To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi

polaff - 29-03-2012, 20:50

Hugo napisał/a:
smar, który wepchniemy kalamitką wylezie od razu pod gumą osłonową. Bez sensu.

nadmiar tylko wyjdzie jak by nie było tej dziurki to po pierwszym "dosmarowaniu" rozerwało by osłonę gumową.

Hugo - 07-04-2012, 10:49

Chcę wymienić tylny górny wahacz prawy. Śruby, które go mocują do nadwozia są jednymi z nielicznych, których jeszcze nie odkręcałem w tym aucie... a wiadomo jak się odkręcają (a raczej ukręcają) śruby w tym aucie. Mam pytanie do tych, którzy już je odkręcali. Jest problem z nimi?
deejay - 07-04-2012, 11:19

Hugo napisał/a:
Chcę wymienić tylny górny wahacz prawy. Śruby, które go mocują do nadwozia są jednymi z nielicznych, których jeszcze nie odkręcałem w tym aucie... a wiadomo jak się odkręcają (a raczej ukręcają) śruby w tym aucie. Mam pytanie do tych, którzy już je odkręcali. Jest problem z nimi?


Bez problemu sie odkrecają , wiadomo są przypadki ze ciężko idzie , ale nic na siłę .
Jesli problem pojawi sie podczas odkręcania to nie odkrecamy jej na siłę , tylko prawo /lewo i tak aż do momentu kiedy sruba zacznie "iść" bez oporu ku końcowi .

Hugo - 07-04-2012, 17:36

deejay napisał/a:
Jesli problem pojawi sie podczas odkręcania to nie odkrecamy jej na siłę , tylko prawo /lewo i tak aż do momentu kiedy sruba zacznie "iść" bez oporu ku końcowi .
Wiem :wink: Mam nadzieję, że nie będzie problemu, chociaż znając życie to :?
deejay - 07-04-2012, 17:42

Hugo napisał/a:
Wiem Mam nadzieję, że nie będzie problemu, chociaż znając życie to


Tam jest profil zamkniety , wiec korozja połączenie gwintowego mało prawdopodobna , nigdy z tymi śrubami nie miałem problemu .

Hugo - 07-04-2012, 20:24

deejay napisał/a:
Tam jest profil zamkniety , wiec korozja połączenie gwintowego mało prawdopodobna , nigdy z tymi śrubami nie miałem problemu
Miałem nadzieję, że właśnie jest tam profil zamknięty. No nic czekam na wahacze i bedę działał. Zamówiłem również dolny prosty prawy.

Przy okazji spytam tutaj: które wahacze w tylnym zawieszeniu będą odpowiedzialne za pochylenie koła? Moim zdaniem tylko dolny prosty, górny i zwrotnica.

marcinzam - 07-04-2012, 20:33

Hugo napisał/a:
deejay napisał/a:
Tam jest profil zamkniety , wiec korozja połączenie gwintowego mało prawdopodobna , nigdy z tymi śrubami nie miałem problemu
Miałem nadzieję, że właśnie jest tam profil zamknięty. No nic czekam na wahacze i bedę działał. Zamówiłem również dolny prosty prawy.

Przy okazji spytam tutaj: które wahacze w tylnym zawieszeniu będą odpowiedzialne za pochylenie koła? Moim zdaniem tylko dolny prosty, górny i zwrotnica.


tylko górny i to nim ewentualnie się reguluje pochylenie za pomocą podkładek pod wahacz

deejay - 07-04-2012, 21:24

Mozna taki bajer zastosować do górnego tylnego wachacza :wink:


Hugo - 07-04-2012, 22:23

marcinzam napisał/a:
tylko górny
No nie wiem, gdyby zgiął się dolny prosty to raczej napewno zmieniłby się kąt pochylenia koła.
areksz121 - 09-04-2012, 20:51

deejay napisał/a:
Mozna taki bajer zastosować do górnego tylnego wachacza :wink:


A gdzie i za ile takie coś można nabyć? Chcę kupić :wink:

Tomek - 09-04-2012, 22:08

areksz121 napisał/a:
deejay napisał/a:
Mozna taki bajer zastosować do górnego tylnego wachacza :wink:


A gdzie i za ile takie coś można nabyć? Chcę kupić :wink:


tego trzeba by po 2 sztuki na stronę?
dobrze kumam?

deejay - 09-04-2012, 22:11

areksz121 napisał/a:
deejay napisał/a:
Mozna taki bajer zastosować do górnego tylnego wachacza



A gdzie i za ile takie coś można nabyć? Chcę kupić


Gdzies w sieci znalazłem, ale teraz juz tego nie odtworzę :|

Hugo - 09-04-2012, 22:46

tomek84 napisał/a:
dobrze kumam?
Dobrze.
marcinzam - 09-04-2012, 23:00

deejay napisał/a:
areksz121 napisał/a:
deejay napisał/a:
Mozna taki bajer zastosować do górnego tylnego wachacza



A gdzie i za ile takie coś można nabyć? Chcę kupić


Gdzies w sieci znalazłem, ale teraz juz tego nie odtworzę :|


proszę , http://www.rockauto.com/d...ey_1014506.html

Owczar - 09-04-2012, 23:11

Panowie, jeśli chodzi o kąty, to jeśli nic nie było bite, to za nieprawidłowe pochylenie koła są odpowiedzialne tuleje w zwrotnicy, wahaczu górnym i dolnym prostym.

Po tylu latach one siadają. Nawet jak nie mają luzu to się odkształcają i zawieszenie nie trzyma parametrów.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group