MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - ASO - tu chwalimy i wieszamy psy
tomaszekk7 - 12-03-2015, 11:43
Serwisy autoryzowane są dobre tylko do wymiany oleju. Jeśli pojawia się jakiś większy problem wtedy udają , że problemu nie ma. Natomiast po gwarancji jak trzeba za wszystko zapłacić to klientowi najlepiej wymienić jak najwięcej.
Vertigo80 - 12-03-2015, 21:31
Dziś byłem po raz pierwszy w ASO w Rybniku.
Główny cel wizyty akcja serwisowa dot. paska alternatora.
Akcja serwisowa z paskiem - wymienili pasek i cały osprzęt czyli rolki i napinacz.
Przejrzeli samochód. Zgłoszony problem "chrupania" przy skręcie kierownicy przy małych prędkościach usunęli od ręki. Wystarczyło przesmarować gumy amortyzatorów.
Znaleźli wyciek z uszczelniacza wału, który wymienili po konsultacji ze mną.
Wymieniałem też olej. Mieli tylko Castrola, którego nie chciałem. Po jednym telefonie inny olej był na miejscu nim wymienili pasek.
Rabatu brak ale to była moja pierwsza wizyta w tym konkretnym ASO.
Wizyta dla mnie na plus. Kolejna też u nich mimo, że mam 60km w jedną stronę.
Niestety o jakimkolwiek ASO z Katowic dobrych opinii nie znalazłem choć mam do nich 5-10min. drogi. Kusić jedynie mogą rabaty z kartą MM.
Uwex - 13-03-2015, 08:47
Vertigo80 napisał/a: | Rabatu brak |
no niestety ten brak rabatu nie wynika z braku dobrej woli ASO Rybnik !
Vertigo80 napisał/a: | Wizyta dla mnie na plus |
serwisuję u nich Lancera mimo, że jest dawno po gwarancji i nie mogę powiedzieć
nic złego .
Vertigo80 - 13-03-2015, 20:24
Uwex napisał/a: | Vertigo80 napisał/a: | Rabatu brak |
no niestety ten brak rabatu nie wynika z braku dobrej woli ASO Rybnik ! |
Dlatego też napisałem, że wynika to z mojej pierwszej wizyty, a nie kolejnej. Spokojnie.
Uwex napisał/a: | Vertigo80 napisał/a: | Wizyta dla mnie na plus |
serwisuję u nich Lancera mimo, że jest dawno po gwarancji i nie mogę powiedzieć
nic złego . |
Też nic złego nie mówię. Dla mnie serwis jak najbardziej godny polecenia.
Kolejny serwis też u nich.
Uwex - 14-03-2015, 09:47
Co do rabatu w ASO w Rybniku :
Vertigo80 napisał/a: | wynika to z mojej pierwszej wizyty, a nie kolejnej. Spokojnie. |
Nie o to mi chodziło czy byłeś pierwszy czy kolejny raz u nich ! Miałem na myśli brak rabatu dla naszych klubowiczów na kartę MM. Tak jak już pisałem :
"...brak rabatu nie wynika z braku dobrej woli ASO Rybnik" .
Vertigo80 - 14-03-2015, 10:44
Uwex napisał/a: | Co do rabatu w ASO w Rybniku :
Vertigo80 napisał/a: | wynika to z mojej pierwszej wizyty, a nie kolejnej. Spokojnie. |
Nie o to mi chodziło czy byłeś pierwszy czy kolejny raz u nich ! Miałem na myśli brak rabatu dla naszych klubowiczów na kartę MM. Tak jak już pisałem :
"...brak rabatu nie wynika z braku dobrej woli ASO Rybnik" . |
Piszesz jakbyś wiedział z czego to wynika :]
Uwex - 14-03-2015, 11:40
Vertigo80- bo wiem- i nic więcej nie będę tu pisał
koniec OT !
ashantiel - 21-04-2015, 20:56
(proszę modów o wybaczenie, ale jestem mega pozytywnie nastawiony i chwalę w odpowiednich działach )
Byłem na przeglądzie gwarancyjnym po roku jazdy w AutoKraku w Krakowie na Jasnogórskiej. Podejście mega pro. Konkretne odpowiedzi na wszystkie moje pytania (nawet te głupie) typu rozpórki, spojlery i oleje, super miła i profesjonalna atmosfera przy formalnościach, udało mi się załatwić z samochodem od ręki wszystko co trzeba zrobić po roku tzn. przegląd, nowe ubezpieczenie, załatwienie sprawy z bankiem. Wszelkie regulacje typu tylna klapa, ręczny zrobione od razu bezkosztowo.
Jak ktoś sobie bardzo ceni swój czas, tak jak ja, to szczerze polecam. Jak dotąd kontakt z salonem jest na najwyższym poziomie. Boję się, że za bardzo przyzwyczaję się do dobrego traktowania ^^
michaello - 01-06-2015, 11:23
Zastanawialem sie czy pisac ten post, wydaje mi sie jednak zasadnym udzielenie informacji na temat akcji promocyjnych AutoGT W-wa. Jakis czas temu dostalem smsowa wiadomosc iz moge sie zglosic na przeglad zawieszenia za cale 20 zl., a ze dalo sie slyszec tu i owdzie stuki z przodu z ochota skorzystalem z oferty; diagnoza mechanikow brzmiala:
-wyrwana tuleja zewnętrzna wahacza dolnego tylnego koła P.T.
