To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Gaz LPG

nemmooo - 20-09-2022, 15:25

OK, to by wyjaśniało wszystko:) Ja mam z hondy teraz założony i jest głośniej.
Michauek22 - 30-09-2022, 14:36

Zoris napisał/a:
"Szukający spokoju mogą zainteresować się wolnossącymi silnikami benzynowymi 2.0 i 2.4. Są trwałe i wielu użytkowników przerabia je na zasilanie LPG, chwaląc to rozwiązanie. "
https://magazynauto.pl/uzywane/mitsubishi-outlander-ii-wycieczkowiec,aid,1676

Czy rzeczywiście tak jest?

Prosta odpowiedź... Nie.

waran73 - 30-09-2022, 18:30

W przypadku jazdy na lpg raz na 40-50 tysiecy km trzeba skontrolowac luz zaworowy, w razie ciasnoty zaworow trzeba rozbierac rozrzad, szlifowac szklanki etc.. koszta i kilka dni czasu. I najlepiej u kogos kto to naprawde ogarnia..A po zatym silniki spoko..
Amstaf11 - 04-10-2022, 11:16

2,0 regulacja zaworów jest na śrubkę a nie na szklanki jak w 1,6
waran73 - 04-10-2022, 16:58

silniki 2.0 4B11 i 2,4 4B12 ktore sa w outlanderach II i w phev-maja szklanki.. 2,0 4J11 i 2,4 4J12 w benzynowch OIII regulacja srubkowa..
CB4W_00 - 05-10-2022, 19:42

Tylko regulacja w silnikach 4j11,12 nie jest tak prosta jak np w 4g69 i prawdopodobnie bez ASO się nie obejdzie.
Fred.X - 05-10-2022, 22:05

CB4W_00 napisał/a:
Tylko regulacja w silnikach 4j11,12 nie jest tak prosta jak np w 4g69 i prawdopodobnie bez ASO się nie obejdzie.
Ale majatku to nie kosztuje , a jak ktos ma wiedze na ten temat to ogarnie sam
CB4W_00 - 06-10-2022, 11:36

http://mitsubishi.automot...0219300ENG.html
Fred.X - 06-10-2022, 18:45

CB4W_00 napisał/a:
http://mitsubishi.automotive-manuals.com/outlander-2013/M111100150219300ENG.html
:partyman: No i wszystko w temacie ...
CB4W_00 - 06-10-2022, 20:17

Może i wszystko, osobiście bym się tego nie podjął.
Michauek22 - 25-11-2022, 12:20

Ale przecież ogólnie to są dobre silniki...
wawa_marek - 05-01-2023, 23:12

Michauek22 napisał/a:
Ale przecież ogólnie to są dobre silniki...

Ogólnie dobre co mogę potwierdzić, gdyż przejechałem O3 2.4 już 35 000 mil na LPG bez problemu, poza tym że ostatnio przestał mi się pokazywać faktyczny poziom gazu w zbiorniku, co gazownik pewnie odpłatnie mi naprawi, bo już po gwarancji. Mam instalację BRC z dotryskiem benzyny ustawionym powyżej 2000 RPM. Regulacja zaworów najlepiej w serwisie.

Michauek22 - 22-03-2023, 15:45

OK a ile tego dotrysku jest? czy to konieczne?
nie można bez?

Fred.X - 22-03-2023, 19:01

Ja mam instalację Zenit bez żadnych dotrysków , instalacja pracuje płynnie w pełnym zakresie obrotów, więc na moje "Panowie" z BRC coś spartolili , tutaj nie ma potrzeby dotrysku benzyny
Marcino - 23-03-2023, 09:16

BRC standardowo lubi dawac dotyyski i udowadniać ze tak jest bezpieczniej.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group