To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Evolander projekt a właściwie końcówka.

Jaro1974 - 24-11-2016, 21:50

:mrgreen:
sla - 24-11-2016, 21:53

Sorry ale ile tych Outlanderów juz kupiłeś? :shock:
Wysłany: 29-07-2008, 14:16
Witam
Wlasnie zakupilem Outlandera 2006 2.0T i poszukuje w miare nie drogo wkladu lusterka moze podpowiecie gdzie najtaniej mozna dostac takie cos?:)
: 06-09-2015, 08:27 Temat: Outlander turbo rozrząd
Cześć,
Dawno mnie tu nie było, po sprzedaży Space Stara były inne wozidła a teraz zakupiłem O1T z przebiegiem 52 tys km od ojca.
: 03-08-2016, 10:39
Cześć,
Zacznę od tego ze auto kupiłem od ojca bo szkoda było go sprzedawać (przebieg 75 tys).

Outlander Turbo
Wysłany: 26-06-2008, 15:56 Przeglad 60 tys
Witam
Poradzcie czy jechac do serwisu na przeglad czy macie jakis zaklad do polecenia w Warszawie?
Co przy 60 tys powinno byc zrobione?

Osiem lat temu robiłeś przegląd po 60tys potem miał w 2015roku 52 tys, a teraz masz 80 tys przebiegu? Trochę dziwne i jeszcze części sprzedajesz podając taki przebieg
:shock:

Zwierzu - 24-11-2016, 21:55

staszq2 napisał/a:
Zwierzu napisał/a:
Mam do was prośbę o pomoc w wycenie gratów które mi zostały po modach. cześci te maja przejechane około 80 tys. km.

Wtryski Outlander turbo 250

Pompa paliwa 150


Tirbo + reszta 400 rury 150

Kolektor 500

IC 300

Zaciski 300-400 komplet


Półosie 30-50 sztuka

Osłony

Wiatrak chłodnicy 30-50

Amortyzatory plus sprężyny 150 sztuka

Amortyzatory plus sprężyny


Wydech kompletny wydech 500-700

Wydech

Wydech


Ceny do sprzedaży na allegro można spotkać ceny nawet 2-4 razy wyższe ale pytanie czy chcesz sprzedawać czy sprzedać...


Dzięki bardzo, wiadomo ceny troche zmodyfikuje ale nie mam zamiaru przesadzać.

[ Dodano: 24-11-2016, 21:01 ]
sla napisał/a:
Sorry ale ile tych Outlanderów juz kupiłeś? :shock:
Wysłany: 29-07-2008, 14:16
Witam
Wlasnie zakupilem Outlandera 2006 2.0T i poszukuje w miare nie drogo wkladu lusterka moze podpowiecie gdzie najtaniej mozna dostac takie cos?:)
: 06-09-2015, 08:27 Temat: Outlander turbo rozrząd
Cześć,
Dawno mnie tu nie było, po sprzedaży Space Stara były inne wozidła a teraz zakupiłem O1T z przebiegiem 52 tys km od ojca.
: 03-08-2016, 10:39
Cześć,
Zacznę od tego ze auto kupiłem od ojca bo szkoda było go sprzedawać (przebieg 75 tys).



:shock:


Jakie to ma znaczenie w tym temacie?
Kupiłem potem odsprzedałem ojcu potem wziąłem go znowu bo postanowiłem zrobić Evolandera ot i cała historia.
Doszukujesz się jakiejś siemy ?
Mam ci coś udowadniać bo jak słowo daje nie wiem...

[ Dodano: 24-11-2016, 21:09 ]
sla napisał/a:
Osiem lat temu robiłeś przegląd po 60tys a teraz masz 80 tys przebiegu? Trochę dziwne i jeszcze części sprzedajesz podając taki przebieg


No dziwne w Polsce ,że auto 11 letnie ma 80 tys. Ale nie dla każdego.
To 52tys km to jakiś był błąd jakoś wtedy miał chyba 72 tys.
Chcesz przyjedź zobacz przebieg nie chce mi się spinać na udowadnianie czegokolwiek.
Mała poprawka sprawdziłem ma już 83 tys.



Malowanie dekla

staszq2 - 24-11-2016, 22:23

Zwierzu napisał/a:
Dzięki bardzo, wiadomo ceny troche zmodyfikuje ale nie mam zamiaru przesadzać.

Spoko, ceny wiadomo, każdy i tak coś chce potargować...
sla napisał/a:
Trochę dziwne i jeszcze części sprzedajesz podając taki przebieg
spoko kolego nie spinaj się bo ja podałem ceny części z auta po przebiegu 345 000 km :P
Heh Zwierzu, chyba sla, wziął Cię na celownik, ciekawe ile osób jeszcze inwigilujesz sla, sorki ale to zaczyna powiewać żenadą :roll:

Marcino - 25-11-2016, 07:23

Jeździć obserwować!!!
Jaro1974 - 10-12-2016, 22:43

Michale i jak tam postępy z miśkiem?
Zwierzu - 26-12-2016, 19:45

Jaro1974,

Temat wydaje się być opanowany.
Miałem do dzisiaj niewielkie kłopoty z wypadającym zapłonem, zmniejszyłem przerwę na świecach na 0,6 i zrobiłem 30 min testów błąd nie wrócił ani też nie odczułem żeby wypadał.
Niestety przez wypadający zapłon wykręciliśmy tylko 380KM i 550Nm.
Jako ,że problemu już nie ma wracam do stroiciela i robimy ciut ponad 400KM i jakieś 600Nm (mam tu już obawy o sprzęgło) bo potencjał jeszcze jest.

