem coś niepokojącego. Chyba jest to olej. Tylko skąd on wycieka.

http://i.imgur.com/T7lHb.jpg
http://i.imgur.com/USSKR.jpg
http://i.imgur.com/iMlFZ.jpg
http://i.imgur.com/qXJiD.jpg
http://i.imgur.com/MGFUw.jpg

plecho1 - 08-01-2012, 12:50

Najprawdopodobniej spod pokrywy zaworów, albo dokręć pokrywę albo uszczelka do wymiany.
radek79 - 08-01-2012, 13:59

plecho1 napisał/a:
Najprawdopodobniej spod pokrywy zaworów, albo dokręć pokrywę albo uszczelka do wymiany.

raczej na pewno ,całkiem niedawno przerabiałem temat, za dwie uszczelki ELRINGA zapłaciłem 49zł, trochę roboty jest bo trzeba ściągać kolektor ale przy okazji można z kontrolować stan świec i przewodów WN bo wszystko będzie na wierzchu

deejay - 08-01-2012, 23:47

wonsz napisał/a:
Przy wymianie kopułki zauważyłem coś niepokojącego. Chyba jest to olej. Tylko skąd on wycieka.


Wyciek oprócz pokryw zworów jest z zaslepki głowicy po stronie skrzyni jak widac. W samej zaślepce jest oring który wystarczy potraktować dobrym silikonem olejoodpornym , wszystko ładnie odtłuscic i położyc cieńką warstwę silikonu i po problemie , roboty max 30 min :wink:

Zhan - 12-01-2012, 21:48

deejay napisał/a:
Wyciek oprócz pokryw zworów jest z zaslepki głowicy po stronie skrzyni jak widac. W samej zaślepce jest oring który wystarczy potraktować dobrym silikonem olejoodpornym , wszystko ładnie odtłuscic i położyc cieńką warstwę silikonu i po problemie , roboty max 30 min :wink:


Heh, właśnie zajrzałem na forum żeby o to spytać bo zaczyna mi się sączyć spod tej zaślepki :-) . Orientujesz się może jaki numer ma ten oring?

deejay - 12-01-2012, 23:58

Zhan napisał/a:
Orientujesz się może jaki numer ma ten oring?


Nigdy go nie mierzyłem , wiec nie wiem .

Zhan - 21-01-2012, 16:01

radek79 napisał/a:
trochę roboty jest bo trzeba ściągać kolektor

A tak przy okazji, jak ściągacie kolektor to zakładacie później starą uszczelkę czy nową?

radek79 - 21-01-2012, 16:44

Zhan napisał/a:
radek79 napisał/a:
trochę roboty jest bo trzeba ściągać kolektor

A tak przy okazji, jak ściągacie kolektor to zakładacie później starą uszczelkę czy nową?

ja zakładałem na starą bo nigdzie nie dostałem nowej

koliber124 - 23-01-2012, 00:22

deejay napisał/a:
wonsz napisał/a:
Przy wymianie kopułki zauważyłem coś niepokojącego. Chyba jest to olej. Tylko skąd on wycieka.


Wyciek oprócz pokryw zworów jest z zaslepki głowicy po stronie skrzyni jak widac. W samej zaślepce jest oring który wystarczy potraktować dobrym silikonem olejoodpornym , wszystko ładnie odtłuscic i położyc cieńką warstwę silikonu i po problemie , roboty max 30 min :wink:

ma ktoś zdjęcie może gdzie dokładnie jest ta zaślepka głowicy?

Zhan - 23-01-2012, 00:27

http://imageshack.us/f/803/silniku.jpg/
koliber124 - 23-01-2012, 00:32

Zhan jesteś wielki...
dzięki
pozdr :twisted: :twisted: :twisted:

wonsz - 25-01-2012, 13:28

Czym to może być spowodowane?

http://i.imgur.com/n8Hxp.jpg

polaff - 25-01-2012, 13:34

uszczenienie między pokrywą zaworów a kanałem świecy takie okrągłe gumki tzw. okulary. 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group