[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer Sportback
waldinio - 08-10-2009, 20:16
Pablolot napisał/a: | kaeres,
nie zartuje, niestety bez kilku stów, mimo wyjściowej ceny ze zniżką 4000 z salony z doposażeniem w czujniki cofania (560zł) i Homologacją (2000zł) cena wyniosła 68,9k
|
to coś drogo, mnie się udało ugrać z homologacją cene niższą nawet bo 63,5k z gratisowym lakierem, alarmem, czujnikami, jak tyś sie targował?? w góre?
plbarti - 08-10-2009, 22:16
@waldinio- 63,5 z kratką za invite'a ?czy może za informa ? a przede wszystkim kiedy ,bo teraz przecież dodatkowy rabat w sumie -7000zł od ceny katalogowej gdzie poprzednio było -4000 a za kratkę +2000 , to gdzie tak dobrze można kupić może ktoś jeszcze skorzysta?
Luk - 08-10-2009, 22:30
plbarti, ceny ze strony mitsubishi.pl:
Invite (z kratką): 52 041 + 11 449 = 63490 zł. Do tego można utargować coś, więc pewnie waldinio, dostał w gratisie alarm (to każdemu dają), lakier, czujniki (80 zł z Allegro). Czyli cena zupełnie normalna. Faktycznie te 68900 Pablolota to coś drogo. Może to za Intense?
waldinio - 08-10-2009, 23:11
plbarti napisał/a: | @waldinio- 63,5 z kratką za invite'a ?czy może za informa ? a przede wszystkim kiedy ,bo teraz przecież dodatkowy rabat w sumie -7000zł od ceny katalogowej gdzie poprzednio było -4000 a za kratkę +2000 , to gdzie tak dobrze można kupić może ktoś jeszcze skorzysta? |
kupic jeszcze nie kupiłem bo załatwiam jeszcze leasing ale to mi się udało ugrać w motogabrze w krakowie a wersja invite
plbarti - 08-10-2009, 23:19
no to gratuluje ,bo ja w czerwcu płaciłem właśnie 68900
Trik - 08-10-2009, 23:32
Luk napisał/a: | Invite (z kratką): 52 041 + 11 449 = 63490 zł. |
ta cena wygląda na "homologowaną" i 1890 za czarny lakier. Tylko jeśli Pablolot zamawiał np w lipcu-sierpniu to miał inny rabat (4000) od aktualnego, a sprzedawca nie był tak "elastyczny" jak inni, pewnie też nieliczni. którzy sprzedają auto idąc nabywcy na ręke, mimo że zamówienie było dużo wcześniej.
Jutro będę w Białym to zapytam tam, dla przykładu, jaka przedstawia się to aktualnie i co w przypadku zamówień wczesniejszych.
Przyznam szczerze, że jak szukałem sobie auta, to tam gdzie Pablolot brał negocjacje nie były najciekawsze.
el_diablo - 09-10-2009, 08:23
Uwex napisał/a: | Octavia ma więcej miejsca dla pasażerów ? Z tyłu ? |
Przymierzałem się do Octavii - z tyłu miejsca jest co najmniej tyle co w lancerze, jeśli nie trochę więcej. Bagażnik większy. Za to jak dla mnie było ciaśniej na przednich fotelach (mniej miejsca na nogi).
Realista - 09-10-2009, 08:45
el_diablo napisał/a: | Uwex napisał/a: | Octavia ma więcej miejsca dla pasażerów ? Z tyłu ? |
Przymierzałem się do Octavii - z tyłu miejsca jest co najmniej tyle co w lancerze, jeśli nie trochę więcej. Bagażnik większy. Za to jak dla mnie było ciaśniej na przednich fotelach (mniej miejsca na nogi). |
Zabiorę głos w sprawie porównania do Octavi bo właśnie z tego pojazdu przesiadłem się na Lancera SB. W Octavi jest na pewno więcej miejsca z tyłu. Pod względem bagażnika Octavia jest mistrzem w tej klasie. Bagażnik był zdecydowanie największy i najbardziej praktyczny spośród wszystkich aut z jakimi maiłem styczność. Po prostu niedościgniony wzór. W SB jest mniejszy bez wątpienia, ale jego praktyczność jest w porządku.
Co do miejsca z przodu to może wydawać się, że w Octavi jestgo mniej ze względu na masywny kokpit oraz duże fotele, żeby nie powiedzieć kanapy dla kierowcy i pasażera.
Pablolot - 09-10-2009, 09:07
Uwex - tak, jestem wysoki i po ustawieniu fotela kierowcy w octavii i przesiadce do tylu mialem wiecej miejsca na nogi niz przy tym samym zabiegu w lancerze, szerokosci i glebokosci kanapy nie porownywalem
waldinio - ktory model rocznikowy kupowales i z ktorego roku? za rok 2009 byly promocje -8000 za rok produkcji 2009 modelowy 2010 juz tylko 4000, wyposazenie o ktorym piszesz tez mam, lacznie z czujnikiem swiatel, deszczu
za dywaniki, lakier, powloka ochronna lakieru, listwy boczne na drzwi, alarm juz nie doliczali, chyba ze to wszystko bylo juz w wyposazeniu i tylko taki manewr sprzedawcy
po 2 dniach jazdy homologowanym autem dostrzegam 2 wady:
1. widocznosc do tylu.. trzeba bedzie sie rpzyzwyczaic bo prawie jak w czolgu, zeby nie czujniki to byloby naprawde zle
2. przy zamontowanej kratce tylna polka nad bagaznikiem sie praktycznie nie podnosi (blokuje sie na kratce), chyba ja wywale zupelnie
a zalety w porownaniu z oplem omega?
