[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
KaWu - 14-01-2011, 21:01
Ja wyznaje zasade co ok. 1200 litrow. Wymieniam faze lotna razem z ciekla.
m6riano - 14-01-2011, 21:31
kuzi napisał/a: | Właśnie, taki OT - jakie filtry i w jakiej częstotliwości trzeba wymieniać w przypadku instalacji gazowej (mowa o sekwencji oczywiście). |
Chyba tak samo jak świece, czyli co 15 tys.
filtr fazy lotnej:
http://allegro.pl/listing...ltr+fazy+lotnej
filtr fazy ciekłej:
http://allegro.pl/listing...zy+ciek%C5%82ej
do wyboru do koloru..;-)
[ Dodano: 14-01-2011, 21:32 ]
KaWu napisał/a: | m6riano napisał/a: | z boku... |
to masz przyczyne zasyfiania sie elektrozaworu |
czemu..wyjaśnij laikowi..;-)
Anonymous - 14-01-2011, 21:34
Czyli tak: co 15.000km należy wymieniać fitry fazy lotnej i filtr fazy ciekłej, tak? Co jeszcze regularnie trzeba robić z instalacją prócz tankowania? Jestem laikiem w temacie LPG.
m6riano - 14-01-2011, 21:48
co 15kkm:
świece, filtry "lotny" i "ciekły", przewody powiedzmy co 60 - 90 tys. razem z fajkami pod cewkami, reduktor jak sie okazuje co 120-150tys.;-)
o czymś jeszcze zapomniałem?
Tomek - 14-01-2011, 22:07
zależy jakie świece
platynowych/irydowych sie nie wymienia co 15 tys
m6riano - 14-01-2011, 22:33
No ja pisze o tych zwykłych za 8-9 zł...;-)
Tomek - 15-01-2011, 21:42
m6riano napisał/a: | No ja pisze o tych zwykłych za 8-9 zł...;-) |
no no, dokładnie
ja założyłem Denso Iridium, w cenie 43 zł za sztuke
Leszek twierdzi, że na 90 tys spokojnie, ale dla mnie bedzie dobrze jak beda na 60
w 2.0 tansze swiece moze maja sens, ale w V6 juz nie za bardzo, za wzgledu na koniecznosc sciagania kolektora
radek79 - 15-01-2011, 21:49
tomek84 napisał/a: | m6riano napisał/a: | No ja pisze o tych zwykłych za 8-9 zł...;-) |
no no, dokładnie
ja założyłem Denso Iridium, w cenie 43 zł za sztuke
Leszek twierdzi, że na 90 tys spokojnie, ale dla mnie bedzie dobrze jak beda na 60
w 2.0 tansze swiece moze maja sens, ale w V6 juz nie za bardzo, za wzgledu na koniecznosc sciagania kolektora |
potwierdzam też mam te świece założone też z tego samego względu co tomek84
zbir - 18-01-2011, 21:13
Koledzy kupiłem ten filtr czaja FL-02 z zamiarem zamontowania go zamiast tego co mam obecnie ale okazało sie że u mnie do obecnego filtra idzie jakiś kabel, więc chyba nie powinennem go wywalac ??
Pytanie więc co teraz? wpiac tego FL02 dodatkowo? tylko z której strony? od wtryskiwaczy czy od reduktora?
Sticker - 18-01-2011, 22:13
Wepnij go przed tym filtrem.
W filtr masz pewnie wpięty czujnik ciśnienia. Kolejny bubel instalatora lpg. Ze zdjeć wnioskuję że filtr jednorazowy i przy każdej zmianie trzeba owy czujnik wykręcać i wkręcać do nowego filtra.
zbir - 18-01-2011, 22:24
czyli od strony reduktora, ok.
Dlaczego ten czujnik to bubel?
Sticker - 18-01-2011, 23:23
Nie napisałem że czujnik to bubel tylko sposób montażu.
m6riano - 19-01-2011, 01:50
Ja mam filtr bez czujnika więc jak widać chyba nie potrzebny...;-)
yaro1976 - 19-01-2011, 12:09
a ja mam pytanie do znawców tematu co może być przyczyną szarpnięcia podczas przełączania się z benzyny na gaz za pierwszym razem? tzn jak samochód po nocy, pierwsze przejście na gaz odbywa się z z szarpnięciem (pozostałe przy ciepłym silniku OK, płynnie), wcześniej nigdy top nie występowało, dopiero od jakiegoś miesiąca, filtr pow. wymieniony, w poniedziałek byłem na przeglądzie instalacji i nic nie wykryli, powiedzieli że może to być z powodu osadów, które się już odłożyły w instalacji, myślałem że przejdzie mu po wymianie filtrów, a tu nadal qpa
Macie jakieś pomysły co to może być?
Instalka Landi.
eddi1977 - 19-01-2011, 18:41
Myślę że to pierwszy sygnał do wymiany świec.
|
|
|