Nasze Miśki - Mitsu O1T by Rafciu
ledziu - 07-08-2022, 10:39
Rafik83 napisał/a: | No to się nie nacieszylem, silnik przegrzany, cylindry porysowane a tłoki przytopione, zaczynamy od nowa |
Ciężka sprawa, ja bym to przemyślał od nowa zanim zaczniesz "od nowa" tylko na odległość może być to trudne.
Rafik83 - 07-08-2022, 10:41
ledziu napisał/a: | Rafik83 napisał/a: | No to się nie nacieszylem, silnik przegrzany, cylindry porysowane a tłoki przytopione, zaczynamy od nowa |
Ciężka sprawa, ja bym to przemyślał od nowa zanim zaczniesz "od nowa" tylko na odległość może być to trudne. |
Tu już nie ma nad czym myśleć, za daleko to zaszlo żeby teraz odpuścić.
jacek11 - 07-08-2022, 10:56
Rafik83, żartujesz sobie?
robertdg - 07-08-2022, 11:58
Takie prawo natury modzonych silników, zawsze gdzies sie może wkrasc drobny bład, który sumarycznie może być ogromnym fuck-up'em
Nowe samochody zjezdzaja z fabryki i tez potrafia zaliczyć taki temat, tutaj zas dziala gwarancja
ledziu - 07-08-2022, 12:54
Rafik83 napisał/a: | Tu już nie ma nad czym myśleć, za daleko to zaszlo żeby teraz odpuścić. |
Dokładnie na odwrót
Jest o czym myśleć i to poważnie chyba że chcesz wywalić kolejny silnik.
O tyle jest problem że wszystkim zajmujesz się zdalnie bo silnik powinien być zweryfikowany przez kogoś kto nie jest powiązany z projektem.
Tak pisze Ci z własnego doświadczenia bo wtedy można dowiedzieć się fajnych ciekawostek.
Hugo - 07-08-2022, 13:00
Termostat czy wyciek płynu chłodzącego?
Rafik83 - 07-08-2022, 13:35
ledziu napisał/a: | Rafik83 napisał/a: | Tu już nie ma nad czym myśleć, za daleko to zaszlo żeby teraz odpuścić. |
Dokładnie na odwrót
Jest o czym myśleć i to poważnie chyba że chcesz wywalić kolejny silnik.
O tyle jest problem że wszystkim zajmujesz się zdalnie bo silnik powinien być zweryfikowany przez kogoś kto nie jest powiązany z projektem.
Tak pisze Ci z własnego doświadczenia bo wtedy można dowiedzieć się fajnych ciekawostek. |
Oczywiście masz rację były na miejscu dwie kompetentne osoby nie związane z Projektem i obie zgodnie twierdzą że do pasowania i składania nie ma się do czego przyczepić. Narazie wychodzi na to że to bardziej wina mapy i strojenia. Będę miał foty w tygodniu to wrzucę jak to wygląda
Rafik83 - 07-08-2022, 13:37
robertdg napisał/a: | Takie prawo natury modzonych silników, zawsze gdzies sie może wkrasc drobny bład, który sumarycznie może być ogromnym fuck-up'em
Nowe samochody zjezdzaja z fabryki i tez potrafia zaliczyć taki temat, tutaj zas dziala gwarancja |
I w moim przypadku jest podobnie auto oddane do firmy która ma to zrobić od A do Z auto nie zostało mi jeszcze wydane więc to jak by nie mój Problem dlatego nie ja teraz będę nad tym myślał
Rafik83 - 07-08-2022, 13:38
jacek11 napisał/a: | Rafik83, żartujesz sobie? |
Chciał bym ale niestety to nie żart ale jak się dowiedziałem też tak zareagowałem
ledziu - 07-08-2022, 13:45
Rafik83 napisał/a: | ledziu napisał/a: | Rafik83 napisał/a: | Tu już nie ma nad czym myśleć, za daleko to zaszlo żeby teraz odpuścić. |
Dokładnie na odwrót
Jest o czym myśleć i to poważnie chyba że chcesz wywalić kolejny silnik.
O tyle jest problem że wszystkim zajmujesz się zdalnie bo silnik powinien być zweryfikowany przez kogoś kto nie jest powiązany z projektem.
