To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

m6riano - 08-02-2011, 23:27

Ja miałem u siebie reduktor DT REVO ELEKTRONIK zrobiłem na nim jakieś 140-150 tys. bez żadnego grzebania, nawet na serwis przestałem jeździć, jedynie wymiana filtra FL.
Teraz mam:
http://allegro.pl/revo-sg...1410424232.html
ponoć ten lepszy od poprzedniego,po "lifcie".Zobaczymy ile polata?

zbir - 09-02-2011, 00:46

orientuje sie ktoś czy da sie wwiercić w to miejsca które zaznaczyłem strzałką na zdjeciu zeby doprowadzic wtrysk do 1 i 6 dolotu? bo teraz mam wwiercone z boku przez co te dwa wężyki są dluższe od pozostąłych 4...



wogóle gazownik twierdzi ze kombinacje z długościami węzyków nic nie dadzą a mogą pogorszyć, że kompensacja niepotrzebna, że wtryskom nie przeszkadza praca w poziomie a jak mu pokazałem ten filtr FL02 to zrobił oczy jak 5zł...

montowałem tu: http://www.anlero-polska.pl

tomekrvf - 09-02-2011, 00:54

zbir napisał/a:
orientuje sie ktoś czy da sie wwiercić w to miejsca które zaznaczyłem strzałką na zdjeciu zeby doprowadzic wtrysk do 1 i 6

Da się. Mam tak nawiercone w moim Galancie.

sampler - 09-02-2011, 08:12

jaker napisał/a:
Dzięki za info, ale nasuwa się kolejne pytanie. Jeżeli reduktor Magic3 nie jest taki idealny to co byłoby lepszym rozwiązaniem? Przy czym lepsze, w sensie najbardziej optymalne, bo przepłacać też nie chcę. Gdzieś przeczytałem, że świetny jest Landi Renzo IG1 ale piekielnie drogi, inni piszą, że 2x Zavoli jest ok. Trudno znaleźć jednoznaczną odpowiedź.
I nadal nie wiem kto mi może solidnie zamontować, bo szkoda wyrzucić kasę na dobre części jak ktoś i tak spartaczy robotę.


wejdz na lpgforum.pl na dzial zlece zalozenie i ktos sie zglosi. Mozesz tez tam poczytac co ludzie polecaja do galanta lub wrecz otworzyc watek na temat ww konfiga

fredfm - 09-02-2011, 09:31

tak jak napisał kolega Sampler wejdź na lpgforum.pl i załóż temat. Ja przed założeniem gazu przestudiowałem je kilkakrotnie.
Co do reduktorów MJ III, pierwsze wersje były awaryjne, jednak z czasem zostały poprawione i teraz śmiało można w nie inwestować. W tych pieniążkach (ok 200zł) nie ma innego reduktora o takiej wydajności na rynku. Kolejna sprawa wtryski hana, zmień gazownika bo Cię okłamuje! Pomiędzy Haną a MJ praktycznie nie ma różnicy w wielkości (mowa o pojedynczych), gość chce CI pewnie założyć magiki na listwie i do tego 20cm węże! Oczywiście mniej roboty jednak jak wiadomo dąży się do jak najmniejszej długości wężyków od wtrysków do wwierceń w kolektorze które powinny być jak najbliżej oryginalnych wtryskiwaczy..

Reasumując wejdź na lpgforum i załóż tenowy temat, w kilka godzin będziesz miał odpowiedź na wszystkie nurtujące Cię tematy i poleconego dobrego gazownika :)

KaWu - 09-02-2011, 11:17

zbir napisał/a:
orientuje sie ktoś czy da sie wwiercić w to miejsca które zaznaczyłem strzałką na zdjeciu zeby doprowadzic wtrysk do 1 i 6 dolotu? bo teraz mam wwiercone z boku przez co te dwa wężyki są dluższe od pozostąłych 4...


Potwierdzam, że się da.
Jaki masz rozrzut czasów wtrysku teraz :?:
Brak u Ciebie kompencacji-trochę niedobrze.
Nierówne wężyki to też niedobrze.
Elektrozawory to Fast Regi :?: Służy im pozycja leżąca :?:

Sticker - 09-02-2011, 13:57

zbir napisał/a:
orientuje sie ktoś czy da sie wwiercić w to miejsca które zaznaczyłem strzałką na zdjeciu zeby doprowadzic wtrysk do 1 i 6 dolotu? bo teraz mam wwiercone z boku przez co te dwa wężyki są dluższe od pozostąłych 4...

