To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - PARODIE GALANTÓW - czyli jak zeszpecić Gala :-)

Tomek - 26-02-2013, 08:24

no z dizajnem to ruskie nieraz poszaleją
ale i tak możliwości i zdolności tunningowe (zakresie czy to body-kitów, czy też mechanicznie) mają wiele większe niż my Polacy

polaff - 26-02-2013, 08:29

tomek84 napisał/a:
możliwości i zdolności tunningowe (zakresie czy to body-kitów, czy też mechanicznie) mają wiele większe niż my Polacy

właśnie o tym piszę, Widać kto ma kasę i pomysł.
U nas większość opiera się o wydląd i to z reguły cały agrotuning polega na niebieskich diodach a'la wieśwagen gdzie tylko się da i założeniu pierwszej z brzegu dostępnej an alledrogo lotki na przód i tył no i oczywiście tuby rodem z fromarku co by ramka tablicy rej podkreślała charakter właściciela pojazdu.

cns80 - 26-02-2013, 09:16

szuwar napisał/a:
w podobny deseń

To chyba dzieło kolegi od nas z forum.

polaff napisał/a:
z reguły cały agrotuning polega na niebieskich diodach a'la wieśwagen gdzie tylko się da
A to opis taxi Mariana.

Ładnie to tak ? :)

Hugo - 26-02-2013, 16:26

polaff napisał/a:
nie mówię o wyglądzie aut
A ja właśnie o tym pisałem.

[ Dodano: 26-02-2013, 16:27 ]
tomek84 napisał/a:
ale i tak możliwości i zdolności tunningowe (zakresie czy to body-kitów, czy też mechanicznie) mają wiele większe niż my Polacy
Fakt, z czego to wynika? Dlaczego mają więcej takich części do tuningu?
Tomek - 26-02-2013, 17:50

Hugo napisał/a:
Fakt, z czego to wynika? Dlaczego mają więcej takich części do tuningu?


mają więcej kasy

ivan1977 - 26-02-2013, 21:31

Koledzy bez obrazy w naszym kraju nie istnieje pojęcie tuningu moim zdaniem tuning zaczyna sie od mechaniki a nie od agrotuningu jak napisał kolega wcześniej auta u nas najczęściej modifikowane na tzw wiejski tuning mają miejsce w szopie i polega to na tym ja ci coś dospawam dokleje z żywicy ty to pomalujesz i pojedziemy na wiejską potupajkę ubrawszy sie w sweterek i spodziany dresowe ekskluzywne kozaczki i każda panna nasza do tego parę neonów z alledrogo tania podróbka wydechu żeby szyby na wsi latały i auto mając seryjnie 136 km ma od razu ponad 200 i wszyscy wiedzą że jadę autem TUNINGOWANYM. Kiedyś też bylem wyśmiewany że F serii Hondy mam czerwony środek ( auto tuningowane u Niemca czerwono-czarna skóra ) i opinie 5km wiecej od kosiarki i myślę że coś mogę po otwarciu maski okazywało sie ze tam serce jest serii H hondy i głupi usmieszek z twarzy znikał.W Polsce ludzie nie mają kasy na profesjonalny tuning i dlatego jeszcze przez parę ładnych latek nie doczekamy się tego co jest w kraju Radzieckich Towarzyszy
polaff - 26-02-2013, 21:56

ivan1977 napisał/a:
dlatego jeszcze przez parę ładnych latek
= nigdy -> dobre czasy dawno minęły. Teraz sie nie zarabia teraz się pracuje.
Tylko weźcie pod uwagę, że to całe montowanie "xenonów" z renówki to taki sam agrotuning jak każdy inny.

szuwar - 26-02-2013, 22:01

cns80 napisał/a:
To chyba dzieło kolegi od nas z forum.


tą fotkę mam z Ebay, gość sprzedaje takie zderzaki, .... jak ktoś zainteresowany podeślę link :twisted:


ivan1977 napisał/a:
Koledzy bez obrazy w naszym kraju nie istnieje pojęcie tuningu moim zdaniem tuning zaczyna sie od mechaniki a nie od agrotuningu j


pojęcie tuning jest wielopłaszczyznowe, tak samo wizualny jak i mechaniczny .... tylko pytanie co zaliczamy do tuningu co do modyfikacji, indywidualnej zmiany, co do wiochy ..... Linia jest płynna ....

ivan1977 - 26-02-2013, 23:07

szuwar napisał/a:

pojęcie tuning jest wielopłaszczyznowe, tak samo wizualny jak i mechaniczny .... tylko pytanie co zaliczamy do tuningu co do modyfikacji, indywidualnej zmiany, co do wiochy ..... Linia jest płynna ....


