To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - Skrzypiace resory nowego modelu L200 od 2006 roku

Anonymous - 09-08-2007, 22:14

Ryży Koń napisał/a:
Ło matko i córko!!!! Zapachy w aucie i nasłuchiwanie skrzypienia resorów. Panowie czy wy zdajecie sobie sprawę że kupiliście pickupa????


Ryży.... ale ty to chyba fan navali jesteś o ile pamiętam,,,, co do resorków to (puk puk w niemalowane) problem ucichł od 4000 km,,,, może na servisie przestawili strzemiona,,,, nie wiem,,, ale jest ok na razie oczywiście,,, bardziej mnie cieszy brak problemów z chipem,,, misio śmiga jak nowonarodzony.

Anonymous - 04-09-2007, 14:45

Witam na Forum! :)

Właśnie wróciłem z serwisu A... W... w Baranowie.
Resorki nasmarowane i na razie nie skrzypią.
A skrzypiały tak od ~8000 km. Na początku tylko jak było sucho. Przy ~12000 km przestały. Ostatnio znów zaczęły i nie robiło im już różnicy, czy jest mokro, czy sucho.

Sympatyczny Pan Konsultant poinformował mnie, że MMC stara się coś wymyślić, ale to trochę potrwa. A na razie "MMC kazało smarować, to smarujemy".

Może za miesiąc, przy przeglądzie na 20 000 będą już mogli coś poprawić docelowo. Oby...

Anonymous - 04-09-2007, 14:53

Wczoraj w Lodzi, w ASO jak bylem na przegladzie 40k, to zapytalem czy slyszeli o czyms takim... "tak slyszeli i wina byl podobno pekniety jeden resor".
U mnie osobiscie nic nie bylo robione z resorami i z kolumna, na ktora tez ludzie zglaszaja reklamacje.

Anonymous - 21-09-2007, 16:58

witam

To mój pierwszy post na forum. Szkoda, że będzie pewnie ostatni.
Dzieki Panowie za lekturę.
Te resory to tak naprawdę pierdoła. I własnie dlatego się dziwię. Zresztą poczytałem sobie tez inne watki.
Przeciez ten samochód ma byc łomem do terenu. To pickup !!!
W kazdym razie nie mam zamiaru płacić frycowego.
Naprawdę jeszcze raz dzięki. Mówię powaznie i bez ironii.

pozdrawiam

I jeszce jedno. W tym roku na Isladii widziałem tylko jednego L200 na niemieckich blachach.

Anonymous - 12-09-2008, 14:19

Postanowiłem odgrzebać ten stary temat.
Powód? Skrzypienie resorów.
Zacytuję jeden z postów:
arturro napisał/a:
ja z doswiadczenia wiem ze mmc poland robi wszystko zeby problem rozwiazac jak najmniejszym kosztem lub poprostu zrobic wszystko zeby uprzykrzyc do tego stopnia aby sobie odpuscic.
mialem podobna sytuacje z cari i jezdzilem ze skrzypieniem zawiechy z 10 razy (choc sa i plusy bo doskonale poznalem sie z chlopakami z aso), az wkoncu machnalem reka,
juz widze za kilka lat uzytkownikow L200 jak pisza (podobnie jak teraz od cari): ten typ tak ma, najlepiej zrobic glosniej radio :D :D

Po ostatniej wizycie w autoryzowanym serwisie (podglądałem co robią: smarowanie WD tak długo aż przestały skrzypieć) podejrzewam, że faktycznie MMC bierze nas na przetrzymanie. Przed upływem gwarancji muszę się zdecydować: żądać usunięcia usterki czy odpuścić i wymyślać coś po swojemu.
Smarowanie pomaga na krótki czas: praktycznie do kontaktu resora z wodą/błotem. Mieliśmy suchy rok więc problemu nie było ale ... wrócił.

Pytanie: czy ktoś wywalczył z serwisem/MMC sprawę usunięcia skrzypienia? Ale sposób nie doraźny, tylko sprawdzony na stałe :mrgreen: . W serwisie powiedziano mi: my smarujemy a jak to nie wystarcza - proszę pisać do MMC.

