[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY8A 2.0DID] Chip tuning 1.8 DID / 2.0 DID
jaceksu79 - 17-11-2011, 14:21
patrycjuszek napisał/a: | dpf zostal na miejscu wraz z czujnikami, poprostu nie ma w nim wkladu. |
jak nie masz wkładu to nie masz dpf-a
patrycjuszek - 17-11-2011, 14:40
A tu firma usuwająca DPF programowo a nie emulatorem:
http://www.kreatormocy.pl/index.php?act=fapdpf
Nie reklamuje ale chipują od niedawna 1,8 mivec did i 2,2 mivec did jako pierwsi w PL
jaceksu79 - 17-11-2011, 14:54
Widzisz, to nawet w jaki sposób piszą ( w oryginalnej obudowie, nawet polerowana czy tam szlifowana)- dla mnie to są działania po prostu kryminogenne i tym bardziej nie wierzę co piszą. po prostu szukają naiwniaków i jak widać znajdują...
patrycjuszek - 17-11-2011, 15:02
Dopuki w PL na przeglądach rejestacyjnych nie będzie obowiązku badania spalin i porównania ich z normą w homolagacji DPF-y będą usuwane.
Policja u nich chipowała CUPRE!!!!!
Nie możliwe że nie widzieli co robią oprócz chipowania
jaceksu79 - 17-11-2011, 15:15
patrycjuszek napisał/a: |
Policja u nich chipowała CUPRE!!!!!
Nie możliwe że nie widzieli co robią oprócz chipowania |
To,że wiem iż Polska jest dziwnym krajem to nie od dzisiaj
[ Dodano: 17-11-2011, 15:16 ]
patrycjuszek napisał/a: | Dopuki w PL na przeglądach nie będzie obowiązku badania spalin |
???????
patrycjuszek - 24-11-2011, 19:27
Chodziło mi o badanie diagnostyczne na stacji kontroli pojazdów.
Wtedy i w benzynach by ludzie katów nie usuwali.
Możesz mi powiedzieć jaki Garret u mnie w aucie siedzi gt16 czy gt17?
greg300 - 30-11-2011, 18:51
patrycjuszek napisał/a: | kupujesz auto i ma 140 ps i 310 nM, robisz chip na 180 ps i 400nM, pada ci dwumas. Wymieniasz na jednomas i te 400nM napotyka opór na skrzyni biegów, i dalej na przegubach i dalej na oponach ( zakładamy że tarcza i docisk dobrze trzymają) to jak myślisz co się dzieje na panewkach???
Dwumas kosztuje 500 pln wymiana panewek dużo więcej!!!!!!!!!!!!!! |
Panowie. stara i wszystkim znan jednistka 1.9TDI (silnik 1Z) ma zwykłe koło zamachowe, robi przebiegi rzędu 500k bezawaryjnie gdzie silnik multure pracy ma o wiele gorszą od nowszych jednostek 2.0TDI poniewaz 2.0 ma wałki które redukują drżenie silnika. Wniosek jest prosty. Jezeli nawet jest jakiś wpływ destrukcyjny dla silnkia czy skrzyni biegów, jest on znikomy.dwómasa zostałą skonstruowana głównie dla podniesienia komfortu. załozenie zwykłego koła zamachowego do nowej jednostki jest dobrym pomysłem jezeli ktoś ma podniesioną moc i zamierza jezdzić bardzo agresywnie i nie martwić sie o dwómase, gdyż koło dwómasowe przy stałym obciązeniu 400Nm nie zrobi więcej jak 60-70k. Ja zamontowałem boxa przy przebiegu około 1000km.miałem 180KM i 420Nm(pomiary na chamowni robione w firmie masters wawa) Przy 45k wymontowałem boxa i w/w firmie zrobili mi remap na 190KM i 400Nm. W tej chwili mam 55k i z przykrością stwierdzam ze juz słysze dziwny dzwięk w momencie kiedy puszczam gaz przy maxymalnym przyspieszaniu(dzieje sie to tylko przy puszczeniu gazu z maxymalnego obciązenia na biegach 1,2,3. Co prawda nie ma jeszcze żadnych efektów typu drgania czy szarpanie ale dzwięk jest niepokojący i napewno jest zwiastunem problemu.jeżdże naprawde agresywnie i bedę chciał załozyć zwykłe koło jezeli nie bedzie to zbyt problematyczne w kwesti samego montażu.jezeli drgania bedą nie do przyjęcia w co wątpie wróce do zregenerowanej dwómasy.Na forum VW takie experymenty juz robili i nikt nie narzeka. napewno podziele sie z wami odczuciami po zmianie.
krzychu - 30-11-2011, 18:53
greg300 napisał/a: | poniewaz 2.0 ma wałki które redukują drżenie silnika |
Mają, ale te 2.0 TDI montowane w Audi a nie Mitsubishi.... Twój nie ma na 99% wałków balansowych.
greg300 - 30-11-2011, 21:18
Mają, ale te 2.0 TDI montowane w Audi a nie Mitsubishi.... Twój nie ma na 99% wałków balansowych.
Nawet jezeli ich nie ma to i tak kultura pracy jest na wysokim poziomie w porównaniu z 1Z. zgadza sie??
patrycjuszek - 02-12-2011, 22:58
Dwumas tu prawie jak za darmo
http://allegro.pl/lancer-...1940503561.html
i jeszcze motorownia
http://allegro.pl/lancer-...1961720766.html
Jeżeli są takie ceny to się wcale awariami nie przejmuje i przyjemność z zachipowanego auta czerpie pełną gębą.
QaDo - 10-06-2012, 17:34
Jeśli ktoś jest z okolic Gdańska może podjechać do Kartuz na moda sterownika.
Tak jak wspomniał greg300, najlepszą opcją dla dwumasu jest 180KM i ~400Nm. Lub coś bardziej eco, ale przy tych ustawieniach Lancer pali z 6,5L.
Koszt nie tak wielki, za 450 damy radę Jeśli doszłoby wywalenie DPF'a to + 60zł. Więcej dłubania. A jak ktoś nawet chce może się zgadać i podesłać sam sterownik EDC16 z autka, w lancerku prosty do demontażu.
Arczi89 - 07-10-2014, 10:04
Ogólnie wrzucam dla potomnych możliwości autka
Delikatnie tylko poprawili fabrykę i jest gitara.
Seria: 159 KM / 350 NM
Po mapach: 176KM / 372 NM
mjsystem - 07-10-2014, 11:19
Arczi89 napisał/a: |
Seria: 159 KM / 350 NM |
A nie 140 KM i 310 Nm ?
Arczi89 - 07-10-2014, 11:44
No właśnie nie
Zmierzyli go i myśleli, ze jest po chipie.
Sprawdzili mapy są idealnie oryginalne. Nic nie ruszane.
Kolejnym krokiem było przeszukanie komory silnika (szukali boxa) i tez nic.
Nie mniej jednak powinien mieć 140KM i 310NM ale miał 159KM i 350 NM
Ten wykres cienką linią jest w serii.
mjsystem - 07-10-2014, 12:09
Arczi89 napisał/a: | Ten wykres cienką linią jest w serii. |
Szczerze nie rozumiem skąd taki wynik, ale nie podważam tego. Bywa . Swoją drogą, jak odczuwasz różnicę w mocy?
|
|
|