Owszem pojęcie tuning to szeroki temat jednak Tuning optyczny

Ma na celu zmianę wyglądu pojazdu, podkreślenie jego wyższych parametrów, a także zaznaczenie indywidualności właściciela i podniesienie komfortu jazdy. Niektóre elementy tuningu mechanicznego są jednocześnie elementami tuningu optycznego (np. alufelgi) albo wręcz nie mają żadnego zauważalnego wpływu na osiągi, stając się jedynie optycznym tuningiem (np. sportowy tłumik wstawiony w miejsce fabrycznego).

Pojęcie tuningu optycznego przyjęło się wśród ludzi, jednak nie jest do końca prawidłowe. Tuning to tylko i wyłącznie dostrajanie i ulepszanie podzespołów, które mają za zadanie wprawiać samochód bądź motocykl w ruch, czyli osiąganie większej prędkości, skrócenie czasu przyspieszenia, zwiększenie elastyczności silnika. Tuningiem nie jest jednak instalowanie systemów car-audio, instalowanie komponentów, które mają za zadanie zwiększenie atrakcyjności samochodu itp,więc chyba miałem trochę racji

szuwar - 27-02-2013, 06:54

http://pl.wikipedia.org/w...samochod%C3%B3w

miałem to na myśli....

Tak na marginesie, ojciec ma Clio 1,2 z 2000r. Autko sprowadzone z Niemiec. Silnik nie najwyższych lotów :) kolor czerwony .... przyciemnione szybki, zawieszenie Elia, tłumik Elia. Ospojlerowanie ori Renault. Mimo braku mocy wygląda ciekawie, prowadzi się bardzo dobrze, każdy obiera drogę dla siebie ..... według portfela, uznania i fantazji, a nazwa operacji wychodzi po :)


ivan1977 napisał/a:
więc chyba miałem trochę racji


nie napisałem nie :)

cns80 - 27-02-2013, 07:56

ivan1977, a myślisz że rosjanie tego w szopie nie robią ? Zapewniam Cię że tak. I to w zdecydowanej większości. Z tych tu zaprezentowanych obstawiam że prawie wszystkie wyjechały z szopy. Tylko że im się bardziej chce coś zrobic od początku do końca. Spasować, dorobić z żywicy itd. U nas ogranicza się to do przeróbek z jednego modelu do innego, a u nich "produkują" sobie zderzak od podstaw (u nas czasami też, ale to margines). Do tego rynek zbytu dużo większy więc tak zrobione kopyto posłuży do produkcji dla kogoś innego i kasa będzie.

A gusta i mody w każdym narodzie inne i zapewne jak byście się pokazali swoimi Galantami we Włoszech, Francji albo Hiszpanii to miejscowi mieliby kupę śmiechu. Tak to już jest.

Marcino - 27-02-2013, 08:48

Niektóre nie są takie złe.... każdy mówi wiocha.. ale jakby tak taki kit ksztował jak używka z allego to sam by kupił.
Tomek - 27-02-2013, 08:54

Marcino napisał/a:

Niektóre nie są takie złe.... każdy mówi wiocha.. ale jakby tak taki kit ksztował jak używka z allego to sam by kupił.


ja bym nie kupił
także mijasz się z prawdą mówiąc "każby"

ivan1977 - 27-02-2013, 13:00

Pewnie wszyscy mamy po częsci rację ale jak ujrzałem Gala Evo z poprzedniej strony to zasłabłem Sportowy mam ochote zadzwonić do gościa żeby zgłebił mi definicje Sportowy wlot powietrza na masce też pewnie studzi ambicje kierowcy tego auta dostarczajac stały dostęp zimnego powietrza,pasy na aucie też nam mocy nie dodadzą pomijajać to wszystko auto zrobione niechlujnie choćby wnętrze które notabene nie pochodzi od tego auta
ps. Nie mam nic do wymiany wnętrza ale zrób to z jajem

Marcelinho - 27-02-2013, 14:39
Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
Jakby w tym Evo było jeszcze ze 280KM to rozumiem te dwa wydechy,wlot i spojler.Ale przy 136KM to on raczej wyglądem nic nie zwojuje :-P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group