Teraz zostaje kwestia LPG.
I tu jest kolejny kłopot, jak to zawsze u mnie:)
Na chwile obecną mam wrzucony Ecumaster czyli jestem na tak zwanej full grupie...tego LPG nie lubi i instalacja nie ogarnie tego w ten sposób.
Plan jest taki ,że zrobimy nowa mapę dla LPG czytając wtryski z standardowego komputera a reszta ustawień z Ecumastera.
Ma to swoje dobre strony gdyż będą aktywne korekty krótko i długo terminowe (tak to się chyba nazywa) co pozwoli na płynniejszą jazdę.
Dodatkowo mam zrobioną procedurę startu , fajna sprawa żeby nie mielić kołami w miejscu.
To teraz dwa słowa o spalaniu...
Rozpiętość spalania to od 9,5 do 25 w zależności od stylu jazdy.
Realnie jadąc spokojnie (czyt. na pewno nie wolniej niż inni) jakieś 10,2 literka czyli o dziwo mniej niż jak miałem 260KM.
Zapraszam do zadawania pytań.

[ Dodano: 26-12-2016, 18:54 ]
Chcę wymienić znaczki "diamenty " na czerwone i usunąć resztę oznaczeń. Czy wiecie z którego miśka podejdą czerwone diamenty?

[ Dodano: 27-12-2016, 14:30 ]
Mam kłopot z wypadaniem zapłonów poniżej lista błedów.

Dziennik aktualnych usterek
------------------
P0201: Injector Circuit - Cylinder 1
P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0403: Exhaust Gas Recirculation Control Circuit

Dziennik usterek prawdopodobnych
------------------
P0033: Turbo Charger Bypass Valve Control Circuit
P0243: Turbo/Super Charger Wastegate Solenoid "A"

Dziennik historii usterek
------------------
ECU informuje, że żadne wcześniejsze kody usterek nie są dostępne
Inne znalezione kody usterek
(być może niepotwierdzone, bieżące lub specyficzne dla producenta)
----------------------------------------------------
Nie ma innych zapamiętanych błędów w ECU


Świece takie:


NGK

Przerwa na świecach najpierw 0,7mm potem 0,6mm i teraz na próbę 0,5mm.
Po ustawieniu 0,5mm pokazał się błąd , wykasowałem trochę jeździłem i jeszcze nie wrócił.

Zastanawiałem się czy to może cewki ale sądzę, że wypadanie zapłonu w takim wypadku by było na konkretnym cylindrze a jest randomly.

desti - 27-12-2016, 16:00

A nie masz czasem za dużego ciśnienia na silniku, Miałeś tłoki nawiercone żeby obniżyć
Zwierzu - 27-12-2016, 16:24

desti napisał/a:
A nie masz czasem za dużego ciśnienia na silniku, Miałeś tłoki nawiercone żeby obniżyć


Możesz przybliżyć?
Sry ale nie bardzo rozumiem, pierwsze słyszę o nawiercaniu kutych tłoków.

desti - 28-12-2016, 07:53

Chodzi o to żeby zebrać kawałek z góry tłoków w celu obniżenia stopień sprężania silnika bo i tak w serii 8,8 to i tak dużo jak na silnik doładowany
Zwierzu - 28-12-2016, 16:54

desti napisał/a:
Chodzi o to żeby zebrać kawałek z góry tłoków w celu obniżenia stopień sprężania silnika bo i tak w serii 8,8 to i tak dużo jak na silnik doładowany


Ten setup nie wymaga takich zabiegów.
Panowie którzy mi to robili maja na koncie dziesiątki takich dokładnie setupów.
Prawdopodobnie winna jest mapa.

W@sio - 28-12-2016, 22:12

Myślę, że tak może być, mogli przegiąć z dwiema rzeczami - kąt wyprzedzenia załonu, albo czas otwarcia wtryskiwacza.
Jaro1974 - 29-12-2016, 21:16

Ale czy mapa będzie też miała wpływ na EGR? Bo na dwa pierwsze błędy to raczej tak. Chyba że nie spalana mieszanka będzie miała wpływ na poprawne działanie EGR-a. Na stronie 162 instrukcji którą ode mnie dostałeś masz opisany błąd P0403 i sposób jego diagnozowania.
Zwierzu - 30-12-2016, 12:26

W@sio napisał/a:
Myślę, że tak może być, mogli przegiąć z dwiema rzeczami - kąt wyprzedzenia załonu, albo czas otwarcia wtryskiwacza.


Sprawdziłem i kąt wyprzedzenia zapłonu nie był ruszany.

[ Dodano: 30-12-2016, 11:26 ]
Jaro1974 napisał/a:
Ale czy mapa będzie też miała wpływ na EGR? Bo na dwa pierwsze błędy to raczej tak. Chyba że nie spalana mieszanka będzie miała wpływ na poprawne działanie EGR-a. Na stronie 162 instrukcji którą ode mnie dostałeś masz opisany błąd P0403 i sposób jego diagnozowania.


EGR nie ma znaczenia bo jest zaślepiony i odłączony.

W@sio - 30-12-2016, 12:58

To podjedź do nich, u mnie był ten problem, że:
1. Auto było przelane po założeniu wtrysków z EVO i mieszanka była niepalna.
2. Seryjny kąt wyprzedzenia zapłonu przy pełnym boost'ie wynosi 40 stopni i po ustawieniu czasu wtrysku zapłon dalej wypadał od czasu do czasu, więc na strojeniu przesunęli na 17 stopni. Nie ma stuków ani wypadania zapłonu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group