- wyrwana tuleja tylna wahacza L.P
- wybity sworzeń wahacza P.P.
czyli sporo i kosztownie, nawet w jednym z watkow zaczalem zaciagac opinii i szukac czesci. Nie dawala mi jednak spokoju mysl, ze tak kiepsko z zawieszeniem przy przebiegu 80tys i swiadomosci rodzaju przebytych drog. Postanowilem pojechac do ASO Mitcar weryfikujac diagnoze nie mowiac absolutnie nic mechanikom o wczesniejszej wizycie w ASO. I tu lekki szok, do wymiany tylko koncowki drazkow kierowniczych... wahacze, sworznie itp. w bardzo dobrym stanie. Spytalem czy aby na pewno? otrzymujac potwierdzenie, pokazalem serwisantowi wydruk z AutoGt, mowiec ze ktos tu mija sie z prawda. Szef serwisu wzial jeszcze raz mechanika do auta, po 10 minutach przyszedl i powiedzial zeby mu tego mechanika przyprowadzic, ktory takie bzdury wypisal. Po miesiacu wymienilem koncowki drazkow, wszelkie stuki z zawieszenia zniknely. Kilka dni temu, bedac na przegladzie rejestracyjnym, poprosilem diagnoste o porzadne przyjrzenie sie wahaczom. - wszystko w jak najlepszym porzadku, zadnych luzow. Przeglad za 20 zl w AutoGT mogl mnie kosztowac w sumie ok 2000 zl... Nie chce nikogo oskarzac, moze to przypadek jednostkowy, ale zniechecąjacy mnie do tegoz serwisu w ktorym zreszta wielokrotnie bywalem.
Hubeeert - 01-06-2015, 11:54
No to chyba pora zmienić serwis...
michal84 - 06-07-2015, 16:26
tomaszekk7 napisał/a: | Serwisy autoryzowane są dobre tylko do wymiany oleju. Jeśli pojawia się jakiś większy problem wtedy udają , że problemu nie ma. Natomiast po gwarancji jak trzeba za wszystko zapłacić to klientowi najlepiej wymienić jak najwięcej. |
Zgadza się, dlatego ja bardzo się zastanawiam nad nie robieniem drugiego przeglądu gwarancyjnego i kolejnych. Oczywiście pojawił się raport, że z przeglądami ASO, samochody się lepiej sprzedają, tak tak, kto w to uwierzy? Cóż mam doświadczenie z ASO Fiata i VW i powiem, że robiłem zawsze 1 przegląd potem samemu + zaufany mechanik. Czy na forum też są tacy odważni ?
jarkos_2005 napisał/a: | No cóż....powoli zbliża się I -wszy przegląd gwarancyjny (13 tys. ) i mam poważny dylemat, gdzie się udać, niby w Wawie jest parę dealerów, ale czytając posty w tym miejscu trochę włos mi się jeży.....Do dzisiaj miałem dobre zdanie o MITCar na Spornej, ale po sobotniej wizycie pan z serwisu skutecznie je popsuł....Udałem się do serwisu ( po wcześniejszym umówieniu się z Panem w piątek telefonicznie) na sobotę rano 9.30, na wymianę przewodu spryskiwacza na przednią szybę..Pan podczas rozmowy, wspaniałomyślnie stwierdził i niemal przeprowadził przewód doktorski, że to wina gryzoni..i tu cała lista szkodników koty, nornice, myszy etc. Pytam się skąd ta pewność, a on że jak przewód cieknie, to na 100% pogryziony, nie wiem, dostępu z góry nie ma w to miejsce, ale przyczyny mogą być różne. Pojechałem, sobota 9.30 w serwisie pusto tylko pan znany mi z rozmowy..i tu się zaczęło....że on w sobotę musi pracować, a mu nie pasuje, że ma tylko jednego mechanika, a ten musi komuś koła zmienić, a w ogóle to chyba dzisiaj nic z tego wyjdzie!!??Cyrk, jaja czy co - myślę...nie to fakty! W końcu pomyślał i "dobra otworzę panu to zlecenie, niech pan zaczeka jak mechanik koła komuś zmieni....Czekam godzinę, drugą i pół, różne auta wjeżdżają i wyjeżdżają i nic.... w końcu idę do gościa i mówię proszę kluczyki i dowód - rezygnuję...pojechałem do zwykłego warsztatu i za wymianę wężyka i robociznę zapłaciłem 50 zeta i po sprawie....Tak w Mitcar na Spornej zniechęca się klienta do serwisu..tym samym unikając wykonania naprawy na gwarancji.....p.s przewód "stary" po wymianie nie był pogryziony prze "stado" gryzoni jak to wmawiał mi pan z serwisu tylko po.prostu pękł....A chciałem dać im zarobić 1000 zeta za I przegląd! Never!! Wnioski zostawiam Szanownym Kolegom do indywidualnej oceny ..... |
Super zrobiłeś, żadne ASO nie naprawia samochodu, to jest wyciąganie kasy i nikt w tej sprawie nic nie robi. Pamiętam jak na 1 przeglądzie po 10 tys, kazałem w Colcie sprzęgło poprawić bo coś z nim się źle działo, w ASO w Wawie tydzień czekałem za naprawą, a ile się musiałem na dzwonić, choć już 1200zł za przegląd wzięli. Potem pojechałem do przysłowiowego Pana Miecia i za 50zł zrobił wszystko pięknie. Dzisiaj mało kto jeździ do ASO.
