To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Mitsubishi Trójmiasto - Pomorskie - Warsztaty w Trójmieście (zbiorczy)

Hubeeert - 31-07-2014, 18:10

Przekazałem, dziękuję.
starwind - 10-08-2014, 19:26

Chłopaki Tczewiaki :) pisaliście że u was jest jakiś magik od Galów :)
mam problem z hamulcami :/
stare strasznie biły kupiłem tarcze i klocki i tu zaczęły się schody :(
okazało się że ktoś zrobił swapa na większe tarcze (z 256 na 276) zmieniłem tarcze i coś mi obciera tam były jakieś podkładki miedzy siodłami i nie wiem czy mają być czy nie ogólnie nie bardzo to ogarniam :(

fj_mike - 10-08-2014, 19:38

starwind napisał/a:
okazało się że ktoś zrobił swapa na większe tarcze (z 256 na 276)

Masz wersję SE, tarcze są fabrycznie większe.
Jakiej grubości tarcze kupiłeś? Są 24mm i 26mm.

starwind - 10-08-2014, 19:55

24.6 mm
fj_mike - 10-08-2014, 19:58

starwind napisał/a:
chyba 24

Tarcze 26mm pasują na nasze dwutłoczkowe zaciski.
Konieczne jest podszlifowanie blaszek trzymających klocki, może powodować obcieranie.
Nie chybuj, tylko sprawdź ;)
Masz opakowanie po tarczach?

Polecam lekturę działu technicznego oraz sprawdzenie zegarem nowych tarcz po założeniu. Maksymalna odchyłka 0,06mm, jeżeli nie to szkoda nowych tarcz.

starwind - 10-08-2014, 20:01

sprawdziłem 24.68 zacisk dwutłoczkowy jak piszesz
fj_mike - 10-08-2014, 20:04

starwind, pomiędzy jarzmem a zwrotnicą jest tylko osłona tarczy (chyba, że jej nie masz, stąd podkładki).
Pisz tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...1517&start=2970

starwind - 10-08-2014, 20:25

dzięki znaczy podkładki maja być :) bo nie mam osłon
czas kupić zestawy naprawcze do zacisków i zobaczyć co będzie:)
po prostu przerażają mnie te tematy po 200 stron :(

proszę moda o zrobienie porządku choć dalej przyda mi się numer namiar na tego magika z Tczewa

fj_mike - 11-08-2014, 11:32

Te "podkładki" to prawdopodobnie reszta osłon.
KsiadzRobak - 04-09-2014, 15:18

starwind sprawa jest prosta: 2 tłoczki = tarcze 276/24mm, 1 tłoczek na duże tarcze = 276/26mm
+ pomierzyć czy piasta prosta
+ wyczyścić piastę
+ przesmarować
+ sprawdzić jarzma/zaciski (czasem nadmiar smaru w jarzmie tak ciśnie na prowadnice, że klocek trze cały czas)

starwind - 04-09-2014, 19:22

już działa pomogło czyszczenie i wymiana tarcz z tyłu :D :P
Marcino - 05-09-2014, 13:30

starwind napisał/a:
proszę moda o zrobienie porządku choć dalej przyda mi się numer namiar na tego magika z Tczewa

Magików jest dużo, ale tych co się faktycznie znają na robocie to mało:)
Ja w sprawie hamulców nie ufam mechnikom, im się nie chce czyścić i smarować, najlepiej nowe tarcze i klocki zakłądać i w drogę. Mam przykłąd na dwóch samochodach kolegów którym robiłem hamulce. W zafirze były kłopoty z tyłem przez 2 lata po każdej zimie., Jak zrobiłem regenaracje i toczenie tarcz to jest kolejne 2 lata ok, a chcieli wszytko wymieniać.

starwind - 05-09-2014, 19:51

u mnie problem ogarniety
przód rozebrałem jeszcze raz sam wyczyściłem przesmarowałem i poskładałem
i okazało się że to obciera z tyłu :D
wymieniłem klocki i tarcze z tyłu i mam hamulce beton :D

DJ Fazi - 05-09-2014, 20:45

Ja znam dobre ASO w Leźnie :)
zecikk - 07-09-2014, 14:59

no wlasnie ja nasze 15stki bym chetnie wypiaskowal i pomalował w jakis fajny kolorek :) Najchetniej w Gdyni :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group