Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - [E39A 2.0 4WD]Problem z GTi (nie jezdzi)
Serek - 06-03-2007, 00:23
Tommi nie bój żabki. Jak napisałem - dopiero zbieram fundusze. Zależy mi tylko na okresowym sprawdzaniu ofert. Dziś np. znalazłem 3 (wszystkie w USA) z czego: jeden za 1500$ (raczej do naprawy), 3400$ (całkiem, całkiem) i 4800$ czarny diabełek. Niestety jak na razie brak sensownego planu na import. Ciekawi mnie sprawa zakupu takiego autka przez osobę np. z Niemiec a następnie odkup od tejże osoby. Muszę jednak poznać zasady importu w krajach UE poza Polską, niestety.
Co do numerów VIN to te amerykańskie (chociaż z Japonii) mają całkiem inną numerację i oznaczenia. 80% informacji zakodowano w oparciu o inne cyfry. Należałoby poznać legendę oznaczeń.
Krzyzak - 06-03-2007, 09:17
TommiCrazy napisał/a: | na ameryke szly serie vr4 z numerami od 1 do 2000 ...... a w europie one numerow takowych niemialy |
to o czym piszesz to byla LE - limitowana seria z numerami na wprost przed pasazerem, z tym, ze w 1991 wyprodukowano ich 2000 a w 1992 juz tylko 1000
lub odwrotnie - ale takie cos wlasnie kojarze - chodzilo wtedy u inna stylistyke i nawiazanie do VR4, ktore w latach 91/92 kosilo sporo nagrod na rajdach - vide opis tu:
http://www.mitsubishi-mot.../galant_vr4.htm
i tu:
http://www.mitsubishi-mot.../galant_vr4.htm
Serek - 06-03-2007, 11:47
Jeżeli chodzi o model VR4 to jego produkcja przeznaczona była wyłącznie na rynki dalekowschodnie. Ponieważ jednak są kraje jak np. Anglia, gdzie kierownica znajduje się również po prawej stronie stąd i tam się pojawiły. Jednak wersja limitowana (numerowana emblematami) w roku 1991 w ilości 2008 sztuk oraz w roku 1992 w ilości 1001 sztuk pojawiły się na rynku amerykańskim. Kierownica oczywiście po lewej stronie.
Nigdzie natomiast nie spotkałem się z informacją, że Mitsubishi Galant GTI było kiedykolwiek wersją doładowaną. Chyba, że to wersja VR4 z emblematem GTI na rynkach dalekowschodnich.
Anonymous - 06-03-2007, 15:44
TommiCrazy napisał/a: | Do SEBI
czy mozesz przepisac oznaczenia vin z twojego gti 4x4
jesli dasz rade...czy ten kolega ktory mial tego ex vr4 ma mozliwosc ci podac jaki Vin nadwozia byl w jego galancie?
musze sobie sprawdzic czy czasem w europie te wersje turbo niemialy innego Vinu niz maja te amerykanskie.... bo jesli dobrze kumam to wlasnie na ameryke szly serie vr4 z numerami od 1 do 2000 ...... a w europie one numerow takowych niemialy
pytam sie gdyz spotkalem pare miesiecy temu w polsce dobitego galanta turbo z oznaczeniem gti i go olalem .....i moze zle zrobilem |
VIN mojego Galanta GTi
VIN ex VR-4:
Tabliczka na desce rozdzielczej:
Serek - 06-03-2007, 19:49
taki mały emblemacik a tak wiele znaczy
TommiCrazy - 06-03-2007, 20:18
niemoge czegos skumac...... w europie w takim razie byly zwykle vr4 a w usa byly limitowane serie?
Seba, ten numer vin co podales z vr4 to niejest ta symbolika... vin vr4 powinien byc prawie identyczny jak z gti, to sa jakies inne numery
niewiem czy to prawda, ale chyba shovel mi wspominal ze cztery ostatnie numery vinu samochodu powinny sie zgadzac z numerkiem na plakietce wewnatrz auta.... powinny bo podobno w praktyce okazalo sie ze byl balagan w tych numerach
Anonymous - 06-03-2007, 20:58
niewiem, czy był bałagan i jak powinno teoretycznie być, wiem jak było w VR4 znajomego, bo znalazłem deskę z plakietką chyba że ma więcej desek i plakietek na strychu i się pomieszały
[ Dodano: 06-03-2007, 21:11 ]
TommiCrazy napisał/a: | niewiem czy to prawda, ale chyba shovel mi wspominal ze cztery ostatnie numery vinu samochodu powinny sie zgadzac z numerkiem na plakietce wewnatrz auta.... powinny bo podobno w praktyce okazalo sie ze byl balagan w tych numerach |
chyba ta teoria z numerami na plakietce i koncówką numeru VIN się nie zgadza
patrz na tego galanta:
http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem
niby jest numerem 1280 z 2000 sztuk a ma numer VIN JA3CX56U2MZ010772
albo ten:
http://www.galantvr4.org/...&page=0&fpart=1
niby jest numerem 1972 z 2000 sztuk a ma numer VIN JA3CX5602MZ010089
TommiCrazy - 06-03-2007, 21:39
no to wyglada na to ze ten numer vin w usa jest kompletnie inny niz ma reszta galantow
nawet na nim niewidze wersji nadwozia E39, ok, czyli numer vin twojego kolegi jest poprawny
Anonymous - 06-03-2007, 22:09
Koledzy , bardzo zainteresowani Galantem VR4 (E39A) , takie cudo jest fajne do czasu. Części mechaniczne ok , ale elektronika (ECU) to jest wyzwanie. ECU to rarytas (MD165810). Jak by ktoś, usłyszał o możliwości dostania ecu (używany) to poproszę o info.
P.S. skromny posiadacz VR4
Hubeeert - 06-03-2007, 22:41
andrzej1, kontakt z Bartek polecam
Bartek - 06-03-2007, 23:13
Hubeeert, Andrzeja ECU jest u mnie na stole ale jakiś patafian je zdekompletował. Mam potencjalnego dawcę brakujących narządów, ale to trwa i trwa.... a takie piękne auto przestało calutką zimę
andrzej1, może być to dowolne ECU od 4g63turbo byle miało EPROM - Twoje ma więc przepisanie programu to zabawa dla średnio wykształconej małpy (oczywiście mającej narzędzia do tego )
TommiCrazy - 07-03-2007, 00:34
andrzej1 napisał/a: |
P.S. skromny posiadacz VR4 |
hmmmmmm mam rozumiesz ze chcesz sie pozbyc tego vr4 kłopotu...... wiecej danych :> moze go od ciebie odcholuje
Serek - 07-03-2007, 12:17
andrzej1
... i tak nas nie zniechęcisz .... postawię VR-4' kę pod domem choćbym miał ją na plecach przytargać. Swoją drogą jestem ciekaw w jaki sposób stałeś się posiadaczem tego Galanta ? Import ? Kupiłeś go w Polsce ?
TommiCrazy - 07-03-2007, 15:01
dostalem odpowiedz od jednego wlasciciela bialego galanta turbo
numer vin JMBSNE39AKZ500014
silnik turbo 300 konny
z wygladu bardzo zadbany
ale przebieg 260 tys
facet twierdzi ze autko jest w doskonalym stanie i niemialo w swojej historii powazniejszych usterek
niejest to limitowana seria wiec brak plakietki
kolo chce za niego 5,500 euro
troche duzo jak na taki przebieg :/
silnik ma porzadne turbo i intercoller, 17 calowe felgi i chyba nowy lakier
Serek - 07-03-2007, 17:35
Wersja japońska - dolot Cyclone.
|
|
|