Forumowicze, a czy w Polsce jest dobry serwis ASO? hmmm ja w to nie uwierzę;)
tyku - 06-07-2015, 17:18
michal84 napisał/a: |
tomaszekk7 napisał/a:
Serwisy autoryzowane są dobre tylko do wymiany oleju. Jeśli pojawia się jakiś większy problem wtedy udają , że problemu nie ma. Natomiast po gwarancji jak trzeba za wszystko zapłacić to klientowi najlepiej wymienić jak najwięcej.
Zgadza się, dlatego ja bardzo się zastanawiam nad nie robieniem drugiego przeglądu gwarancyjnego i kolejnych. Oczywiście pojawił się raport, że z przeglądami ASO, samochody się lepiej sprzedają, tak tak, kto w to uwierzy? Cóż mam doświadczenie z ASO Fiata i VW i powiem, że robiłem zawsze 1 przegląd
potem samemu + zaufany mechanik. Czy na forum też są tacy odważni ?
|
Nie zawsze tak jest. Ja na przeglądzie po pięciu latach, zapytałem co jest do wymiany w zawieszeniu, jakieś tuleje,końcówki itp. - odpowiedź padła "Panie Rafale nic nie wymieniamy" , a przecież można było powymieniać.
Nie wrzucajcie wszystkich do jednego worka.
Jestem ciekawy, czy Pan Mietek ma listę czynności serwisowych
michal84 - 06-07-2015, 17:26
tyku napisał/a: | michal84 napisał/a: |
tomaszekk7 napisał/a:
Serwisy autoryzowane są dobre tylko do wymiany oleju. Jeśli pojawia się jakiś większy problem wtedy udają , że problemu nie ma. Natomiast po gwarancji jak trzeba za wszystko zapłacić to klientowi najlepiej wymienić jak najwięcej.
Zgadza się, dlatego ja bardzo się zastanawiam nad nie robieniem drugiego przeglądu gwarancyjnego i kolejnych. Oczywiście pojawił się raport, że z przeglądami ASO, samochody się lepiej sprzedają, tak tak, kto w to uwierzy? Cóż mam doświadczenie z ASO Fiata i VW i powiem, że robiłem zawsze 1 przegląd
potem samemu + zaufany mechanik. Czy na forum też są tacy odważni ?
|
Nie zawsze tak jest. Ja na przeglądzie po pięciu latach, zapytałem co jest do wymiany w zawieszeniu, jakieś tuleje,końcówki itp. - odpowiedź padła "Panie Rafale nic nie wymieniamy" , a przecież można było powymieniać.
Nie wrzucajcie wszystkich do jednego worka.
Jestem ciekawy, czy Pan Mietek ma listę czynności serwisowych |
Może trafiłeś na zaufanych ludzi, to kto to taki zareklamuj. Naforum widać ile jest osób niezadowolonych,a ile z ASO zadowolonych (garstka), chyba o czymś to świadczy.
tyku - 06-07-2015, 17:34
Nie trzeba reklamować, ale jak prosisz http://forum.mitsumaniaki...=71089&start=45
rezon - 13-07-2015, 08:47
tyku napisał/a: | Jestem ciekawy, czy Pan Mietek ma listę czynności serwisowych | Po co lista czynności serwisowych, skoro większość ASO Mitsu (3 z 4), z których korzystałem po prostu tylko stawiała znaczki przy czymś takim jak sprawdzenie hamulców tylnych? Nie przejmując się jednocześnie zbytnio ich stanem. W przeciwieństwie do "Pana Mietka", który je po prostu zdiagnozował i naprawił? ASO - to nie oznacza automatycznie wysokiej jakości serwisu, a już na pewno nie w Mitsu. ASO oznacza tylko automatycznie wyższe ceny - a czasami wręcz "diamentowe".
[ Dodano: 13-07-2015, 08:51 ]
michal84 napisał/a: | Naforum widać ile jest osób niezadowolonych,a ile z ASO zadowolonych (garstka), chyba o czymś to świadczy. | świadczy to tylko o tym, że niezadowolony napisze, a zadowolony uważa to za rzecz normalną, o której nie warto pisać , ale chyba coś w tym jest skoro kilka lat temu w rankingu ASO bodajże w AutoŚwiat Mitsu zajęło zaszczytne drugie miejsce na kilkanaście różnych marek - niestety drugie ale od końca pod względem rzetelności diagnozy, jakości napraw, cen.
|
|
|