To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji

marycjusz - 09-07-2013, 10:20

Soner napisał/a:
marycjusz, też szukałem przewodu takiego i mi chłodziarz dorobił. A co ze starym? Masz z niego te płaskie elementy co na końcach przewodów są? Żeby je dobrać to był problem.


Przewód właśnie mi się ułamał przy tym samym płaskim "kołnierzu" - da się to dolutować ? bo mam obie końcówki.
Soner, tak ostro spada moc w Galu jadąc na klimie ? A dużo większe spalanie gazu masz ?

jacek11 - 09-07-2013, 16:25

Wojciech Bogacz napisał/a:
. Ale to można chyba zweryfikować... może w tą sobotę ??? 8)

a co będzie w tą sobotę?

Wszyc - 09-07-2013, 16:28

Wojciech Bogacz napisał/a:
... Ale to można chyba zweryfikować... może w tą sobotę ???


Ciiiiiiicho..... bo będą pytania :P tak tak zweryfikuje się :P ( PolskiBus jeszcze nie wiem która godzina :P dam znać wieczorem :P )

Ale w E5 na pewno nie ma można wrzucić od EA filtr z obudową pasuje :P

kaczka81s - 10-07-2013, 01:23

Wszyc napisał/a:
Ale w E5 na pewno nie ma można wrzucić od EA filtr z obudową pasuje

Wszyc, w E5 może tak, w E8 mamy tam jakiś czar z jonizatorem czy coś podobnego i nie wiem czy po odpięciu tego będzie klimatronik dobrze działał. Ja myślę dokombinować jakiś filtr w miejscu gdzie wiater zasysa, czyli tam pod ramionami wycieraczek.( jak mi się uda)
Co do dziurek to w moim się pewnie powiększają, bo stoi pod chmurką, nadkola ściągnięte i czeka, aż wrócę i się za niego wezmę, a żona niestety na nóżkach musi do pracy chodzić :(
Wojtek spróbuj wyciągnąć ten jonizator i go umyć, może tam się jakiegoś syfu nazbierało, ja miałem strasznie zabity, ledwo mi dmuchało.
marycjusz napisał/a:
da się to dolutować ?

marycjusz, nie wiem czy dolutować, ale pospawać na pewno się da, tylko TIGiem. W dobrych serwisach klimy(nie u nabijaczy) powinni to zrobić. Albo ktoś kto dobrze TIGiem spawa, ja bym się za to jeszcze nie wziął :mrgreen:

Soner - 10-07-2013, 11:33

marycjusz napisał/a:
Soner, tak ostro spada moc w Galu jadąc na klimie ?
tak, klima zabiera 9KM z mocy i skrzynia inaczej reaguje.
marycjusz napisał/a:
da się to dolutować ? bo mam obie końcówki.

da się dorobić na pewno. Zespawać też tylko mój mechanik mówi, że tam często gniją te przewody i lepiej było zrobić. Zdejmij końcówki do odzysku i nowy niech zrobią. W razie czego podeślij końcówki mi do LBN i zawiozę do dorobienia.
kaczka81s napisał/a:
dokombinować jakiś filtr w miejscu gdzie wiater zasysa, czyli tam pod ramionami wycieraczek
i ja tak zrobiłem i póki co sprawdza się. Jest dobry dostęp. Trzeba kupić poprostu długi filtr i na 2 razy będzie.
jacek11 - 10-07-2013, 16:09

Soner napisał/a:
i ja tak zrobiłem i póki co sprawdza się. Jest dobry dostęp. Trzeba kupić poprostu długi filtr i na 2 razy będzi

Dawaj jakieś foty jak masz 8)

Soner - 11-07-2013, 07:13

Fot żadnych nie mam, a za każdym razem jak podszybie demontuje, to mi zostaje coraz mniej zatrzasków-kołków plastikowych. Wymyśleć trzeba patent, żeby to nie spadało. Wykorzystałem taśmę piankową grubą klejącą i zamocowałem do górnej powierzchni od środka.
marycjusz - 11-07-2013, 18:56

A ja z innej beczki :) Na forum były niejedne już dyskusje na temat regeneracji wahaczy w naszych Galach, a ja ostatnio wymieniałem sobie całą przednia zawiechę i nawet nie wiedziałem że jeżdżę na regenerowanym :) Wrzucam fotę może ktoś nie wie jak to wygląda :) (Jak ja do tej pory hehe)


Powiem wam, że sworzeń w tym wahaczu to mistrzostwo świata - lepiej się trzyma niż w nówce ( a ja na nim jeździłem 1,5 roku i przede mną ktoś jeszcze nie wiem nawet ile czasu, a wahacz nie wykazywał żadnych negatywnych dźwięków czy luzów)
- poważnie, jest twardy i ciężko go "wbić" czy też poruszać nim na boki rękami, a w nowym o wiele łatwiej. Przyznam szczerze że gdyby nie tuleje które w nim już siadły zostawiłbym ten regenerowany normalnie :mrgreen:

Wszyc - 11-07-2013, 19:55

Ja miałem wszystkie wahacze regenerowane w aucie i było git :P a przebieg jaki przejeździł bez wymiany czego kol wiek w zawieszeniu to 60tyś km :P
kaczka81s - 12-07-2013, 00:00

Cytat:
Przyznam szczerze że gdyby nie tuleje które w nim już siadły zostawiłbym ten regenerowany normalnie :mrgreen:

Ale tuleje do przednich wahaczy są dostępne, w IC powinni mieć. A chyba taniej tuleje wymienić niż cały wahacz.

A tak przy okazji nie wiecie gdzie w małopolskim można dobrze zregenerować wahacz (sworzeń) bo jeden mam wybity, a nowego nie bardzo mi pasuje, bo poligumki chce wsadzić.

marycjusz - 12-07-2013, 10:06

kaczka81s napisał/a:
Ale tuleje do przednich wahaczy są dostępne, w IC powinni mieć. A chyba taniej tuleje wymienić niż cały wahacz.

Tak tak :) JA sobie potem ten wahacz jeszcze odnowie właśnie wstawiając nowe tuleje :)

No właśnie ktoś może polecić jakiś zakład gdzie można np wysłać komplet wahaczy żeby zrobili i odesłali ?

Pato89 - 13-07-2013, 00:34

Dziś a właściwie już wczoraj pożegnałem się z tą generacją, Galant został sprzedany, mam nadzieję tylko, że w dobre ręce :)
Wszyc - 21-07-2013, 13:20

Co raz mniej E5tek widze została już chyba tylko ekipa z zeszłorocznego zlotu Mitsu minus ja :P
jacek11 - 21-07-2013, 16:04

Mój miś też zapewne do wiosny biodegraduje :(
kaczka81s - 21-07-2013, 18:39

Jakaś tendencja spadkowa :shock: :?: :?: Panowie głowy do góry.
Pato89 napisał/a:
Galant został sprzedany, mam nadzieję tylko, że w dobre ręce :)

Miejmy wszyscy taką nadzieję, a będzie dobrze :biggrin:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group