Nasze nieMiśki ;-) - Initiale Paris
deejay - 17-10-2017, 13:04
Olivia napisał/a: | Zdjęć nie widać ani na Iphonie ani pod Androidem.
30 tyś km na oponach ?! Na jednym komplecie opon sezonowych budżetowych spokojnie 60-70 tyś km powinno się robić, czyli 5 sezonów. W Peugeocie wielosezon miałam ... 3 lub 4 lata. Fakt że doszły do kontrolek. Ale to lekko licząc 75 tyś km. Miałam Pirelli które nie mają bardzo dobrej opinii nt trwałości. Musisz jeździć jak w F1 że tak szybko je zużyłeś, wow. |
Trzeba czytać troszkę ze zrozumieniem 😉
Opony które wymieniłem miały jeszcze ok 4 mm bieżnika , więc przy nowych oponach które mają przeważnie ok 6-7 mm , zużycie na poziomie ok 3 mm uważam za standardowe.
Owczar - 17-10-2017, 13:10
Poprawiłem już linki do zdjęć
deejay - 17-10-2017, 14:49
No tak , Szewc bez butów chodzi 😉
Olivia - 17-10-2017, 14:59
Opony u mnie w Mercedesie po wyjeździe z salonu mają ciut ponad 8 mm bieżnika ale sporo im do 9mm. Akurat moje to Continentale.
Pirelli które miałam w 307 miały bliżej 9mm. Ale jak to Pirelli, trwałoscią nie grzeszą. Więc po 75 tyś km kwalfikowały się do wymiany bo już śliskie - taka przypadłość tej marki.
W A3 opony mają z 2mm (do kontrolek jeszcze ciut jest ale przed zimą siostra kupi nowe) a samochód zrobił na nich 115 tyś. km. Opony to Micheliny.
W Mazdzie 3, mama ma trzeci kpl kół od nowości, czyli na zestaw wychodziło między 105 a 110 tyś km. Przy czym drugim kpl były te same Pirelli jak w 307. Więc zaniżyły średnią Bridgeston'owi i Continetalowi.
Nt Q7 się nie wypowiem bo z SUVami to mój pierwszy kontakt. Poza tym auto kupione używane na sezonowych.
Jak widzisz mi opony zdzierają się dużo wolniej. A każdy kto ze mną jechał mówił że jeżdże dynamicznie, płynnie i bezpiecznie. Z tym że wszystkie te auta robią trasy a nie pracują jako marszrutki. Z tym że patrząc z innej strony jeżdżą po gorszych drogach.
deejay - 17-10-2017, 16:05
Też mierze opony do ogranicznika i tak się zaleca .
deejay - 18-10-2017, 17:57
deejay napisał/a: | Też mierze opony do ogranicznika i tak się zaleca . |
Marcin co tu porównywać do mojego , piękne auto i tyle
Owczar - 18-10-2017, 23:55
Odbierając go z Twojego garażu czułem się jakbym odbierał auto z salonu
mkm - 19-10-2017, 03:29
Owczar, dlaczego nie masz swojego tematu ja się pytam?
Owczar - 19-10-2017, 09:54
Chyba jest w moderatorskim. Chyba, że już go nie ma
deejay - 28-10-2017, 21:19
Nadszedł czas na wymianę tarcz z tyłu. Tarcze siedziały tam jeszcze od fabryki , wiec przejechały naprawdę sporo , obecny przebieg 253500km .
Na montaż poszły SNR , zintegrowane razem z łożyskiem i wieńcem ABS.

Hugo - 28-10-2017, 21:33
deejay napisał/a: | zintegrowane razem z łożyskiem i wieńcem ABS | Boże widzisz i nie grzmisz...
Bizi78 - 28-10-2017, 21:40
Bartek, to ile taka tarcza kosztuje .
deejay - 28-10-2017, 21:43
Bizi78 napisał/a: | Bartek, to ile taka tarcza kosztuje . |
Tarcza oryginalna , bo w pudełku Renault siedzi właśnie SNR
Koszt 254 zł /szt ( śr. 300mm)
Bizi78 - 28-10-2017, 21:45
Czyli dramatu nie ma .
deejay - 28-10-2017, 21:47
Bizi78 napisał/a: | Czyli dramatu nie ma . |
Kup np oryginale łożysko do Galanta w tej cenie , a gdzie tu jeszcze tarcza
|
|
|