Nasze nieMiśki ;-) - Proton Rally
Fragu - 05-03-2018, 08:49
Koni siadło na Protonie.
Przód wyregulowany (bajecznie prosto - pokrętłem pod maską), tył muszę jeszcze zdemontować - wyjąć amorki i je ustawić. Tu producent nieco utrudnił życie: trzeba wdusić tłoczysko na maksa i dopiero wtedy mamy możliwość regulacji obracając je lewo/prawo.
mkm - 05-03-2018, 11:04
Już pisać, że zazdroszczę czy poczekać na testy?
Fragu - 05-03-2018, 11:12
Jeździłem już trochę ->
Fragu - 08-03-2018, 08:40
Na nadchodzące dwa wieczorne prologi będzie idealnie
Krzyzak - 08-03-2018, 18:02
Podświetlany grill - ale fajnie
mkm - 09-03-2018, 13:29
Fragu, wrzuć fotę jak to świeci
Fragu - 09-03-2018, 14:40
Góra mijania, dół panel led: (zdjęcie nie oddaje tego do końca)
Bizi78 - 09-03-2018, 16:24
To jeszcze musisz dorzucić jak świecą drogowe .
mkm - 11-03-2018, 11:40
Kupiłeś listwę dla "offroadu"?
Fragu, do Twoich celów się sprawdzą idealnie, ale na tym przykładzie widać, że jednak ledy to lipa jakich mało.
Na tradycyjnej baterii dwóch porządnych dalekosiężnych byłoby jak w dzień na kilometr
Fragu - 11-03-2018, 20:22
Zdaje sobie sprawę, ze to nie jest idealne rozwiazanie - ale koszt stosunkowo niewielki. Tyle powinno wystarczyc, ewentualnie fojda dwa okragle ledy w bok zderzaka - dla doświetlenia pobocza.
Dzis byl test zawiasu 2 miejsce w klasie i 6 w generalce. Gdyby nie moj blad i kara byloby 1 w kl i 3/4 w generalce!!
mkm - 11-03-2018, 20:27
Dla Ciebie eleganckie - jest jasno tyle, że krótko.
No to już zazdroszczę
Jak zawias gotowy to pora na przekładnie kierowniczą
Znajdź jakiś warsztat "driftowy" niech Ci dopasują drążki i na krótkim skręcie rządzisz
Fragu - 11-03-2018, 21:50
Rozwin myśl proszę.
Generalnie uk kier jest średni u mnie - mam wrazenie, ze magiel jest inny niz w CA....dziala vardziej gumowato.
Magiel z CA (najlepiej gti ) i co dalej ?
mkm - 11-03-2018, 23:17
Nie takie to proste .
Gti ma tę samą ilość obrotów co inne, więc nie tędy droga.
Krótki pasujący magiel ma chyba tylko Evolucja, a to koszty plus "biały kruk".
Możesz zmienić ilość obrotów na dwa sposoby - albo wymieniając bebechy wewnątrz przekładni, albo przerabiając drążki kierownicze.
Obydwie metody wymagają zakładu z dużym doświadczeniem.
Krzyzak - 12-03-2018, 08:30
W niektórych Galantach E3 też był, zdaje się Bartek miał taki w granatku. Pełny skręt robił się w połowie tych obrotów co normalnie. Od razu był tam EPS - elektrozawór odcinał wspomaganie przy przekroczeniu pewnych obrotów (3500 jak dobrze pamiętam).
Fragu - 12-03-2018, 18:18
Tylko, ze to wszystko biale kruki za które trzeba slono zsplacic.
Ja myślę o dwóch rozwiazaniach - przekladnia na kolumne kierownicza skracajaca przelozenie 1:1.5. Sa takie na ebayu za ok 500zl. Lub przerobienie punktu mocowania koncowki kierowniczej na zwrotnicy - blizej piasty.
Nie bardzo rozumiem jak ma byc przerobiony drążek hmm
|
|
|