To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Wyciszenie Outlandera

rezon - 02-02-2011, 12:00

13zbyszek13 napisał/a:
To raczej nie jest autko do takiej szybkiej jazdy .
150km/h to nie jest szybko na autobahnie. Jak są trzy pasy, to absolutnie nie należy jechać lewym z taką prędkością ;) . Już w PL teraz 140km jest dopuszczalne - też jest głośno. Ale teraz już wiem, dlaczego nie narzekasz na hałas w Outku - poniżej 100km/h faktycznie nie jest bardzo dokuczliwy jak się silnik nagrzeje.
andrzejGb - 02-02-2011, 14:07

moim zdaniem przy predkościach do około 80km/h problemem jest hałas do kół , powyżej tej prędkości problemem jest szum dochodzący albo z lusterek bocznych , szyb bocznych oraz co dziwne z przodu podszybie , wycieraczki
Muciek - 02-02-2011, 14:43

No samochód mistrzem aerodynamiki nie jest i nie ma się co oszukiwać w tej kwestii. Zresztą my nic nie zmienimy :D
13zbyszek13 - 03-02-2011, 16:58

Muciek napisał/a:
Jak dla mnie to nie jest tak tragicznie. Co wy wcześniej elektrycznymi pojazdami jeździliście, że nie wyrabiacie przy tych prędkościach?


Mnie tam pasuję choć zbyt często nie śmigam takimi prędkościami ponieważ jeżdżę większości po Wawie .

rezon - 03-02-2011, 21:37

13zbyszek13 napisał/a:
choć zbyt często nie śmigam takimi prędkościami ponieważ jeżdżę większości po Wawie .
ja jednak większość km robię w trasach - czasami nawet szybkiego ruchu, chyba stąd różnica w ocenie głośności. Dużo zależy też od rodzaju asfaltu - niedaleko ode mnie zrobili nową dwupasmową jezdnię to po remoncie jest 2x głośniej.
13zbyszek13 - 04-02-2011, 20:13

rezon napisał/a:
ja jednak większość km robię w trasach - czasami nawet szybkiego ruchu, chyba stąd różnica w ocenie głośności. Dużo zależy też od rodzaju asfaltu - niedaleko ode mnie zrobili nową dwupasmową jezdnię to po remoncie jest 2x głośniej.


Zdecydowanie jak bym jeździł większość w trasie po asfalcie to kupił bym zupełnie inne autko , szybsze i cichsze .

Grzesq - 04-02-2011, 21:29

13zbyszek13 napisał/a:


Zdecydowanie jak bym jeździł większość w trasie po asfalcie to kupił bym zupełnie inne autko , szybsze i cichsze .

Ja tam dzisiaj się zapomniałem na S8 i się zrobiło 200km/h na liczniku :mrgreen: , więc Outek chyba taki wolny w trasy nie jest jak po Wawie da się tyle :mrgreen:

lexus - 04-02-2011, 21:34

Jeszcze tyle nie gnałem nawet u niemiaszków i nawet nie wiem czy tyle by pojechał . :roll:
Grzesq - 04-02-2011, 21:37

lexus napisał/a:
nie wiem czy tyle by pojechał . :roll:
Jeżeli masz fabrycznie 140KM to raczej nie ma szans, chociaż ja swojego przed chipem nie sprawdzałem :) Puki co na A4 pogoniłem go raz 210km/h licznikowo w wakacje :) , ale z olbrzymim wysiłkiem od 200 praktycznie nie przyspieszał :twisted:
lexus - 04-02-2011, 21:46

A zabyłem że można sobie zachipować ,ale 190 już gnałem :mrgreen: i nie było z górki
Grzesq - 04-02-2011, 21:48

lexus napisał/a:
A zabyłem że można sobie zachipować ,ale 190 już gnałem :mrgreen: i nie było z górki
No to nie jest tak źle, widzę w takim razie, że jak kapelusznik raczej nie jeździsz :mrgreen:
lexus - 04-02-2011, 21:53

No czasami mi sie zdaża jak w kapeluszu ale w trasie to zawsze na maksa :lol: :sign3:
rezon - 04-02-2011, 21:59

13zbyszek13 napisał/a:
Zdecydowanie jak bym jeździł większość w trasie po asfalcie to kupił bym zupełnie inne autko , szybsze i cichsze
Człowiek uczy się na błędach ;) . Zależało mi też na 4x4, pakowności i niezawodności. Szybkość Outka mi odpowiada - nie jest wcale mułowaty po zmianach - 140 osiąga bez większych problemów, a więcej niż 160 raczej nim nie jeżdżę. Silnik może więcej, ale hamulce wtedy też trzeba by mocno upgradować do takich prędkości. Hałas to już niestety inna bajka :( o spokojnych rozmowach można zapomnieć. Dlatego rozważam powrót do plaskacza (ale z 4x4) kombi i nie wiem czy nie w doładowanej benzynie.
Grzesq - 04-02-2011, 22:04

rezon napisał/a:
hamulce wtedy też trzeba by mocno upgradować do takich prędkości
Ja się zupgradowałem do klocków EBC red stuff ceramiczne, tarcze EBC nawiercane i płyn hamulcowy motul o mocno zwiększonej temperaturze wrzenia, różnica jest olbrzymia, szczególnie przy częstym hamowaniu z dużych prędkości w trasie. Zroiłem kilka tysięcy już na tym secie i jest REWELACJA!
KowaliK - 04-02-2011, 22:35

Panowie, nie chce nic mówić, ale radzę Wam pozmieniać te posty z osiągnięciami na polskich drogach, bo a nóż ktoś nadgorliwy zgłosi je do administracji i polecą ostrzeżenia. :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group