To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sir Lancelot

krzychu - 23-04-2013, 07:41

No to do 16 cali wchodzą hamulce z:
- Outlandera II
- Lancera 2.0T RalliArt (chyba te same co OII)
- ASX-a (chyba lekko poprawione hamulce z OII, ale chyba nie we wszystkich wersjach).

Tomek - 23-04-2013, 08:14

krzychu napisał/a:
No to do 16 cali wchodzą hamulce z:
- Outlandera II
- Lancera 2.0T RalliArt (chyba te same co OII)
- ASX-a (chyba lekko poprawione hamulce z OII, ale chyba nie we wszystkich wersjach).


i w Galancie VR-4, były jakieś hamulce co by do 16 cali weszły

Misiek :) - 23-04-2013, 11:00

ale co mogę kupić aby bardzo dopsz hamowało (przód) i żeby na zaciski itp nie wydać majątku.
Czy OII/ASX będą lepsze od moich obecnych, będą mniej podatne na wyginanie tarcz i przegrzewanie?

Tomek - 23-04-2013, 11:03

Misiek :) , a jakiej wielkości tarcze i klocki masz teraz?
jakie wartości masz na ścieżce diagnostycznej (kN)

Misiek :) - 23-04-2013, 11:07

Marek wie lepiej odemnie. Nie narzekam na siłe hamowania (choć mogło by być lepiej) ale też na wykrzywianie tarcz i kiepskie ich chłodzenie
krzychu - 23-04-2013, 12:31

Teraz masz 276mmx26mm. Outlander ma 294mmx24mm + 2 tłoczki.

ASX też ma 294mm ale już 26 i chyba większy klocek (nie mam pewnych danych bo w katalogach panuje chaos na temat ASX-a)

Pojemność cieplna na pewno będzie większa. Co do skuteczności nie mam zastrzeżeń raczej... Na suchutkim asfalcie i rozgrzanych gumach można spokojnie wywołać działanie ABS-u więc moim zdaniem chodzi głownie o pojemność cieplną tarczy lub ewentualnie większy klocek co może pozytywnie wpłynąć na mniejsze nagrzewanie.

Tylko, że dostępność jakiś lepszych aftermarketów do ASX-a jest żadna. Za to do Outlandera już bez problemu dostajesz DBA czy EBC. Wybór używanych kompletów pewnie też dużo większy. Jeszcze chyba Lancer GTS 2,4 od którego roku ma chyba ten zestaw z Outlandera.

Bartek - 23-04-2013, 13:05

ASX i Outlander mają inne mocowanie zacisku niż Evo (świadomi nie piszę że Twój Lancer, bo trzeba sprawdzić). - inne odsadzenie od płaszczyzny piasty, więc raczej te zestawy odpadają. Do Evo pasują hamulce z VR-4 poliftowego (tarcza 294x24), dwutloczkowe zaciski.
Misiek :) - 23-04-2013, 19:37

Bartek, czyli sugerujesz, że do mnie do 16" alu będą pasować z legnuma/vr4 po lifcie??
A co trzeba wymienić oprócz tarcz, zacisków i klocków? Pompa chyba zostanie :P
To była by druga część z VR4 EC
Nawiasem mówiąc dziś był przegląd Lancera i przeszedł z V6. Niedługo będzie wbity w dowód :D
Mam problemy z ubezpieczeniem bo firmy robią cyrki... Z tego co wiem, to PZU musze pójść i do pkt i wtedy zrobią, do LINK4 muszę przesłać skan dowodu rej.

Bartek - 23-04-2013, 23:01

Powinny. Jeszcze jarzma zacisków, które są tak na prawdę jedynymi elementami jakie musisz kupić z vr-4 lub Evo 5-9 rs, tarcze Outlander, klocki standardowe do dwutloczkow, zaciski Galant, Space Wagon, Evo, vr-4, e39, Sigma, 3000 gt i pewnie jeszcze wiele innych.
Misiek :) - 24-04-2013, 17:54

To już wiem jak działać...
A jeszcze myśle o założeniu stabilizatrów przód/tył z evo 7-9

m6riano - 26-04-2013, 16:08

co sie zesrało..?że stoi w SMM?
Misiek :) - 26-04-2013, 21:13

1. Klima musiała być podłączona, działa
2. Był robiony przegląd i do wymiany mam przednie prawe łożysko, jakieś tam śruby, wahacz i coś jeszcze...

Misiek :) - 07-05-2013, 22:01

Auto odebrane..
ABS nie działa a obroty skacz ą na obrotomierzu, ale reszta działa.
Teraz się borykam z ubezpieczeniem. Po SWAP część ubezpieczycieli się na mnie wypina, część każe przyjechać do jakiegoś pk, żeby wprowadzili zmiany ręcznie, bo przez infolinie nie mogą... W LINK4 OC z 1'000 zł podskoczyło do 3'000 zł.
Jutro muszę to załatwić

Owczar - 08-05-2013, 16:39

Z tym OC zapewne problem bo nie maja auta w katalogu. Jak ja zmienialem silnik to bez problemu przekalkulowali skladke.
_Slawek_ - 08-05-2013, 19:42

Misiek :) napisał/a:
Teraz się borykam z ubezpieczeniem. Po SWAP część ubezpieczycieli się na mnie wypina, część każe przyjechać do jakiegoś pk, żeby wprowadzili zmiany ręcznie, bo przez infolinie nie mogą... W LINK4 OC z 1'000 zł podskoczyło do 3'000 zł.


Zwariowali :?: :shock:

Zapytaj z ciekawości ile byś musiał zapłacić za Lancera 2.4 albo galanta 2.5, bo chyba podali Ci z sufitu taką kwotę żebyś tylko dał im spokój i nie zawracał głowy...

U nas za gala 2.5 w link4 wyszło jakieś 600-700 (z tym, że załatwiane przez agenta, który ma jakieś dodatkowe zniżki u nich, około 25% taniej niż na infolinii). Rozumiem, że w stolicy jest pewnie drożej ale bez przesady. Btw. niekoniecznie też w Wa-wie musi być najdrożej w PL - LINK :)

Owczar napisał/a:
Z tym OC zapewne problem bo nie maja auta w katalogu. Jak ja zmienialem silnik to bez problemu przekalkulowali skladke.


Jak ubezpieczałem FTO w MTU, to fakt, że nie mieli go w katalogu wpłynął tylko na czas oczekiwania na polisę, bo około 2 tyg. zajęło im wprowadzenie go do ich systemu (najpierw próbowali mnie przekonać, żebym wykupił OC dla eclipsa :biggrin: ). Natomiast sama kwota była porównywalna do złomka z 1992r. Przy zmianie silnika też nie było problemu, musiałem tylko dostarczyć kopię nowego dowodu rejestracyjnego. W tym przypadku kwota nie uległa zmianie bo swap 1.8 -> 2.0.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group