To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Nowy lancer z silnikiem VW????

Anonymous - 04-01-2007, 22:13

A mi się podoba o niebo bardziej od poprzedniego. Przód taki trochę a la Volvo S40/V50, ale za ostrymi liniami poprowadzony. Za to z tyłu pachnie Seatem i Alfą.
Liftbacka niet? A kombi?
EDIT: Byłem w dziale Lancer - tam jest znacznie więcej info, choć o innych wersjach nadwoziowych nic nie znalazłem (poza tym że nic nie wiadomo).

macia - 04-01-2007, 22:31

Tył faktycznie trochę z gorszej bajki, ale ogólnie myślę, że auto jest ładniejsze od swojego poprzednika, a ten czerwony w takiej werjsji nadwoziowej ze wszystkimi dodatkami bardzo mi się podoba :D
Marcin-Krak - 04-01-2007, 22:53

Heh kolejny raz dyskusja o nowym Lancerze :roll:
Ale oglądalem i porównywałem i nie wiem czy tylko ja odnosze wrazenie że w czerwieni wygląda inaczej niż granatowy - nie chodzi mi o kolor - tylko oto że tył czerwonego jakoś inaczej się prezentuje niż granatowego. :roll: :mrgreen:

A tak się zastanawiam ile z tych osób co piszą że jest coś nie tak - jakby mogły to by go nie kupiły bo im się nie widzi :?: :wink:

Matejko - 05-01-2007, 00:49

RegoR napisał/a:
a wy co myślicie...?


ja mysle ze ostrzezenie i temat na smietnik, ale ze jestes nowy to najpierw szukamy, a pozniej dopiero piszemy :)
chociaz ten temat to do scalenia albo zamkniecia :mrgreen:

Anonymous - 15-01-2007, 21:47

"Nowe Mitsubishi Lancer będzie oferowane początkowo z dobrze znanym, dostarczonym przez koncern Volkswagena 140-konnym dwulitrowym silnikiem diesla wykonanym w technologii pompowtryskiwaczy, montowanym już w Grandisie DI-D i Outlanderze DI-D. "
ale jednak....

Diesel Mitsubishi następnej generacji, którego wprowadzenie na rynek USA ogłoszono w Detroit, będzie oparty na silniku spełniającym Euro 5, który MMC opracowuje wspólnie z Mitsubishi Heavy Industries Ltd do modeli eksportowanych na rynki europejskie. Będzie to więc konstrukcja w pełni japońska..

Nowy silnik będzie wyposażony w filtr cząstek stałych i system katalizatorów wiążących tlenki azotu, by zapewnić zgodność z amerykańskimi normami Tier II Bin5, które wymagają, by emisja tlenków azotu była w dieslach tak niska jak w silnikach benzynowych.

Turbodiesel Mitsubishi będzie wykorzystywał lekki aluminiowy blok i system wtrysku common rail z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi. Nowa turbosprężarka o zmiennej geometrii kierownic przepływu dla gorącej i zimnej strony zapewni kontrolę doładowania w szerokim zakresie, dając Lancerowi - zdaniem Mitsubishi - szybką i silną reakcję na wciśnięcie pedału gazu.

"Podobnie jak w innych zaawansowanych turbosprężarkach, turbina Mitsubishi o zmiennej geometrii zapewnia możliwość zmiany przepływu przez stronę gorącą turbosprężarki, co pozwala wyostrzyć reakcję na gaz zmniejszając "turbodziurę". Jednak turbina Mitsubishi idzie o krok dalej dzięki zmiennej geometrii kierownic dolotu, która może regulować przepływ z kompresora do dolotu. Połączenie tych technologii zapewnić ma kombinację mocy i oszczędności paliwa.

Zastanawia mnie tylko, czy nie spróbują tego wrzucić do Evo..."

cytat za AUTOKRATA

...widać Mitsu też POTRAFI :mrgreen:

Hubeeert - 16-01-2007, 02:36

gg66 napisał/a:
widać Mitsu też POTRAFI

Ano
4D65 i 4D68 nie naleza do specjalnie udanych...

Robson86 - 16-01-2007, 02:53

Mitsu uczy sie na bledach :D
Z drugiej strony sie nie dziwie. W dzisiejszych czasach prawie kazdy sznujacy sie koncern posiada swojego diesla. Nawet Subaru zaczelo prace nad swoim pierwszym dieslem-boxerem...
<pozdroo>

Hubeeert - 16-01-2007, 02:54

Oby tak bylo. Bo jak do tej pory totalnie olalo temat diesla mniejszego niz okretowy ;-)
Anonymous - 16-01-2007, 19:39

Hubeeert napisał/a:
4D65 i 4D68 nie naleza do specjalnie udanych...


... Ty to jesteś pesymista :roll:

Hubeeert - 17-01-2007, 01:25

Pesymista widzi ciemnosc
Optymista widzi swiatelko w tunelu
Realista widzi nadjezdzajacy pociag
a Maszynista widzi 3 debili na torach

;-)

Anonymous - 17-01-2007, 08:46

gg66 napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
4D65 i 4D68 nie naleza do specjalnie udanych...


... Ty to jesteś pesymista :roll:


Eee, Hubert zwyczjnie kocha swojego Colta ale juz niekoniecznie każdy 'ożywczy' pomysł firmy-matki....

Pzdrw.

szczeslaw - 17-01-2007, 09:22

Hubeeert napisał/a:
do tej pory totalnie olalo temat diesla mniejszego niz okretowy

Bo japończycy, tak samo jak amerykanie, mają takie podejście do diesli. To tylko Europa jest zakochana w Dieslach. Toyota czy Honda musiały zainwestować w diesle, żeby utrzymać/zwiększyć swój udział w rynku. Mitsu ma tak mały udział w rynku europejskim, że nie zawracało sobie tym głowy. Do teraz. Ale zobaczymy co im z tego wyjdzie.

Krzyzak - 17-01-2007, 09:44

Bo i w Japonii diesel zaczyna swoja ekspansje (m.in. diesle grupy vw) - z dotychczasowych promili udzialu w rynku (doslownie bylo 0.4 czy 0.6%) cos w 2006 drgnelo :)
szczeslaw - 17-01-2007, 10:38

Krzyzak napisał/a:
Bo i w Japonii diesel zaczyna swoja ekspansje (m.in. diesle grupy vw) - z dotychczasowych promili udzialu w rynku (doslownie bylo 0.4 czy 0.6%) cos w 2006 drgnelo

Być może - tego nie wiem. Ale do Europy (ponad 50% udział diesli w rynku) jeszcze im daleko :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group