silnik, zawieszenie, wentylacja po prostu bajka
Luk - 09-10-2009, 10:21
Pablolot napisał/a: | przy zamontowanej kratce tylna polka nad bagaznikiem sie praktycznie nie podnosi |
He, he, to dlatego na zdjęciach jest z położoną półką
Ale według mnie to powinni to jakoś poprawić, niby masz ciężarówkę, do której trudniej się pakuje niż do normalnej osobówki
Anonymous - 09-10-2009, 13:31
Wracając do tematu Octavi, to z przodu jest mniej miejsca i to odczuwalnie z tyłu chyba nieco więcej, lancer ma obszerniejsze wnętrze szczególnie z przodu:)
waldinio - 09-10-2009, 15:40
Pablolot napisał/a: |
waldinio - ktory model rocznikowy kupowales i z ktorego roku? za rok 2009 byly promocje -8000 za rok produkcji 2009 modelowy 2010 juz tylko 4000, wyposazenie o ktorym piszesz tez mam, lacznie z czujnikiem swiatel, deszczu
za dywaniki, lakier, powloka ochronna lakieru, listwy boczne na drzwi, alarm juz nie doliczali, chyba ze to wszystko bylo juz w wyposazeniu i tylko taki manewr sprzedawcy
|
rocznik produkcji 2009, modelowy 2010, cena od podstawy -7000+ 2000 kratka
jaca71 - 09-10-2009, 18:22
Realista napisał/a: | Zabiorę głos w sprawie porównania do Octavi bo właśnie z tego pojazdu przesiadłem się na Lancera SB. W Octavi jest na pewno więcej miejsca z tyłu. Pod względem bagażnika Octavia jest mistrzem w tej klasie. Bagażnik był zdecydowanie największy i najbardziej praktyczny spośród wszystkich aut z jakimi maiłem styczność. Po prostu niedościgniony wzór. W SB jest mniejszy bez wątpienia, ale jego praktyczność jest w porządku. |
Skoda jest to mistrz świata w zaginaniu przestrzeni
Długość Lancer SB - 4585mm
Długość Octavia - 4572mm
Rozstaw osi Lancer - 2635mm
Rozstaw osi octavia - 2578mm
Mimo tych wymiarów Octavia ma większy bagażnik (rzecz bezsporna dzięki prostacie tylnego zwieszenia) i więcej miejsca w kabinie (dyskusyjna) - jak to jest możliwe? Faktycznie zaginają przestrzeń?
BTW. W firmie octavie są samochodami flotowymi - nie zgadzam się z przedpiścą
Trik - 09-10-2009, 23:46
To teraz popatrzcie z innej mańki
Jak dłga jest maska w Lancerku a jak długa jest maska w Octavi, dalej jak długi jest przedział kabinowy razem z kątem nachylenia szyb, jak długa jest klapa bagażnika.
Coś takiego porównywałem z kolegi Corollą ta nową. I wyszło że kabina zaczyna się jakieś 20 cm wcześniej patrząc od dolnego pasa szyby przdniej, a kończy jakies 10 cm wczesniej w tym samym punkcie ino z tyłu. Oktawii nie mierzyliśmy bo obok stała ale w kombi.
I jeszcze jedno. Czy nie wydaje się wam, stojąc na skrzyżowaniu z ograniczoną widocznością, że musicie całkiem mocno wyjechać przodem żeby coś zobaczyć?
jaca71 - 10-10-2009, 09:27
Trik napisał/a: | I jeszcze jedno. Czy nie wydaje się wam, stojąc na skrzyżowaniu z ograniczoną widocznością, że musicie całkiem mocno wyjechać przodem żeby coś zobaczyć? |
Samochodu z tak gównianą widocznością jeszcze nie miałem. Praktycznie na każdym skrzyżowaniu muszę się wychylać do przodu albo do tyłu by zerknąć co jest za słupkiem, masakra są środkowe słupki - na przejściach kolejowych nic nie widać.
Trochę ponarzekałem i już lepiej widzę Ja rozumiem bezpieczeństwo i sztywność nadwozia ale ostatni poszedłbym na czoło gościowi z lewej bo mi się za słupek schował Trik napisał/a: | Jak dłga jest maska w Lancerku a jak długa jest maska w Octavi |
W cywilnym Lancerze masz 15cm bezużyteczne między chłodnica a czubkiem rekiniego nosa. W EVO prawdopodobnie tam wsadzona jest Intercooler i chłodnica oleju
Sensownym porównaniem byłoby porównanie od końca deski rozdzielczej (daszka zegarów) do tylnych zagłówków - to odda faktyczną wielkość przestrzeni.
BTW. Ostatnio porównałem sylwetki bo stał mój koło SB. I już wiem co mi w SB nie pasuje. Tam gdzie w sedanie kończy się kabina i jest "dziura" nad bagażnikiem SB ma garba przez co wydaje się bardziej masywny i o wiele większy. Ale przez to ciężar sylwetki przesunięty jest bardzo do tyłu co mi jakoś harmonie zaburza...
A tutaj kolejny dowód na zakrzywienie czasoprzestrzeni w Octavii - za oknem pustynia a na nawigacji centrum miasta
|
|
|