To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 Ogólne - GALANT VR 4

kochajj - 17-10-2007, 16:59

uzył od wersji USA. Tylko taka pasuje!!!
co myślicie o Tym??? http://www.tradecarview.c...aspx?sid=777676
Przyznam że mocno wgłebiłem się w tematykę przerobienia Legnuma na LH. Nie jest to trudne!!!! Mam nadzieje że w najblizszym czasie i ja bede mogł poruszać się takim samochodem. Do niedawna miałem dylemat czy kupić nowego outlandera czy zainwestować w VR4 2000-2001r... Decyzja juz podjęta... Bedzie i to i to :wink: ...

Anonymous - 17-10-2007, 17:18

jakies techniczne przeciwwskazania czy mocowanie? w sumie dzialaja tak samo chodzic moze o mechaniczna strone mocowan itp ale to nie problem zrobic z dwoch jedna prawda?
mysle ze fajny jest z zewnatrz, ten filtr i felgi cos tam mowia o wlascicielu poprzednim ale co tam. pomysl jeszcze dlaczego cena taka nie inna. ma MMCenter ale nie widze anten na zdjeciach.
tak przy okazji to przerobka to fakt pikus w porownaniu np z rejestracja, ma ktos jakis patent inny niz VIN swap?

kochajj - 17-10-2007, 18:47

magiel z tego co wiem pasuje plug&play z wersji USA...
http://www.tradecarview.c...aspx?sid=776639 ... jeszcze ten wygląda sympatycznie...
http://www.tradecarview.c...aspx?sid=799035

Anonymous - 17-10-2007, 19:22

799035 byl na gieldzie przynajmniej 2 razy ze stanem "-1" i remarkiem "bad rapair", odpada po za tym cena po prostu smieszna. wez pod uwage ze ci dealerzy robia od 700 do 1200USD na sztuce.
776639 jest ok, nie widzialem na gieldzie ani razu, ma turbo timer-gitara, cena dobra. dealer maly ale wybadasz. spytaj o deregistration certificate bo wyglada ze jest w uzytku. upewnij sie ze i jak wysle go do PL, marine insurance ect. no i badania czy sa pewni ze przechodzi od reki export certificate. fajny, bardzo i niebajerzony.
a ile taki magiel apropos kosztuje i gdzie? US?

kochajj - 17-10-2007, 20:40

z tego co wiem kolega ściagał z US. Jak masz kogoś w US to pewnie koszta nie duze...
Frost - 17-10-2007, 20:40

A może to
http://moto.allegro.pl/it...twin_turbo.html

Frost - 17-10-2007, 20:48

Debaty na 5-ć stron a ja dalej sie zastanawiam, kupić czy zrobić ????
Napewno w moim Mitsu w przyszłym roku nastąpią radykalne zmiany, o ile stan grubości portfela na to pozwoli, ale będzie jak żaden inny, pewnie dlatego że mam hopla jak mało kto :)

[ Dodano: 17-10-2007, 20:54 ]
Nevman1 napisał/a:
Poszło tylko i wyłącznie o sposób w jaki w/w autoR o niej napisał. Jest taka piep%^&$ polska ( i chyba tylko polska) cecha żeby każdego mieszać z błotem. A wystarczyło napisać: "myślę że nie masz racji" lub "to chyba jest inaczej". Nie wiem czy po 3 latach w UK i tutejszej kulturze coś mi się w główce popier^#$ ale strasznie wkurza mnie takie podejście.


Koledzy proszę was bez takich mi tu tylko wyjazdów. Nevman1, napisz tak jeszcze raz, a dla mnie możesz dawać ciała w tej Angli i nie wracac do Polski.
Moje uszanowanie :biggrin:

Anonymous - 17-10-2007, 21:38

Chłopaki zapraszam do dyskusji o kwestiach swapa do działu "Moje miśki", tam zapodałem troche zdjęć i tekstu.
A co do tego kupić to ja nie ma co się zastanawiać, ścieżka przetarta.

Anonymous - 18-10-2007, 00:58

novy napisał/a:
Kolego Nevman1. Jeśli należysz czynnie do klubu UKVR4 to wklej proszę jakiś orginalny japoński/brytyjski manual gdzie są napisane wszystkie informacje dot. osiągów, silnika, turbin, zawieszenia itp itd. Nikt wtedy nie będzie się sprzeczał jakie taknaprawde osiągi ma ten samochód.


Polecam tutaj:
http://www.clubvr4.com/in...=Specifications
tzw. quick spec.

Polecam również buyers guide:
http://www.clubvr4.com/index.php?page=BuyersGuide
Kompendium wiedzy dla chcących kupić VR4.

