To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsu O1T by Rafciu

ledziu - 07-08-2022, 10:39

Rafik83 napisał/a:
No to się nie nacieszylem, silnik przegrzany, cylindry porysowane a tłoki przytopione, zaczynamy od nowa :roll:


Ciężka sprawa, ja bym to przemyślał od nowa zanim zaczniesz "od nowa" :cry: tylko na odległość może być to trudne.

Rafik83 - 07-08-2022, 10:41

ledziu napisał/a:
Rafik83 napisał/a:
No to się nie nacieszylem, silnik przegrzany, cylindry porysowane a tłoki przytopione, zaczynamy od nowa :roll:


Ciężka sprawa, ja bym to przemyślał od nowa zanim zaczniesz "od nowa" :cry: tylko na odległość może być to trudne.


Tu już nie ma nad czym myśleć, za daleko to zaszlo żeby teraz odpuścić.

jacek11 - 07-08-2022, 10:56

Rafik83, żartujesz sobie?
robertdg - 07-08-2022, 11:58

Takie prawo natury modzonych silników, zawsze gdzies sie może wkrasc drobny bład, który sumarycznie może być ogromnym fuck-up'em
Nowe samochody zjezdzaja z fabryki i tez potrafia zaliczyć taki temat, tutaj zas dziala gwarancja

ledziu - 07-08-2022, 12:54

Rafik83 napisał/a:
Tu już nie ma nad czym myśleć, za daleko to zaszlo żeby teraz odpuścić.


Dokładnie na odwrót :evil:

Jest o czym myśleć i to poważnie chyba że chcesz wywalić kolejny silnik.

O tyle jest problem że wszystkim zajmujesz się zdalnie bo silnik powinien być zweryfikowany przez kogoś kto nie jest powiązany z projektem.
Tak pisze Ci z własnego doświadczenia bo wtedy można dowiedzieć się fajnych ciekawostek.

Hugo - 07-08-2022, 13:00

Termostat czy wyciek płynu chłodzącego?
Rafik83 - 07-08-2022, 13:35

ledziu napisał/a:
Rafik83 napisał/a:
Tu już nie ma nad czym myśleć, za daleko to zaszlo żeby teraz odpuścić.


Dokładnie na odwrót :evil:

Jest o czym myśleć i to poważnie chyba że chcesz wywalić kolejny silnik.

O tyle jest problem że wszystkim zajmujesz się zdalnie bo silnik powinien być zweryfikowany przez kogoś kto nie jest powiązany z projektem.
Tak pisze Ci z własnego doświadczenia bo wtedy można dowiedzieć się fajnych ciekawostek.


Oczywiście masz rację były na miejscu dwie kompetentne osoby nie związane z Projektem i obie zgodnie twierdzą że do pasowania i składania nie ma się do czego przyczepić. Narazie wychodzi na to że to bardziej wina mapy i strojenia. Będę miał foty w tygodniu to wrzucę jak to wygląda

Rafik83 - 07-08-2022, 13:37

robertdg napisał/a:
Takie prawo natury modzonych silników, zawsze gdzies sie może wkrasc drobny bład, który sumarycznie może być ogromnym fuck-up'em
Nowe samochody zjezdzaja z fabryki i tez potrafia zaliczyć taki temat, tutaj zas dziala gwarancja

I w moim przypadku jest podobnie auto oddane do firmy która ma to zrobić od A do Z auto nie zostało mi jeszcze wydane więc to jak by nie mój Problem dlatego nie ja teraz będę nad tym myślał

Rafik83 - 07-08-2022, 13:38

jacek11 napisał/a:
Rafik83, żartujesz sobie?


Chciał bym ale niestety to nie żart ale jak się dowiedziałem też tak zareagowałem :shock:

ledziu - 07-08-2022, 13:45

Rafik83 napisał/a:
ledziu napisał/a:
Rafik83 napisał/a:
Tu już nie ma nad czym myśleć, za daleko to zaszlo żeby teraz odpuścić.


Dokładnie na odwrót :evil:

Jest o czym myśleć i to poważnie chyba że chcesz wywalić kolejny silnik.