Obrazek

wogóle gazownik twierdzi ze kombinacje z długościami węzyków nic nie dadzą a mogą pogorszyć, że kompensacja niepotrzebna, że wtryskom nie przeszkadza praca w poziomie a jak mu pokazałem ten filtr FL02 to zrobił oczy jak 5zł...

montowałem tu: http://www.anlero-polska.pl


Dopiero teraz się dopatrzyłem. Masz totalnie skopane nawierty w kolektorze. Dlaczego ? - bo gazownik nie ściągał kolektora do nawiertów , co za tym idzie opiłki w dolocie.

W galancie powinno się wiercić w dolnym kolektorze, oczywiście po jego demontażu.


jak pogoda pozwoli i nowe wtryski (Hana) przyjdą do soboty to będę demontował kolektor to porobię fotki.

zbir - 09-02-2011, 17:20

o, to nic nie ruszam tylko poczekam aż zrobisz to u siebie bo fotki by sie przydały - wtedy będzie wszystko jasne co i jak zrobić :-)
KaWu - 09-02-2011, 17:22

Sticker napisał/a:
Dopiero teraz się dopatrzyłem. Masz totalnie skopane nawierty w kolektorze. Dlaczego ? - bo gazownik nie ściągał kolektora do nawiertów , co za tym idzie opiłki w dolocie.

W galancie powinno się wiercić w dolnym kolektorze, oczywiście po jego demontażu.


Sticker, ja bym byl ostrozny na twoim miejscu w sformulowaniach. Moze byc ok-przeciez nie wiemy czy nie ma rurki w dolocie podprowadzonej pod zawor.

Sticker napisał/a:
nowe wtryski (Hana) przyjdą do soboty to będę demontował


Wziales czerwone :?: Jak mozesz to wrzuc ich charakterystyke (jaki mnoznik wyjdzie na jakim cisnieniu) w EA5x.

Sticker - 09-02-2011, 20:21

Rurka w dolocie to też jest troszkę druciarstwo bo zmienia strugę powietrza w kanałach dolotowych. Ale jestem pewien na 99,9% że kolektor nie był ściągnięty.

Może cię zaskoczę ale zamówiłem Hany niebieskie. Jak założę to się pochwalę.

KaWu - 09-02-2011, 20:32

Sticker napisał/a:
Może cię zaskoczę ale zamówiłem Hany niebieskie


a te niebieskie to do jakiej pojemnosci :?: ile km z gara przy 1 bar :?: Chyba ze miales na mysli zielone :)

Sticker - 09-02-2011, 21:02

KaWu napisał/a:
Sticker napisał/a:
Może cię zaskoczę ale zamówiłem Hany niebieskie


a te niebieskie to do jakiej pojemnosci :?: ile km z gara przy 1 bar :?: Chyba ze miales na mysli zielone :)


Między zielonymi a niebieskimi jest niewielka różnica.
W Hanach nie tylko się liczy ile km z gara ale też trzeba wziąść pod uwage krótkie czasy wtrysków.
Teraz na gazie mam prawie dwukrotnie dłuższy czas wtrysków niż na Pb.
Chcę się zrównać czasami wtrysków LPG do Pb.

pipi_ja - 09-02-2011, 21:27

Ja mam MagicJety i przy dobrze ustawionym mnożniku czasy otwarcia wtrysku identyczne jak benzynowych. Skoro masz takie rozbieżności to jedzie w ogóle ten misiek? omputer nie wywala błędów?
KaWu - 09-02-2011, 21:28

Cytat:
Chcę się zrównać czasami wtrysków LPG do Pb.


a masz mozliwosc ustawic tak niskie cisnienie na reduktorze :?: Bo pewnie wyjdzie z 0,8 bar jak nie mniej.

Sticker - 09-02-2011, 21:38

pipi_ja napisał/a:
Ja mam MagicJety i przy dobrze ustawionym mnożniku czasy otwarcia wtrysku identyczne jak benzynowych. Skoro masz takie rozbieżności to jedzie w ogóle ten misiek? omputer nie wywala błędów?


Wtryski to Apisy - padlina.
Po przełaczeniu mają problem z niskim obrotami. Teraz jeżdżę na benie bo przy automacie każde zgaśnięcie to problem.


KaWu napisał/a:
Cytat:
Chcę się zrównać czasami wtrysków LPG do Pb.


a masz mozliwosc ustawic tak niskie cisnienie na reduktorze :?: Bo pewnie wyjdzie z 0,8 bar jak nie mniej.


A dla czego ma mi wyjść takie niskie ciśnienie na reduktorze ?
jak masz jakąś wiedzę na ten temat to chętnie wysłucham bo wtryski jutro zamawiam i jeszcze moge zmienić decyzję.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group