To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

KaWu - 14-01-2011, 21:01

Ja wyznaje zasade co ok. 1200 litrow. Wymieniam faze lotna razem z ciekla.
m6riano - 14-01-2011, 21:31

kuzi napisał/a:
Właśnie, taki OT - jakie filtry i w jakiej częstotliwości trzeba wymieniać w przypadku instalacji gazowej (mowa o sekwencji oczywiście).


Chyba tak samo jak świece, czyli co 15 tys.
filtr fazy lotnej:
http://allegro.pl/listing...ltr+fazy+lotnej
filtr fazy ciekłej:
http://allegro.pl/listing...zy+ciek%C5%82ej
do wyboru do koloru..;-)

[ Dodano: 14-01-2011, 21:32 ]
KaWu napisał/a:
m6riano napisał/a:
z boku...


to masz przyczyne zasyfiania sie elektrozaworu :D


czemu..wyjaśnij laikowi..;-)

Anonymous - 14-01-2011, 21:34

Czyli tak: co 15.000km należy wymieniać fitry fazy lotnej i filtr fazy ciekłej, tak? Co jeszcze regularnie trzeba robić z instalacją prócz tankowania? ;) Jestem laikiem w temacie LPG.
m6riano - 14-01-2011, 21:48

co 15kkm:
świece, filtry "lotny" i "ciekły", przewody powiedzmy co 60 - 90 tys. razem z fajkami pod cewkami, reduktor jak sie okazuje co 120-150tys.;-)
o czymś jeszcze zapomniałem?

Tomek - 14-01-2011, 22:07

zależy jakie świece
platynowych/irydowych sie nie wymienia co 15 tys

m6riano - 14-01-2011, 22:33

No ja pisze o tych zwykłych za 8-9 zł...;-)
Tomek - 15-01-2011, 21:42

m6riano napisał/a:
No ja pisze o tych zwykłych za 8-9 zł...;-)


no no, dokładnie

ja założyłem Denso Iridium, w cenie 43 zł za sztuke
Leszek twierdzi, że na 90 tys spokojnie, ale dla mnie bedzie dobrze jak beda na 60

w 2.0 tansze swiece moze maja sens, ale w V6 juz nie za bardzo, za wzgledu na koniecznosc sciagania kolektora

radek79 - 15-01-2011, 21:49

tomek84 napisał/a:
m6riano napisał/a:
No ja pisze o tych zwykłych za 8-9 zł...;-)


no no, dokładnie

ja założyłem Denso Iridium, w cenie 43 zł za sztuke
Leszek twierdzi, że na 90 tys spokojnie, ale dla mnie bedzie dobrze jak beda na 60

w 2.0 tansze swiece moze maja sens, ale w V6 juz nie za bardzo, za wzgledu na koniecznosc sciagania kolektora

potwierdzam też mam te świece założone też z tego samego względu co tomek84

zbir - 18-01-2011, 21:13

Koledzy kupiłem ten filtr czaja FL-02 z zamiarem zamontowania go zamiast tego co mam obecnie ale okazało sie że u mnie do obecnego filtra idzie jakiś kabel, więc chyba nie powinennem go wywalac ?? :|

Pytanie więc co teraz? wpiac tego FL02 dodatkowo? tylko z której strony? od wtryskiwaczy czy od reduktora?



Sticker - 18-01-2011, 22:13

Wepnij go przed tym filtrem.
W filtr masz pewnie wpięty czujnik ciśnienia. Kolejny bubel instalatora lpg. Ze zdjeć wnioskuję że filtr jednorazowy i przy każdej zmianie trzeba owy czujnik wykręcać i wkręcać do nowego filtra.

zbir - 18-01-2011, 22:24

czyli od strony reduktora, ok.

Dlaczego ten czujnik to bubel?

Sticker - 18-01-2011, 23:23

Nie napisałem że czujnik to bubel tylko sposób montażu.
m6riano - 19-01-2011, 01:50

Ja mam filtr bez czujnika więc jak widać chyba nie potrzebny...;-)
yaro1976 - 19-01-2011, 12:09

a ja mam pytanie do znawców tematu co może być przyczyną szarpnięcia podczas przełączania się z benzyny na gaz za pierwszym razem? tzn jak samochód po nocy, pierwsze przejście na gaz odbywa się z z szarpnięciem (pozostałe przy ciepłym silniku OK, płynnie), wcześniej nigdy top nie występowało, dopiero od jakiegoś miesiąca, filtr pow. wymieniony, w poniedziałek byłem na przeglądzie instalacji i nic nie wykryli, powiedzieli że może to być z powodu osadów, które się już odłożyły w instalacji, myślałem że przejdzie mu po wymianie filtrów, a tu nadal qpa
Macie jakieś pomysły co to może być?
Instalka Landi.

eddi1977 - 19-01-2011, 18:41

Myślę że to pierwszy sygnał do wymiany świec.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group