O tyle jest problem że wszystkim zajmujesz się zdalnie bo silnik powinien być zweryfikowany przez kogoś kto nie jest powiązany z projektem.
Tak pisze Ci z własnego doświadczenia bo wtedy można dowiedzieć się fajnych ciekawostek.


Oczywiście masz rację były na miejscu dwie kompetentne osoby nie związane z Projektem i obie zgodnie twierdzą że do pasowania i składania nie ma się do czego przyczepić. Narazie wychodzi na to że to bardziej wina mapy i strojenia. Będę miał foty w tygodniu to wrzucę jak to wygląda


To teraz trzeba sprawdzić na czym polegał problem strojenia no i może trzeba pomyśleć o zmianie stroiciela tym bardziej że w świecie evo są ludzie komputerowo ogarnięci.

Rafik83 - 07-08-2022, 14:06

ledziu napisał/a:
Rafik83 napisał/a:
ledziu napisał/a:
Rafik83 napisał/a:
Tu już nie ma nad czym myśleć, za daleko to zaszlo żeby teraz odpuścić.


Dokładnie na odwrót :evil:

Jest o czym myśleć i to poważnie chyba że chcesz wywalić kolejny silnik.

O tyle jest problem że wszystkim zajmujesz się zdalnie bo silnik powinien być zweryfikowany przez kogoś kto nie jest powiązany z projektem.
Tak pisze Ci z własnego doświadczenia bo wtedy można dowiedzieć się fajnych ciekawostek.


Oczywiście masz rację były na miejscu dwie kompetentne osoby nie związane z Projektem i obie zgodnie twierdzą że do pasowania i składania nie ma się do czego przyczepić. Narazie wychodzi na to że to bardziej wina mapy i strojenia. Będę miał foty w tygodniu to wrzucę jak to wygląda


To teraz trzeba sprawdzić na czym polegał problem strojenia no i może trzeba pomyśleć o zmianie stroiciela tym bardziej że w świecie evo są ludzie komputerowo ogarnięci.


masz kogoś konkretnego na myśli, ?

ledziu - 07-08-2022, 19:59

Rafik83 napisał/a:
masz kogoś konkretnego na myśli, ?


Temat jest trochę bardziej skomplikowany niż proste stwierdzenie jedź do tego czy tamtego. Na PW coś Ci naskrobię w wolnej chwili.
Do tego jak podasz mi maila wyślę Ci wykres tego co u mnie wyszło przy podobnym secie czyli strok, na seryjnych kolektorach, turbinie hybrydowej, wałkach 272 z czasami nie pamiętam i z twardymi sprężynami. Różnica to że mam przelot 3' z DP no i mivec.

Ostatnio nie śledziłem dokładnie Twojego tematu i właśnie spojrzałem na wykres tego co wyszło... no i na tak gruby secik średnio. Może to kwestia wydechu ale trzeba troszku pomyśleć bo szkoda pary w gwizdek tym bardziej że to Twoje koszty.

Rafik83 - 08-08-2022, 10:27

ledziu napisał/a:
Rafik83 napisał/a:
masz kogoś konkretnego na myśli, ?


Temat jest trochę bardziej skomplikowany niż proste stwierdzenie jedź do tego czy tamtego. Na PW coś Ci naskrobię w wolnej chwili.
Do tego jak podasz mi maila wyślę Ci wykres tego co u mnie wyszło przy podobnym secie czyli strok, na seryjnych kolektorach, turbinie hybrydowej, wałkach 272 z czasami nie pamiętam i z twardymi sprężynami. Różnica to że mam przelot 3' z DP no i mivec.

Ostatnio nie śledziłem dokładnie Twojego tematu i właśnie spojrzałem na wykres tego co wyszło... no i na tak gruby secik średnio. Może to kwestia wydechu ale trzeba troszku pomyśleć bo szkoda pary w gwizdek tym bardziej że to Twoje
koszty.


Fakt jest taki że stroiciel narzekał na zbyt wysoka kompresje a jest 9:1 i zawirowania w wydechu I to były główne przyczyny którymi tłumaczył słaby wynik

Rafik83 - 10-08-2022, 17:12

No i [edit] bąbki strzelił choinki nie będzie.


jacek11 - 10-08-2022, 22:56

Wszystkie tłoki tak wyglądają?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group