[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi
polaff - 29-03-2012, 20:50
Hugo napisał/a: | smar, który wepchniemy kalamitką wylezie od razu pod gumą osłonową. Bez sensu. |
nadmiar tylko wyjdzie jak by nie było tej dziurki to po pierwszym "dosmarowaniu" rozerwało by osłonę gumową.
Hugo - 07-04-2012, 10:49
Chcę wymienić tylny górny wahacz prawy. Śruby, które go mocują do nadwozia są jednymi z nielicznych, których jeszcze nie odkręcałem w tym aucie... a wiadomo jak się odkręcają (a raczej ukręcają) śruby w tym aucie. Mam pytanie do tych, którzy już je odkręcali. Jest problem z nimi?
deejay - 07-04-2012, 11:19
Hugo napisał/a: | Chcę wymienić tylny górny wahacz prawy. Śruby, które go mocują do nadwozia są jednymi z nielicznych, których jeszcze nie odkręcałem w tym aucie... a wiadomo jak się odkręcają (a raczej ukręcają) śruby w tym aucie. Mam pytanie do tych, którzy już je odkręcali. Jest problem z nimi? |
Bez problemu sie odkrecają , wiadomo są przypadki ze ciężko idzie , ale nic na siłę .
Jesli problem pojawi sie podczas odkręcania to nie odkrecamy jej na siłę , tylko prawo /lewo i tak aż do momentu kiedy sruba zacznie "iść" bez oporu ku końcowi .
Hugo - 07-04-2012, 17:36
deejay napisał/a: | Jesli problem pojawi sie podczas odkręcania to nie odkrecamy jej na siłę , tylko prawo /lewo i tak aż do momentu kiedy sruba zacznie "iść" bez oporu ku końcowi . | Wiem Mam nadzieję, że nie będzie problemu, chociaż znając życie to
deejay - 07-04-2012, 17:42
Hugo napisał/a: | Wiem Mam nadzieję, że nie będzie problemu, chociaż znając życie to |
Tam jest profil zamkniety , wiec korozja połączenie gwintowego mało prawdopodobna , nigdy z tymi śrubami nie miałem problemu .
Hugo - 07-04-2012, 20:24
deejay napisał/a: | Tam jest profil zamkniety , wiec korozja połączenie gwintowego mało prawdopodobna , nigdy z tymi śrubami nie miałem problemu | Miałem nadzieję, że właśnie jest tam profil zamknięty. No nic czekam na wahacze i bedę działał. Zamówiłem również dolny prosty prawy.
Przy okazji spytam tutaj: które wahacze w tylnym zawieszeniu będą odpowiedzialne za pochylenie koła? Moim zdaniem tylko dolny prosty, górny i zwrotnica.
marcinzam - 07-04-2012, 20:33
Hugo napisał/a: | deejay napisał/a: | Tam jest profil zamkniety , wiec korozja połączenie gwintowego mało prawdopodobna , nigdy z tymi śrubami nie miałem problemu | Miałem nadzieję, że właśnie jest tam profil zamknięty. No nic czekam na wahacze i bedę działał. Zamówiłem również dolny prosty prawy.
Przy okazji spytam tutaj: które wahacze w tylnym zawieszeniu będą odpowiedzialne za pochylenie koła? Moim zdaniem tylko dolny prosty, górny i zwrotnica. |
tylko górny i to nim ewentualnie się reguluje pochylenie za pomocą podkładek pod wahacz
deejay - 07-04-2012, 21:24
Mozna taki bajer zastosować do górnego tylnego wachacza
Hugo - 07-04-2012, 22:23
marcinzam napisał/a: | tylko górny | No nie wiem, gdyby zgiął się dolny prosty to raczej napewno zmieniłby się kąt pochylenia koła.
areksz121 - 09-04-2012, 20:51
deejay napisał/a: | Mozna taki bajer zastosować do górnego tylnego wachacza |
A gdzie i za ile takie coś można nabyć? Chcę kupić
Tomek - 09-04-2012, 22:08
areksz121 napisał/a: | deejay napisał/a: | Mozna taki bajer zastosować do górnego tylnego wachacza |
A gdzie i za ile takie coś można nabyć? Chcę kupić |
tego trzeba by po 2 sztuki na stronę?
dobrze kumam?
deejay - 09-04-2012, 22:11
areksz121 napisał/a: | deejay napisał/a:
Mozna taki bajer zastosować do górnego tylnego wachacza
A gdzie i za ile takie coś można nabyć? Chcę kupić |
Gdzies w sieci znalazłem, ale teraz juz tego nie odtworzę
Hugo - 09-04-2012, 22:46
tomek84 napisał/a: | dobrze kumam? | Dobrze.
marcinzam - 09-04-2012, 23:00
deejay napisał/a: | areksz121 napisał/a: | deejay napisał/a:
Mozna taki bajer zastosować do górnego tylnego wachacza
A gdzie i za ile takie coś można nabyć? Chcę kupić |
Gdzies w sieci znalazłem, ale teraz juz tego nie odtworzę |
proszę , http://www.rockauto.com/d...ey_1014506.html
Owczar - 09-04-2012, 23:11
Panowie, jeśli chodzi o kąty, to jeśli nic nie było bite, to za nieprawidłowe pochylenie koła są odpowiedzialne tuleje w zwrotnicy, wahaczu górnym i dolnym prostym.
Po tylu latach one siadają. Nawet jak nie mają luzu to się odkształcają i zawieszenie nie trzyma parametrów.
|
|
|