Wszystko niestety po angielsku.

Dostęp do potężnej "biblioteki" niestety tylko po zarejestrowniu i opłaceniu 20 funtów opłaty członkowskiej.
Jeżeli chcecie, mogę zapytać adminów forum www.clubvr4.com czy zgodzą sie na skopiowanie informacji z części tylko dla członków klubu.
Zapodajcie pytania a ja postaram się dowiedzieć. Tym razem będą to informacje sprawdzone a nie jak wpadka z turbinami :wink:
Jako członek klubu mam też zniżki na kilka części (np. lash adjusters - regulator luzów zaworowych /tak to się chyba nazywa po polsku/ które w tych silnikach niestety często dzwonią; oleje i produkty Amsoil /gorzej z wysyłką ale może sklep wysłałby do PL jeśli byłoby zainteresowanie/), jeśli ktoś potrzebuje coś kupić to dajcie znac a postaram się pomóc gdyż części tutaj mogą być tańsze lub łatwiej dostępne ze względu na większą popularność auta w UK.

Pozdro

swinks_UK - 18-10-2007, 08:59

Nevman1:
lash adjusters - popychacze hydrauliczne

Często tez uszczelniacze zaworów ( z tego co znalazłem na stronach angielskich) przy przebiegu ponad 100k mil. Po angielsku valve stem seals.

Anonymous - 18-10-2007, 11:27

swinks_UK napisał/a:
Nevman1:
lash adjusters - popychacze hydrauliczne

Często tez uszczelniacze zaworów ( z tego co znalazłem na stronach angielskich) przy przebiegu ponad 100k mil. Po angielsku valve stem seals.


Z ciekawości w jakiej cenie je macie?Ja mam rabaty w camskill.co.uk więc porównam.

swinks_UK - 18-10-2007, 12:26

autoR:
Choróbcia! nie wiem po jakiej cenie do VR4, ale to nie są te same co w zwykłym 6A13? Głowicy silnika chyba aż tak nie przerabiali...?
Podam ci ceny z angielskiego ASO do 4G64. (powinny być zbliżone do tych do 6A13):
- 27.16 GBP za sztukę
Na angielskim eBayu też jest sklep, który ma komplety popychaczy do 4G64 GDI z 3mm otwarciem po 160 GBP za komplet. Nie wiem czy są tam popychadła do 6A13.

Uszczelniacze zaworów w ASO: wydech 5.86 GBP sztuka, dolot 4.21 GBP sztuka. (wszystko do 4G64)

Acha, kupę gratów do VR4 masz na eBayu z HongKongu. To pewnie wiesz, ale tak przypominam dla innych. Ceny są lepsze niż na eBayu z UK.

Anonymous - 18-10-2007, 13:15

swinks_UK napisał/a:
Nevman1:
lash adjusters - popychacze hydrauliczne

Często tez uszczelniacze zaworów ( z tego co znalazłem na stronach angielskich) przy przebiegu ponad 100k mil. Po angielsku valve stem seals.


Po angielsku napewno nazywa się to LASH ADJUSTERS nie byłem tylko pewien jak jest po polsku ale to chyba właśnie popychacze hydrauliczne :finga:

[ Dodano: 18-10-2007, 12:17 ]
autoR napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Nevman1:
lash adjusters - popychacze hydrauliczne

Często tez uszczelniacze zaworów ( z tego co znalazłem na stronach angielskich) przy przebiegu ponad 100k mil. Po angielsku valve stem seals.


Z ciekawości w jakiej cenie je macie?Ja mam rabaty w camskill.co.uk więc porównam.


Około 200 funtów za komplet 24 sztuk + koszt przesyłki. Z tego co się orientowałem to chyba najlepsza cena na rynku.

Anonymous - 18-10-2007, 14:44

U mnie nie dzwoni, ale pytam na przyszłość. Nevman, Twoja oferta jest The best. :wink:
Anonymous - 18-10-2007, 18:52

autoR napisał/a:
U mnie nie dzwoni, ale pytam na przyszłość. Nevman, Twoja oferta jest The best. :wink:


U mnie niestety dzwoni (EVO podobno "chorują" na to samo) jak jest zimny silnik i mimo iż to nie robi krzywdy silnikowi to jednak jest to trochę denerwujące. Orientowałem się trochę w cenach i ta akurat była najlepsza. Pewnie poczekam aż w przyszłym roku pojadę do PL bo tutaj za wymianę liczą sobie 120 funtów :evil: a koleś w PL zrobi mo to za 200 - 300 zł.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group