To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Moja Gablota w wersji Elegance

KaWu - 07-04-2011, 08:17

rosomak1983 napisał/a:
KaWu, a nie jest tak ze w mitsubishi moze wywalac bład wtrysku przez to ze wiekszosc instalacji ma emulator o nieodpowiednich wartosciach


Póki co w Galu na lpg 4 gen. spotkałem się tylko ze złą pracą lpg i przez to zapalanie kontrolki. Nigdy jeszcze przez emulator.
Sprawdzane na instalacjach Staga i 1x na jakies ESGi zakładanej w serwisie Renault.

rosomak1983 - 07-04-2011, 12:44

Pieraś, zrób foty jak wygladaja świece tj te na ktorych teraz jezdzisz.

KaWu, kolor swiec na gazie bedzie taki jak na benzynie w przypadku dobrej badz złej mieszanki ???

Pieraś - 07-04-2011, 16:28

Ok, moze dzis bede zmienial to zrobie.

edit:

wymienilem juz kable i 3 swiece - na 4ej klucz sie obrocil bo jest znacznie mocniej dokrecona od reszty (sruba ok na szczescie na swiecy). Musze kupic docelowy klucz bo moj jest tyci okazalo sie wiekszej srednicy (lekki luz ma) - chyba, ze go sklepie i zobacze na starej czy dobrze z kazdej plaszczyzny lapie.

Zdjecia 2 starych swiec:






.... a tak malujac czarny scenariusz, zalozmy ze tej swiecy sie nie da odkrecic kluczem bo np. kazdy sie obroci to jak wtedy sie wyjmuje? demontaz glowicy wylacznie, czy zdejmuje sie pokrywe zaworow i ten caly tunel w ktorym jest swieca wychodzi? (aczkolwiek podejrzewam, ze swieca go pewnie trzyma)

edit:
kupilem w Tesco klucz do swiec za 10,49zl i tandeta jak nie wiem co - od razu przy wiekszym nacisku reki na uchwyt peknal ... a juz myslalem ze swieca puscila :D
Pojade wymienie na drugi ... moze tak zepsuje im wszystkie jakie maja na stanie bo to tania podruba, ktora nalezaloby z pulki zdjac :-X

edit:
klucz wymienilem ale nie moge tej swiecy odkrecic ... nawet jak wzialem przedluzke :( oczyw. calkiem na tzw. chama nie krecilem bo nie chce ani zerwac gwintu, ani uszkodzic szesciokata sruby.

Generalnie przed wymiana kabli i 3 swiec mial tak, ze czasem przy przyspieszaniu przerywal na LPG, po wymianie juz tego nie ma ... ale wolalbym komplet 4 swiec wymienic nie 3 :/ Az sie boje pomyslec, czy ktos wczesniej nie wkrecil jej krzywo albo co ... teraz probowalem na cieplym silniku chwycic ja, bo skoro na zimnym wczesniej nie moglem (innym kluczem - ktorym 3 pozostale odkrecilem) to na cieplym byloby lepiej. Zrobie jeszcze pozniej jedna probe na zimnym i zostawiam.

Pytanie ... co w takiej sytuacji sie robi? Mozna psiknac do kanalu wd40 albo cos?

mkm - 12-04-2011, 01:34

Pieraś, kup piwo, podjedż do jakiegoś warsztatu i poproś, żeby Ci świecę "ruszyli" :wink:
Potem już nie będzie problemów z odkręceniem.

KaWu - 12-04-2011, 08:55

rosomak1983 napisał/a:
KaWu, kolor swiec na gazie bedzie taki jak na benzynie w przypadku dobrej badz złej mieszanki ???


Szczerze to raczej dla mnie nie ma roznicy.
Raz jest bielsza, raz jest ciemniejsza posrodku a bielsza pobokach.

Pieraś napisał/a:
Pytanie ... co w takiej sytuacji sie robi? Mozna psiknac do kanalu wd40 albo cos?


Podjedź do jakiegoś mechanika jak mkm, napisał. CHyba najrozsądniejsze rozwiązanie jak masz słaby klucz.

Pieraś - 13-04-2011, 19:25

A nawiazujac do spalania co pisalem o trasie.
W miescie teraz mi wzial 14l LPG na 100km - nie ukrywam, ze jazda dynamiczna.

m6riano - 13-04-2011, 19:53

Mi pali w granicach 11,5-12,5 przy spokojnej nocnej jeździe więc twoje 14 to całkiem normalny wynik.
rosomak1983 - 13-04-2011, 20:47

czyli w miescie by spalił dwa razy tyle ? No chyba ze jakis extreme.
m6riano - 13-04-2011, 21:03

rosomak1983 napisał/a:
czyli w miescie by spalił dwa razy tyle ? No chyba ze jakis extreme.


??

rosomak1983 - 13-04-2011, 21:47

m6riano, koledze spalił 7 litrów gazu na trasie a 14 w miescie.
m6riano - 13-04-2011, 22:01

Już doczytałem...;-)w mieście spalanie w normie..natomiast w trasie 7 litrów..hhmmm...no mi kiedyś w dwie osoby w lato przy jeździe ok90km/h wyszło 9,36, więc te 7 to nie wiem jak liczone ale chyba niemożliwe.
Przy stałej 60kmh to może...

Pieraś - 14-04-2011, 10:21

przy kolejnej trasie znow przelicze ale wykluczam blad w liczeniu ;-) anyway przyspieszalem delikatnie ...
KaWu - 14-04-2011, 13:16

Pieraś napisał/a:
przy kolejnej trasie znow przelicze ale wykluczam blad w liczeniu anyway przyspieszalem delikatnie ...


Sprawdzałem u siebie, że lepiej przyspieszać płynniej a szybciej niż powoli i dłużej.
Spalanie idzie w drugą stronę niż ty podajesz :)

rosomak1983 - 14-04-2011, 13:35

KaWu napisał/a:
Sprawdzałem u siebie, że lepiej przyspieszać płynniej a szybciej niż powoli i dłużej.
Spalanie idzie w drugą stronę niż ty podajesz :)

dokładnie szybko przyspieszacz (krótko otwierasz przepustnice szerzej)
i potem utrzymujesz stała predkosc przy malo otwartej przepustnicy. to jest ECOdiving.

Pieraś - 14-04-2011, 14:06

no wlasnie ja nie wiem jak to jest z ekonomiczna jazda, czy np. lepiej trzymac samochod np. na 3 biegu na 2500 obrotow czy np. 2000 na 4 - oczywiscie nie wiem czy to sa dobre przyklady ale chodzi mi o to, czy ekonomiczniej jest np. wczesniej zmieniac biegi, czy pozniej - pomijam kwestai osadzania sie nagaru itp.

wkrotce sie umowie na 1 przeglad i zobacze co i jak - generalnie teraz jestem po zmienionych kablach i swiecach (kukne jak wychodzi spalanie)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group