To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Wymiana rozrządu

tomek_tom - 13-04-2011, 20:41

no niestety tak jest jego cena ale wymieniamy go co drugą wymianę rozrządu... u góry dodałem link do napinacza do GDI
xluki - 13-04-2011, 20:42

Znalazłem też coś takiego:
E45063
Napinacz paska rozrządu

Producent:
NTN

Opis:
NAPINACZ HYDRAULICZNY MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0I 16V 00.07

Niby i jeden i drugi pasuje do Carismy i wyglądają na zdjęciach identycznie.

[ Dodano: 13-04-2011, 20:48 ]
http://moto.allegro.pl/na...1541982714.html

SAm już nie wiem. Auto sprowadzone z Niemiec to może jest wymieniony hydrauliczny napinacz.

gulgulq - 26-04-2011, 07:31

przymierzam się do wymianki rozrządu u siebie - rozrząd poprzednio wymieniony z pompa wody to teraz będzie bez wiec dla DI-D'a to jest:
- pasek rozrządu
- napinacz
- pasek osprzętu

rozrząd wymieniam po 80 tyś (teoretycznie powinno się po 60 :) )

w spisie InterCarsu znalazłem coś takiego jak napinacz paska klinowego i oferują samą rolkę napinacza lub cały napinacz ze sprężyną

Cytat:
0211-07-05585P
Rolka napinająca pasek klinowy



Producent:
4MAX


wymienia się coś takiego?? czy nie ??
u siebie mam już 220 tys na liczniku

robertdg - 26-04-2011, 07:43

gulgulq, bój się boga, nie wymieniając WP i zakładając rolke 4max

A tak do rzeczy - jeżeli była pompa w zamienniku dawana, to żaden zamiennik, ba nawet oryginał nie ma przewidzianego takiego przebiegu - znaczy co z faktem, jak pompa sie rozszczelni polr oku po wymianie rozrzadu, ale to twoje pieniadze i tobie to będa wymieniac :-)

co do rolki osprzętu, to jezeli napinacz sprezynowy nie jest przekoszony to jak najbardziej mozna wymienic sama rolkke jezeli wykazuje miana zużycia - oryginalny napinacz kosztuje w granicac do 300zł, a no i obowiązkowo pasek osprzętu

gulgulq - 26-04-2011, 08:32

wszyscy piszą żeby pompę wymieniać co drugi rozrząd :) to nie myślałem o zakupie teraz

co do napinacza paska osprzętu to podałem przykładowy- w spisie jest kilka pozycji

kamil.burczyk - 27-04-2011, 21:15

Też przymierzam się do wymiany rozrządu w swojej 1.8 GDI.
Dla pewności chcę wymienić cały komplet. Znalazłem taki na allegro: http://allegro.pl/rozrzad...1573475150.html
Co o nim sądzicie ? Po przeczytaniu kilku tematów pasek na pewno wybrałbym Mitsuboshi, co do reszty części to te wydają mi się też całkiem dobre. Cena nie jest jakoś strasznie wysoka ? Dodam od razu, że jak mam zaoszczędzić kilkanaście złotych i sprowadzać każdą część osobno, to jednak wolę dopłacić i kupić komplet.

Ewentualnie jeszcze takie 2 aukcje z rolkami Koyo, ale bez pompy wody (więc pewnie razem wyszłoby drożej):
http://allegro.pl/rozrzad...1577115197.html
http://allegro.pl/rozrzad...1558075960.html

Na chwilę obecną skłaniam się najbardziej ku pierwszemu kompletowi, doradźcie jeśli możecie :)

Krzyzak - 28-04-2011, 07:03

jeśli pasek weźmiesz Mitsuboshi, to zestaw nr 1 jest wart polecenia
gulgulq - 28-04-2011, 07:09

wczoraj odebrałem klamoty (DI-D):
- pasek Contitech
- pasek osprzętu Contitech
- pompa Ruville
- napinacz Ruville

385 zł


i przy okazji 5 sztuk po 0.5 l oleju Elf do wymiany w skrzyni biegów ;)

robertdg - 28-04-2011, 07:12

gulgulq, a gdzie płyn chłodniczy :?:
gulgulq - 28-04-2011, 07:34

robertdg napisał/a:
gulgulq, a gdzie płyn chłodniczy


mam na półce w garażu

zresztą wymieniałem jesienią to się spuści to co jest w układzie :)

kamil.burczyk - 28-04-2011, 18:18

@Krzyzak dzięki. A czy do tego zestawu potrzebuję coś jeszcze, typu uszczelki ? A jeśli tak to jakie ?
Krzyzak - 29-04-2011, 06:56

uszczelniacze wałków rozrządu i wału - najlepiej NOK bo to jakość oryginału i cena dobra
kamir - 06-05-2011, 10:59

Witam,

I na mnie przyszedł czas.

Planuje wymianę rozrządu + wszystkich pasków ( poza paskiem rozrządu są chyba 2 w wersji bez klimy ) + uszczelka pod pokrywą zaworów.

znalazłem takim zestaw za 290 zł + koszty przesyłki:

-PASEK ROZRZĄDU MITSUBOSHI
-ROLKA NAPINAJĄCA (NAPINACZ) JAPOŃSKA SAKURA (KOYO)
-POMPA WODY GMB (Made in Japan)

Powiedzcie mi czy to dobry zestaw i czy te 2 pozostałe paski to są 1 od osprzętu a drugi od alternatora, dobrze wnioskuje????

I do tego jeszcze uszczelniacze.
Ile ich powinno być i jak ich szukać ??
Mają jakieś nazwy ??

Anonymous - 07-05-2011, 22:11

Witam. Też mam zamiar wymienić rozrząd. Kto zna jakiegoś dobrego mechanika w Kielcach? Co myślicie o pasku SUN?
Saqu - 08-05-2011, 13:53

kamir, uszczelniacze wnioskuję że powinieneś mieć 2 ;) jeden na wałek rozrządu i jeden na wał korbowy.

z tego co widziałem w katalogu Inter Carsu uszczelniacz na wałek rozrządu to koszt 17zł zaś na wał korbowy to koszt 42zł :P (ELRINGA ;) )



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group