To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - ZBIORNIK PALIWA

Zakatek - 10-04-2015, 10:23

zbyszekm2 napisał/a:
Zakatek napisał/a:
Ile pieniążków ubyło Ci z kieszeni/torebki/plecaka/skarpetki, po tej przyjemności jaka spotkała Miśka? Wymieniałaś rurę wlewu paliwa? Zastanawiam się czy ten najtańszy zbiornik nie jest zbyt tandetny: http://e-pajero.pl/zbiorn...g-3200-did.html
Z góry dzięki za odpowiedzi!

To jest najprostszy zbiornik robiony chałupnicza metoda. Wzięliśmy go dla klientów którzy twierdzą, że jutro pajero sprzedają :) .


Dajesz na niego jakąś gwarancje? Coś mi ta cena nie pasuje skoro jakość taka kiepska... Po zakonserwowaniu go z zewnątrz wytrzyma przynajmniej 4 lata, pomijając oczywiście zdarzenia losowe typu zahaczenie bakiem o teren etc. Czy bardziej skłaniać do tego: http://e-pajero.pl/zbiorn...g-mr342848.html

techsm - 10-04-2015, 17:46

Super Zbyszek jeszcze takie sprzedaje: http://allegro.pl/pajero-...5255648411.html :mrgreen:

A jak szukasz naprawdę porządnego zbiornika, to: http://allegro.pl/zbiorni...5250183096.html

Zakatek - 10-04-2015, 21:19

@up
To moj pewnie jest w takim stanie jak ten z aukcji. Gdyby byl np. z rozbitego 4-5 latka to bym kupil w ciemno, nie widzi mi sie ladowanie dwoch tysi za nowy zbiornik. Rure wlewowa odratowalem za ok. 70zl. W tym aucie caly uklad paliwowy jest smiechu warty. Od rury wlewowej do pompy wtryskowej... Wiadomo ze auta ktorych wiek okresla sie dwucyfrowa liczba moga posiadac duzo wad, ale w Pajero ich usuniecie moze kosztowac tyle co drugie auto podobnej klasy.

zbyszekm2 - 12-04-2015, 07:36

Zakatek napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
Zakatek napisał/a:
Ile pieniążków ubyło Ci z kieszeni/torebki/plecaka/skarpetki, po tej przyjemności jaka spotkała Miśka? Wymieniałaś rurę wlewu paliwa? Zastanawiam się czy ten najtańszy zbiornik nie jest zbyt tandetny: http://e-pajero.pl/zbiorn...g-3200-did.html
Z góry dzięki za odpowiedzi!

To jest najprostszy zbiornik robiony chałupnicza metoda. Wzięliśmy go dla klientów którzy twierdzą, że jutro pajero sprzedają :) .


Dajesz na niego jakąś gwarancje? Coś mi ta cena nie pasuje skoro jakość taka kiepska... Po zakonserwowaniu go z zewnątrz wytrzyma przynajmniej 4 lata, pomijając oczywiście zdarzenia losowe typu zahaczenie bakiem o teren etc. Czy bardziej skłaniać do tego: http://e-pajero.pl/zbiorn...g-mr342848.html


Daje 100% gwarancji. Sprzedałem ponad 600'szt. Metalowych i drugie tyle tych z włókna. Mogę mieć każdy rodzaj zbiornika i te z węgla ale są pewne ale. Jesteśmy na rajdzie w Drawsku na mistrzostwach. W poniedziałek napisze więcej o zbiornikach.

kedas1 - 25-02-2016, 19:59

Witam Panowie wiem, ze od ostatniego posta sporo wody w Odrze upłynęło ale mam pytanie o zbiornik, który planuje wymienić.
http://allegro.pl/mitsubi...5706092455.html

co sadzicie o tym zbiorniku, czy ktoś z Was go montował ?? Jak z trwałością ??

volvox_globator - 25-02-2016, 20:52

Podepnę się pod temat:
Macie jakieś doświadczenia ze zbiornikiem kevlar/węgiel? Ktoś ma go zamontowanego u siebie? warto w to iść?

KrzysG - 07-08-2016, 17:55

Witam,

Przymierzam sie do wymiany zbiornika, moze ktos podpowiedziec jakie srednice wezykow beda potrzebne i w jakiej ilosci?

LUKASW999 - 19-09-2016, 22:46

Witam....