Tak pisze Ci z własnego doświadczenia bo wtedy można dowiedzieć się fajnych ciekawostek. |
Oczywiście masz rację były na miejscu dwie kompetentne osoby nie związane z Projektem i obie zgodnie twierdzą że do pasowania i składania nie ma się do czego przyczepić. Narazie wychodzi na to że to bardziej wina mapy i strojenia. Będę miał foty w tygodniu to wrzucę jak to wygląda |
To teraz trzeba sprawdzić na czym polegał problem strojenia no i może trzeba pomyśleć o zmianie stroiciela tym bardziej że w świecie evo są ludzie komputerowo ogarnięci.
Rafik83 - 07-08-2022, 14:06
ledziu napisał/a: | Rafik83 napisał/a: | ledziu napisał/a: | Rafik83 napisał/a: | Tu już nie ma nad czym myśleć, za daleko to zaszlo żeby teraz odpuścić. |
Dokładnie na odwrót
Jest o czym myśleć i to poważnie chyba że chcesz wywalić kolejny silnik.
O tyle jest problem że wszystkim zajmujesz się zdalnie bo silnik powinien być zweryfikowany przez kogoś kto nie jest powiązany z projektem.
Tak pisze Ci z własnego doświadczenia bo wtedy można dowiedzieć się fajnych ciekawostek. |
Oczywiście masz rację były na miejscu dwie kompetentne osoby nie związane z Projektem i obie zgodnie twierdzą że do pasowania i składania nie ma się do czego przyczepić. Narazie wychodzi na to że to bardziej wina mapy i strojenia. Będę miał foty w tygodniu to wrzucę jak to wygląda |
To teraz trzeba sprawdzić na czym polegał problem strojenia no i może trzeba pomyśleć o zmianie stroiciela tym bardziej że w świecie evo są ludzie komputerowo ogarnięci. |
masz kogoś konkretnego na myśli, ?
ledziu - 07-08-2022, 19:59
Rafik83 napisał/a: | masz kogoś konkretnego na myśli, ? |
Temat jest trochę bardziej skomplikowany niż proste stwierdzenie jedź do tego czy tamtego. Na PW coś Ci naskrobię w wolnej chwili.
Do tego jak podasz mi maila wyślę Ci wykres tego co u mnie wyszło przy podobnym secie czyli strok, na seryjnych kolektorach, turbinie hybrydowej, wałkach 272 z czasami nie pamiętam i z twardymi sprężynami. Różnica to że mam przelot 3' z DP no i mivec.
Ostatnio nie śledziłem dokładnie Twojego tematu i właśnie spojrzałem na wykres tego co wyszło... no i na tak gruby secik średnio. Może to kwestia wydechu ale trzeba troszku pomyśleć bo szkoda pary w gwizdek tym bardziej że to Twoje koszty.
Rafik83 - 08-08-2022, 10:27
ledziu napisał/a: | Rafik83 napisał/a: | masz kogoś konkretnego na myśli, ? |
Temat jest trochę bardziej skomplikowany niż proste stwierdzenie jedź do tego czy tamtego. Na PW coś Ci naskrobię w wolnej chwili.
Do tego jak podasz mi maila wyślę Ci wykres tego co u mnie wyszło przy podobnym secie czyli strok, na seryjnych kolektorach, turbinie hybrydowej, wałkach 272 z czasami nie pamiętam i z twardymi sprężynami. Różnica to że mam przelot 3' z DP no i mivec.
Ostatnio nie śledziłem dokładnie Twojego tematu i właśnie spojrzałem na wykres tego co wyszło... no i na tak gruby secik średnio. Może to kwestia wydechu ale trzeba troszku pomyśleć bo szkoda pary w gwizdek tym bardziej że to Twoje
koszty. |
Fakt jest taki że stroiciel narzekał na zbyt wysoka kompresje a jest 9:1 i zawirowania w wydechu I to były główne przyczyny którymi tłumaczył słaby wynik
Rafik83 - 10-08-2022, 17:12
No i [edit] bąbki strzelił choinki nie będzie.
jacek11 - 10-08-2022, 22:56
Wszystkie tłoki tak wyglądają?
|
|
|