BTW Może założyć osobny temat pod tytułem usterki usunięte w czasie gwarancji? Coś w rodzaju poradnika: co sprawdzić przed upływem gwarancji aby zmniejszyć pogwarancyjny "pakiet startowy" :axe:
W mojej eLce:
- rozsypał się mechanizm podnoszenia przedniej szyby - ma być wymieniony,
- zablokowała się dźwignia reduktora - serwis odblokował,
- skrzypią resory - kilkukrotne smarowanie pomagało doraźnie.

Niby nie dużo. :D

Gene - 12-09-2008, 14:29

Slyszalem o jakis przekladkach miedzy piorami. :wink:
namotore - 12-09-2008, 14:55

daja podkladki ale dopiero za 2-3 tys. bede wiedzial jak dzialaja bo jeszcze mi nie zamontowali. odnosnie smarowania- wd40 itp dziala max 3 m-ce, tawot wysokotemperaturowy co najmniej 2 razy dluzej :) ze tez hilux i navara nie maja takich problemow...
Anonymous - 12-09-2008, 17:36

z tego co wiem resorek można rozebrać i posmarować między piórami SMAREM GRAFITOWYM powinno pomóc

WD-40 nie jest do smarowania tylko do odrdzewiania czy przepłukania zatartych miejsc

Kibloo - 12-09-2008, 20:09

gwarancyjnie montuja specjalne przekładki miedzy pióra, zgłoś sie do serwisu. też mam tak zrobione

pozdro

Anonymous - 13-09-2008, 17:49

Kibloo napisał/a:
gwarancyjnie montuja specjalne przekładki miedzy pióra, zgłoś sie do serwisu. też mam tak zrobione

pozdro

Czyli serwisy różnie reagują bo:
Cytat:
W serwisie powiedziano mi: my smarujemy a jak to nie wystarcza - proszę pisać do MMC.
:D
HugoOrmo - 14-09-2008, 19:38

Witam,
Temat mam w miare opanowany...na koncu i poczatku pior sa obejmy z wkladka z jakiegos tworzywa...gdy "katujemy" nasze auta - nie tylko w terenie - piora delikatnie sie przemieszczaja i dochodzi do kontaktu z tymi obejmami a wtedy skrzypi i piszczy...sa dwie metody likwidacji nieporzadanego efektu dzwiekowego:
1. Najazd na kanal, poluzowanie 4-rech srub mocujacych pior od spodu (przy kazdym kole, po lewej i prawej), uzycie najbardziej wyrafinowanego urzadzenia czyli mlotka i naprostowanie pior, nastepnie skrecamy i jest ok do nastepnego razu.
2. Jedziemy do serwisu i instaluja nam w ramach gwarancji nowe obejmy z nowym tworzywem i troche lepszym mocowaniem - eliminuje problem ale z czasem gdy obejmy troche sie zuzyja "dzwieki eksploatacyjne" wracaja...

W jednym z serwisow dostalem dobra rade i zawsze sie do niej stosuje - po kazdym wyjezdzie w teren dobrze wyczyscic zawieszenie i sprawdzic dokrecenie wczesniej wspomnianych srub przy piorach, dotyczy to takze jazdy po zwyklych drogach raz na jakis czas...

Ja obejmy dostalem w serwisie w Elblagu a Kibloo w Gdansku wiec z pewnoscia kazdy inny serwis tez to ma...

pzdr

P.S.
Podobno problem znika po zmianie zawieszenia na OME lub TJM... :badgrin:

PiotrasL200 - 15-09-2008, 09:01

Witam!
U mnie skrzypienie wystąpiło po 8000km. Skrzypi niesamowicie lewy resor. Jak znajdę czas to pojadę szybciej do serwisu, jak nie - to na 1 przegląd. Serwis mam w Elblągu. Mam nadzieję, że problem załatwią tak jak pisze HugoOrmo.

pozdro

Anonymous - 12-10-2008, 19:56

AKCJA SERWISOWA


L200 powodują zagrożenie dla użytkowników:


http://4x4.auto-swiat.pl/...asp?Artykul=461

namotore - 12-10-2008, 20:56

przechyl na lewa strone tez moze byc niebezpieczny a zadnej akcji nie ma ... :D
Anonymous - 13-10-2008, 17:42

namotore napisał/a:
przechyl na lewa strone tez moze byc niebezpieczny

Na prawą jest zgodny z duchem czasów :badgrin:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group