Stałem się posiadaczem Pajero III 3.2 did (nie wiem czy szczęśliwym czy może nie, czas pokaże). Samochód na tę chwilę chodzi bez problemu prócz oczywisce delikatnej korozji z przodu pod reflektorami , jednakże zauważyłem ze jest założony nowy zbiornik paliwa bez wymiany przewodu wlewowgo. Zakupiłem i zamontowałem zamiennik w e-pajero (pasuje o,k i polecam ta firmę). Kontaktowałem się z poprzednim właścicielem (Niemiec) i wspomniał że układ prócz wymiany tego zbiornika i filtra paliwa nie był czyszczony, czy coś zaleca się jeszcze zrobić by uchronić pompę przed awarią...czytałem o czyszczeniu nastawnika.... wie ktoś może jak do tego podejsc... z góry dziękuję :)

jepm - 20-09-2016, 09:33

Jeżeli zbiornik był wymieniany w Niemczech to prawdopodobnie na oryginał Mitsubishi co nie rozwiązuje problemu tylko trochę odsuwa go w czasie (powłoka prędzej czy później zacznie się łuszczyc) - chyba ze był to inny zbiornik (plastik bądź metal bez powłoki byle nie oryginał). Spróbuj dopytać pana Niemca.
Jeżeli nie ma opiłków w filtrze to prawdopodobnie nie ma się na razie czym martwić, natomiast jeżeli zbiornik jest nowy ale oryginalny (cóż za złośliwość losu :lol: ) to dla świętego spokoju powinieneś zacząć zastanawiać się nad jego wymianą.

Maciek_m - 21-09-2016, 15:11

LUKASW999 napisał/a:
Witam....

Stałem się posiadaczem Pajero III 3.2 did (nie wiem czy szczęśliwym czy może nie, czas pokaże). Samochód na tę chwilę chodzi bez problemu prócz oczywisce delikatnej korozji z przodu pod reflektorami , jednakże zauważyłem ze jest założony nowy zbiornik paliwa bez wymiany przewodu wlewowgo. Zakupiłem i zamontowałem zamiennik w e-pajero (pasuje o,k i polecam ta firmę). Kontaktowałem się z poprzednim właścicielem (Niemiec) i wspomniał że układ prócz wymiany tego zbiornika i filtra paliwa nie był czyszczony, czy coś zaleca się jeszcze zrobić by uchronić pompę przed awarią...czytałem o czyszczeniu nastawnika.... wie ktoś może jak do tego podejsc... z góry dziękuję :)


Kolego - najtańszym sposobem może być zainstalowanie dodatkowych filtrów paliwa. Jest o tym artykuł na forum, ze zdjęciami.

TangoKK - 21-09-2016, 15:58

Maciek_m napisał/a:
Kolego - najtańszym sposobem może być zainstalowanie dodatkowych filtrów paliwa. Jest o tym artykuł na forum, ze zdjęciami.


Bzdura to jest najdroższy sposób. Opiłki potrafią przebić praktycznie każdy filtr i zostaje regeneracja pompy ok. 6 tyś wyjęcie jej i włożenie prawie 1 tyś do tego kupno nowego zbiornika i wymiana prawie 2.5 tyś. Razem prawie 10 tysięcy :mrgreen:
Tak wygląda najtańszy sposób kolegi :ANAL:

jepm - 21-09-2016, 16:07

TangoKK napisał/a:
Maciek_m napisał/a:
Kolego - najtańszym sposobem może być zainstalowanie dodatkowych filtrów paliwa. Jest o tym artykuł na forum, ze zdjęciami.


Bzdura to jest najdroższy sposób. Opiłki potrafią przebić praktycznie każdy filtr i zostaje regeneracja pompy ok. 6 tyś wyjęcie jej i włożenie prawie 1 tyś do tego kupno nowego zbiornika i wymiana prawie 2.5 tyś. Razem prawie 10 tysięcy :mrgreen:
Tak wygląda najtańszy sposób kolegi :ANAL:


W 100% popieram TangoKK - wymiana zbiornika to jedyny sposób - inwestujesz raz i zapominasz o temacie - to w końcu mniej więcej cena jednego kompletu opon - warto się stresować i wykładać potem gruba kasę ?

Georg - 21-09-2016, 19:17

TangoKK napisał/a:
Bzdura to jest najdroższy sposób. Opiłki potrafią przebić praktycznie każdy filtr i zostaje regeneracja pompy ok. 6 tyś wyjęcie jej i włożenie prawie 1 tyś do tego kupno nowego zbiornika i wymiana prawie 2.5 tyś. Razem prawie 10 tysięcy :mrgreen: Tak wygląda najtańszy sposób kolegi

Pozwolę sobie na nieco inne wyliczenie...
Na dwóch, dołożonych do oryginalnego, filtrach odstojnikowych moje auto jeździ od lat. Szafa nabija kolejne tysiące kilometrów. Pompa i silnik pracują bezawaryjnie. Koszt wymiany trzech filtrów, to ...100 zł i 15 minut. :wink:
Oczywiście innym sposobem ochrony pompy jest zmiana zbiornika z przyległościami - tu polecam firmę Carmont z Bytowa.

zbyszekm2 - 22-09-2016, 10:04

Dodatkowe filtry powodują dodatkowy opór paliwa, Spada moc, nawet do 30 KM.
Z naszych doświadczę z roku 2012 kiedy nie było jeszcze zbiorników alternatywnych.

Georg - 22-09-2016, 12:12

zbyszekm2 napisał/a:
Dodatkowe filtry powodują dodatkowy opór paliwa, Spada moc, nawet do 30 KM.

Przez lata nie odczułem niedostatku mocy - zresztą, to kwestia wielkości filtrów. :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group