To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Test Mitsubishi Outlander III

Lucas123w - 13-03-2013, 23:53

Artykuł nowej tańszej wersji Invite Plus
brbogdan - 12-05-2013, 22:10

Ciekawe porównanie - prawie z antypodów:
http://www.caradvice.com....omparison-test/
RAV4 i Outlander III najlepsze w terenie :-) . Porównywano mocne wersje benzynowe, u nas niedostępne :-( .
Pozdrawiam

bonito - 15-05-2013, 08:31

Ciekawe porównanie, zwróćcie uwagę na częstotliwość przegądów (zmiany oleju) w różnych samochodach: 15 tys, 12,5 tys, 10 tys. km (tak samo jest w USA).

Te same samochody mają w Europie, po 15,20 nawet 30tys okresy przeglądów!
Nie ma na świecie oleju silnikowego, który zachowa swoje właściwości powyżej 10-15tys km, po takim przebiegu zaczyna się zwiększone zużycie elementów silnika.

bonito

Witoldu - 17-05-2013, 12:24

Długie okresy międzyprzeglądowe to jeden z chwytów marketingowych w Europie , samochod i tak odjedzie okres gwarancji - co dalej to już producenta nie obchodzi bo za wszystko zapłaci klient .
brbogdan - 19-05-2013, 22:35

W poprzednim aucie (Honda Civic 1.4) wymieniałem olej co 20 tys. km i przejechałem nim ponad 170 tys. km. Silnik nie potrzebował dolewek oleju.
krzychu - 20-05-2013, 09:10

bonito napisał/a:
15 tys, 12,5 tys, 10 tys. km (tak samo jest w USA).

Te same samochody mają w Europie, po 15,20 nawet 30tys okresy przeglądów!


W USA z tego co słyszałem zazwyczaj leją byle co typu pół syntetyk to i tak dal nich dobry olej.

Ale oczywiście wymiana po 15 tys jak najbardziej nie zaszkodzi.

borsak1 - 24-09-2013, 14:45

jurekschroda napisał/a:
Podobnie jak dostępny jeszcze OII 2WD 2.0 benzyna - za 82 tys można dostać bardzo dobrze wyposażony samochód ( z nawigacją itp).


Nie obrażając kolegów, ale ten silnik nazjwyczajniej w świecie nie nadaje się do pędzenia outlander-a, stąd może tyle usterek, jest ok do passata ale na pewno nie do czegoś co jest 2x wyższe niż passat ! Jesli mi wprowadzą znów DiD Mivec-a to kupię od nich jedną sztukę :)

Trik - 24-09-2013, 17:56

borsak1 napisał/a:
OII 2WD 2.0 benzyna
Tu jest mowa o benzynie. TDI z paska , o którym chyba myślałeś nie siedzi w OII bodaj od 2 lat. :wink:
borsak1 - 25-09-2013, 08:31

@Trik masz rację, ja miałem na myśli dieselka od VW
mitsu00 - 25-09-2013, 15:56

borsak1 napisał/a:
@Trik masz rację, ja miałem na myśli dieselka od VW
borsak1 jak tam boje z ubezpieczalnia?
Karolewskiej - 25-09-2013, 16:17

Proszę kolegów o podbicie w wątku o wrażeniachogólnyc o outku3 :)
borsak1 - 26-09-2013, 08:17

mitsu00 napisał/a:
borsak1 jak tam boje z ubezpieczalnia?


Bojów nie ma, jak to się mówi "wyżej dup.... nie podskoczysz" - na razie czekam i oglądam ewentualnych następców miśka :) . Aczkolwiek gdzieś zawsze pali się ładny obrazek miśka z dopiskiem DiD Mivec :P

nasa1 - 28-03-2014, 23:52

Podbijam. Jeżdżę 2,2 DID manual i silnik jest rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na razie mam problem z tylnym dyferencjałem w nowym aucie. Czuję się nieco osamotniony w problemie, bo nawet serwis (rzetelny Japan Motors Katowice) mimo starań, prób, pewnie błędów nie rozwiązał problemu, ale wciąż się stara. Dyferencjał wymienili na nowy po 4000 km ale dalej coś trze przy skrętach na 4wd auto. Forum MITSU totalnie zielone jeśli chodzi o porady, poza jedną poradą na temat sprzęgła dyferencjału, ale to inny temat.

Sam silnik diesla moim zdaniem RE WE LA CJA !
Jedynka bardzo krótka, ale świetnie skrojona w teren. Reszta biegów rewelka, jak na tę pojemność. Moment obrotowy miodzio.

Puzonik83 - 29-03-2014, 21:53

nasa1 cały dyfer ci wymienili razem ze sprzęgłem? I czy na pewno to zrobili? Ja jak miałem taki problem to tez jeździłem i jeździłem a oni diagnozowali i sprawdzali i chyba tak na prawdę gó..no robili bo zawsze już miało być dobrze a było źle. A na koniec się wkurzyłem poszukałem sobie fajnego dyfra, założyłem i jest super, tylko przy wymianie się okazało, że nawet do oleju nie zajrzeli, bo spuściliśmy przy wymianie i był czarny jak silnikowy po 20kkm a niby sprawdzali olej i był super. Tylko, że moje auto już było po gwarancji....
nasa1 - 30-03-2014, 17:56

Puzonik83 napisał/a:
nasa1 cały dyfer ci wymienili razem ze sprzęgłem? I czy na pewno to zrobili? Ja jak miałem taki problem to tez jeździłem i jeździłem a oni diagnozowali i sprawdzali i chyba tak na prawdę gó..no robili bo zawsze już miało być dobrze a było źle. A na koniec się wkurzyłem poszukałem sobie fajnego dyfra, założyłem i jest super, tylko przy wymianie się okazało, że nawet do oleju nie zajrzeli, bo spuściliśmy przy wymianie i był czarny jak silnikowy po 20kkm a niby sprawdzali olej i był super. Tylko, że moje auto już było po gwarancji....

Sprzęgła ponoć nie ruszali. Wymienili dyfer, bo po rozebraniu widzieli jakieś opiłki. Wiesz........ ja nie wiem co oni faktycznie zrobili, bo tam nie siedziałem, ale przy wymianie opon ostatnio widziałem nowy dyfer (reszta była już zabrudzona). No chyba, że to ten stary tylko umyty :)

[ Dodano: 30-03-2014, 17:57 ]
krzychu napisał/a:
nasa1 napisał/a:
Forum MITSU totalnie zielone jeśli chodzi o porady, poza jedną poradą na temat sprzęgła dyferencjału, ale to inny temat.


No cóż jeśli serwis dysponując narzędziami diagnostycznymi, dokumentacją, doświadczeniem i Twoim samochodem nie rozwiązał problemu to jakiej porady się spodziewałeś jeśli u nikogo taki problem nie występował?

Mógłbym oczywiście wyciągnąć czarodziejską kulę i wywróżyć ale ostatnio coś się myli :(

Ale spróbuje mmmmmmmmmm kula mówi, że jeśli wymiana dyfra nie pomogła to może coś ze sterowaniem dyferencjału? Może jakiś czujnik daje zakłamane dane przez co sprzęgło działa w sytuacjach kiedy nie powinno?

Stary, po co się wypowiadasz nt Outlandera i 4WD, jeśli jeździsz Lancerem? Nie rozumiem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group