To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Silver S40 1.9Di

tomasek - 17-11-2019, 13:57

To po co zamiennik zakładałeś :wink:
grzesiopol - 18-11-2019, 09:33

Na każdym pasku jakiej firmy by nie był to powyżej 60 tyś próba samobójcza. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nie mówie, że by nie dało rady więcej ale przy dzisiejszej jakości części to raczej :butthead: :butthead: :butthead:
Jaro1974 - 18-11-2019, 10:22

tomasek napisał/a:
To po co zamiennik zakładałeś :wink:

Mądrala :P ;-)

AidsD - 18-11-2019, 13:06

grzesiopol napisał/a:
to powyżej 60 tyś próba samobójcza.

a w MSS producent mówi, że co 80 tyś trzeba wymienić.

Bizi78 - 18-11-2019, 19:21

Jak dobrze pamiętam to co 90kkm.
Jaro1974 - 18-11-2019, 22:51

W benzynie może i tak ale nie w dieslu :wink:
Bizi78 - 18-11-2019, 23:48

Jaro1974 napisał/a:
W benzynie może i tak ale nie w dieslu

W space starze niezależnie czy Pb czy klekokt co 90kkm, a przynajmniej tak mówi książka serwisowa :wink: .

grzesiopol - 19-11-2019, 12:37

Panowie przy każdej następnej wymianie paska rozrządu nie ma co patrzeć, że producent podaje 80 czy 90 tyś km. Każdy dobry mechanik nie da więcej gwarancji na wymiane paska niż 65 tyś.
Żeby było tyle co fabryka podaje trzeba by było wymienić napinacz i rolki prowadzące czy pompe oraz założyć pasek pierwszego montażu. A ile jest takich osób co wymienia osprzęt przy każdej wymianie, ile takich co zakłada dobre paski?
Dlatego te 65 tyś to jest dobra granica na wymiane paska. :mrgreen:

tomasek - 19-11-2019, 19:46

Ja wymieniłem wszystko ,rozrząd na orginał VOLVO i gość mi powiedział że dopiero za 150 wymiana :wink:
deejay - 19-11-2019, 20:50

grzesiopol napisał/a:
Panowie przy każdej następnej wymianie paska rozrządu nie ma co patrzeć, że producent podaje 80 czy 90 tyś km. Każdy dobry mechanik nie da więcej gwarancji na wymiane paska niż 65 tyś.


Pamiętajcie o tym ze jeśli auto śmiga w 90% po mieście przez cały okres użytkowania , to każda motogodzina to ok 50km przejechanych , taki jest przelicznik . Wiec zawsze zaleca sie przy interwale na rozrząd jesli producent podaje 60czy 80 tys km to robić to ok 5000-7000 km wcześniej. Ja montuje tylko markowe paski typu SUN itp do V6 czy 2.0 , 1.8 , 1.6 i każdy robi max przebieg bez oznak pęknięć i zmarszczeń na zębach od wew. str.

jacek11 - 19-11-2019, 21:58

tomasek napisał/a:
Ja wymieniłem wszystko ,rozrząd na orginał VOLVO i gość mi powiedział że dopiero za 150 wymiana

Bałbym się tyle kilosów na jednym pasku zrobić :roll:

tomasek - 19-11-2019, 22:38

Wymieniłem teraz rozrząd po przy przebiegu 162 tkm i pasek był jeszcze ok :wink:
tościk - 20-11-2019, 08:55

https://youtu.be/w4QPdHNSXvA pitolenie jak pitolenie, ale stan paska daje do myślenia. A niby łoryginał :)
Jaro1974 - 20-11-2019, 10:12

Ja w outku zakładałem poprzednim razem pasek mitsuboshi i gdy teraz wymieniałem to luz na nim był dość spory choć sam stan paska był nie najgorszy i mógł jeszcze śmigać. A nie wiem co było założone (chyba gates) w volvie jak był sprowadzony w 2012 roku, siedem lat na jednym pasku i 61 kkm już według mnie kwalifikowało go do wymiany co też zrobiłem. Teraz założony jest zestaw INA i myślę że te 60 kkm będzie optymalne do następnej wymiany.
AidsD - 24-11-2019, 17:00

Dobra z moich notatek wynika, że pierwsza wymiana po 90kkm a kolejna po 60kkm. W sumie to już by był ten czas i znowu wydatek się szykuje


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group