To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Mitsubishi Trójmiasto - Pomorskie - Luźne rozmowy Mitsumaniaków z nad morza ...

Wszyc - 19-08-2014, 20:40

Jak wydłubie swoje CB500 z garażu w końcu to może kiedyś Cie odwiedzę :)
Kibloo - 19-08-2014, 20:55

Zapraszam!
KsiadzRobak - 04-09-2014, 14:23

Evans co masz do zrobienia w GDI? - dobrze znam ten silnik.
Evans - 04-09-2014, 20:14

Aktualnie nic co by dotyczyło silnika, chociaż martwi mnie trochę, że zaraz po odpaleniu wchodzi na takie dość wysokie obroty i wydaje takie niskie dźwięki, nie wiem czy tak powinno być.

Poza tym to mam jeszcze do zrobienia:
- sworzeń wahacza prawego przedniego, (27.11.2014 wymieniony)
- pompka do spryskiwaczy bo jakimś dziwnym trafem nie ma, (już działają)
- standardowo klima,
- muszę się też uporać z świecącą się na okrągło kontrolką hamulca ręcznego, (27.11.2014 usunięcie zwarcia)
- pompa wspomagania czasami szwankuje,
- mechanizm anteny nie działa,
- trochę słabo już ze wstecznym i trochę mniej z jedynką,
- muszę zrobić porządek ze zderzakiem przednim progami i nadkolami tylnymi. (27.11.2014 zderzak ogarnięty)

Do tej pory było robione:
- rozrząd,
- regeneracja maglownicy,
- nową przepustnice,
- dwie nowe opony,
- po wymianie maglownicy poszło pare węży od wspomagania,
- wymiana jednego przewodu hamulcowego,
- klocki hamulcowe przednie,
- wymiana oleju z filtrem,
- spawanie wydechu itp.
Doszło jeszcze:
- wymiana gumy na przegubie,
- wymiana szpilki od koła.


A mam go dopiero 3 miesiące. Dobrze, że samochód był bardzo tani bo ogólnie ruina. Szkoda, że już nie uda się go doprowadzić do stanu perfect.

starwind - 04-09-2014, 20:18

pompkę zostaw i rozbierz wyłącznik zespolony wyczyść i powinno być ok :)
u mni pomogło niepotrzebnie pompke wymieniałem ewentualnie podłącz ją na krótko do aku i zobacz czy kręci

Evans - 04-09-2014, 20:32

Pompkę zostawiam jak narazie w spokoju. Problem z nią polega na tym, że jest bodajże uszkodzony zawór sterujący. Objawia się to tym, że bardzo trudno odpowietrzyć układ wspomagania i wspomaganie działa wtedy tylko na wysokich obrotach ale wystarczy aby samochód trochę postał oraz trochę pojeździć i wszystko wraca do normy.
starwind - 04-09-2014, 20:41

ja mówiłem o spryskiwaczach :P
Evans - 04-09-2014, 20:54

Aa, a problem z pompką od spryskiwaczy jest taki, ze jej nie mam w ogóle hehe. :P
KsiadzRobak - 04-09-2014, 21:01

Mam taką pompkę u siebie, zamiennik, u mnie też padła i też dałem zamiennik i już 5 lat działa.
Z resztą też mogę pomóc oprócz blacharki ale mam znajomego, który dość tanio robi (ok. 80km od trójmiasta). Co nie halo z klimą? - tam się prawie nic nie psuje. Rzadko zawór rozprężny i raz słyszałem o pęknięciu osuszacza (wewnątrz) i kulki zapchały układ. Ponad to tylko oringi mogą być do wymiany lub łożysko na kole pasowym (kosztuje 70zł + wymiana, łożysko Nachi, japońskie).

Evans - 04-09-2014, 21:10

Przy klimie podobno nieszczelny osuszacz i możliwe, że też przewody. A co do blacharki jeśli chciałbym robić na porządnie trzeba by go pomalować w całości oraz wymienić oba zderzaki progi i klapę bagażnika. Póki co muszę ogarnąć tylko zderzak przedni, żeby go zimą nie stracić i zabezpieczyć nadkola przed dalszą korozją, puszkę lakieru mam już zamówione zobaczymy jak to wyjdzie.
starwind - 04-09-2014, 21:14

pasuje od matiza za 5zł na szrocie i u mnie hula :D
KsiadzRobak - 04-09-2014, 21:15

Serwis klimy sobie poradzi. Puszcza taki marker, który świeci w ultrafiolecie, włączasz klimę i się bada, skąd ucieka.
Oringi polecam oryginalne. Kosztują kilka PLN za sztukę, ale są dopasowane idealnie. Bo zamienniki czasem potrafią puszczać.

Kibloo - 05-09-2014, 09:20

[quote="Evans"]Aktualnie nic co by dotyczyło silnika, chociaż martwi mnie trochę, że zaraz po odpaleniu wchodzi na takie dość wysokie obroty i wydaje takie niskie dźwięki, nie wiem czy tak powinno być.

Poza tym to mam jeszcze do zrobienia:
- sworzeń wahacza prawego przedniego,
- pompka do spryskiwaczy bo jakimś dziwnym trafem nie ma,
- standardowo klima,
- muszę się też uporać z świecącą się na okrągło kontrolką hamulca ręcznego.
- pompa wspomagania czasami szwankuje,
- mechanizm anteny nie działa,
- trochę słabo już ze wstecznym i trochę mniej z jedynką,
- muszę zrobić porządek ze zderzakiem przednim progami i nadkolami tylnymi.

To masz trafione sprzęgło... na 95%
odezwij się na PM to pogadamy, bo mi trochę gratów z gala zostało...

KsiadzRobak - 05-09-2014, 11:42

Ja uważam, że to wina łożysk w skrzyni, szczególnie że te skrzynie mają wadę konstrukcyjną w postaci źle dopasowanego łożyska wałka sprzęgłowego.
Marcino - 31-10-2014, 11:09

Głosujcie na miejsce zlotu...
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=89643



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group